Skip to main content

Forum 524 Cabinet

  • December 10, 2016
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

een aantal jaar geleden, bood proximus me een analyse aan van de telecomdiensten die ik bij hen kocht. bleek dat ik van centrale diende te verwisselen. omdat Voip de weg was naar quasi gratis telefoneren... het liep en loopt enigszins anders!
dat kan natuurlijk, maar war niet echt leuk of goede zaken doen is, is dat proximus weigert dat contract op te zeggen, waardoor ik nog een kleine 3 jaar een 33 euro per maand kwijt ben. O ja, ik kan het wel in 1 keer betalen.
ik heb dan maar gemeld dat ik vanaf die kleine 3 jaar naar een andere leverancier overstap.zijn overigens ook goedkoper, en hebben blijkbaar meer toekomstvisie.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • December 10, 2016
Altijd je contract lezen vooraleer te tekenen !

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2016
Altijd je contract lezen vooraleer te tekenen !
ECHT?