Skip to main content
Antwoord

MyProximus app

  • December 10, 2016
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Beste,

Ik heb deze app. op mijn smartphone gezet maar ik kan mijn verbruik van mijn belminuten niet zien, krijg hiervoor geen toestemming hoe kan ik dan weten hoeveel minuten ik al gebeld heb. Is er iemand die weet wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen?

vriendelijke groeten

Beste antwoord door Alexander

Beste Wim,
Ik heb het probleem gevonden heb mijn Wi-Fi uitgeschakeld en via mijn mobile data kan ik het dan wel zien.

groetjes
Roosie


Als men My Proximus app wil gebruiken moet men minstens 1 keer per maand een verbinding maken met 3G/4G.
Dus Roosie, volgende maand nogmaals een verbinding maken met uw mobiel internet en dat iedere maand opnieuw.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • December 10, 2016
Dag roosie,
Je vindt de instructies hier.
Indien het niet zou lukken kan je altijd eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Verbruik niet correct?
Mvg,

  • Auteur
  • Newbie
  • December 11, 2016
Beste Wim,
Ik heb de app. verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar als ik op verbruik klik krijg ik nog altijd de melding
Wij krijgen geen toegang tot de My proximus service . Probeer het later nog opnieuw.

vriendelijke groeten
Roosie

  • Auteur
  • Newbie
  • December 11, 2016
Beste Wim,
Ik heb het probleem gevonden heb mijn Wi-Fi uitgeschakeld en via mijn mobile data kan ik het dan wel zien.

groetjes
Roosie

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • Antwoord
  • December 11, 2016
Beste Wim,
Ik heb het probleem gevonden heb mijn Wi-Fi uitgeschakeld en via mijn mobile data kan ik het dan wel zien.

groetjes
Roosie


Als men My Proximus app wil gebruiken moet men minstens 1 keer per maand een verbinding maken met 3G/4G.
Dus Roosie, volgende maand nogmaals een verbinding maken met uw mobiel internet en dat iedere maand opnieuw.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • December 11, 2016
Inderdaad Roosie, je moet minstens één maal per maand je 3G/4G verbinding aanzetten. In de derde link van mijn post hierboven vind je meer uitleg daarover.
Mvg,