Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
wij schakelden enkele weken geleden over naar Tuttimus. De overstap van het ene soort abonnement verliep al niet foutloos. Nu ontvangen we de factuur en die is ook niet conform de afspraken. Ik belde het 080022800 nummer om dit te bespreken. Ik heb 45 minuten!!!!! naar het muziekske geluisterd en heb dan finaal opgehangen. SHAME!!! Ik probeer het nu met een klachtformulier
Na bestelling van gratis belminuten vaste lijn via mijn punten van de premium club vind ik nergens het overzicht van de nog resterende gratis belminuten. Wie kan mij helpen?
Beste vrienden ik heb hier zo mijn factuur aan door bladeren en staat vol fouten. ten eerste movie en seriepas heb ik totaal niet gebruikt. er is mij 8.02 aangerekend en dan krijg ik niet volledige bedrag ook niet terug krijg maar 7.38 euro terug ben niet akkoord das niet correct wil mij geld terug. en kreeg ook nog is commerciële seste van 60 euro van Sonja dat geld ging ook van deze factuur afgaan weer gelogen. kan mijn factuur nagezien worden dan !! mvg
Hey, Ik ging net kijken naar mijn premium club transactielijst en ik stel vast dat ik voor men factuur van 17/12/2016 welke reeds betaald is (en ook zo weergegeven is in my proximus) geen premiumclub punten heb gekregen. Meestal worden deze toegekend zo'n 1 - 3 dagen na men factuur als ik de historiek zo bekijk maar nu heb ik voor de maand december nog niets gezien. Initeel dacht ik dat er wat vertraging zat in het systeem maar vandaag ben ik jarig en het systeem heeft me wel de punten toegekend die daarbij gepaard gaan. Daarom twijfel ik daaraan. Zijn er nog mensen waarbij dit (nog) niet gebeurd is voor de maand december ? alvast bedankt
waar vind ik de gratis blockbuster??
Ik gebruik m'n mobiel om via Proximus iedere maand iets te kopen (na een herdlaadbeurt) Maar toen ik even wou testen of ik nog iets kon kopen zei het dat het geweigerd werd... Dit is wat het zei: "Je aankoop met het account voor facturering via is geweigerd. Selecteer een andere betaalmethode." Op Google Play Store. Enig idee of dit kan komen omdat me geld op is of is er iets fout gegaan?
Hallo, Is er een mogelijkheid om facturen (gearchiveerde, dus max. 1 jaar oud) ook nog te downloaden als pdf. De facturen van enkele maanden terug kan ik uiteraard wel downloaden, degene die eronder als 'gearchiveerd' staan niet. Enkel het totaal bedrag is hiervan beschikbaar. Vriendelijke groeten, Erik
Is het mogelijk om voor een abonnement internet start met proximus tv te kiezen? Ik zou dit eventueel willen aangezien ik geen groot verbruiker ben wat downloaden betreft. Hoeveel euro zou dit dan per maand zijn?
Zij zelf zijn wel in de fout. Ten eerste zijn het rekeningen van eind december en begin 2016 voor een bedrag van 102€ 45 . Ten tweede heb ik dit contract langs de telefoon opgezegd mij werd gezegd dat alles ok was. Dit moest schriftelijk gebeuren zegt men nu maar ik heb dat nu nog niet schriftelijk gedaan en nu kon het wel. Begrijpt iemand dit! Ten derde als je zo lang niet zou betalen sluit men dat toch gewoon af. Ten vierde ook weer een fout ze hebben alles verstuurd naar een ander adres. Ten vijfde heb ik via zoomit de betalingen met de bank telkens respons daarop gegeven met vermelding dat ik het contract had geannuleerd maar blijkbaar doen ze daar geen moeite voor. Nu wil ik klacht indienen kan iemand mij zeggen waar ik dit het beste doe, ik laat het hier zeker niet bij! Dan zijn er zal geen naam publiekelijk vernoemen die erg arrogant zijn en niet voor reden vatbaar.:@:@:@:@:@
Beste Bij werken uitgevoerd op het voetpad voor mijn deur heeft men enkele tegels beschadigd van mijn privé oprit. Waar en hoe dien ik best klacht in ? Vriendelijke groet Hilde
Hoe komt het dat ik niet kan zien hoeveel punten ik heb mvg
Geachte, Op 28 december 2016 kreeg ik een factuur voor mijn prepaid gsm ten bedrage van 30 euro. Het gaat over factuurnr 162102372403 klantennr 162102372403. Tot voor kort kocht ik altijd een gsm kaart ten bedrage van 15 euro. Iemand van proximus nam contact met mij op en stelde mij voor om voor prepaid te kiezen. Volgens die persoon zou ik beter af zijn daarmee. Ik twijfelde enorm omdat ik dat vroeger nog gehad heb voor mij en mijn 3 kinderen en het vlug verkeerd liep. Volgens die persoon ging het nu over een heel andere en nieuwe formule en ik zou er alleen maar voordelen van ondervinden. Toen men mij opbelde was ik aan het rijden met mijn auto, ik moest mij al aan de kant van de weg zetten om op te nemen. Ik luisterde naar het hele verhaal maar kon niets opschrijven en het zat naar mijn mening redelijk ingewikkeld in elkaar. Of er werd enorm rond de pot gedraaid om mij ervan te overtuigen het toch maar te doen,ik had niets te verliezen zeiden ze. Het puntensysteem dat ik nu h
De aangekondigde prijzen van de Bizz Packs (Bizz Office en Bizz All In) worden sytematisch verhoogd met 53 cent eens in het mandje. Ik heb een aantal experts gesproken met een aantal vragen over de packs, en dat was een frusterende aangelegenheid gezien de tegenstrijdige antwoorden die ik kreeg. Er staat nogal wat verwarrende info op de site en dus zijn de experts zelf ook verward. Iedereen was wel akkoord dat het om een foutje moest gaan ivm de prijzen, maar niemand kon me zwart op wit verzekeren dat de aangekondigde prijs de juiste was. Het euvel werd ook niet aangepast op de site sindsdien. De experten raden me aan de factuur af te wachten. Wait and see dus... Dat kan niet m.i. Ik vind enkel de optie om een aangetekend schrijven te sturen naar de klantendienst. Dat lijkt me erover. Nergens kan ik gewoon de vraag stellen per mail om zo uitsluitsel te krijgen. Wat nu?
deze is opgenomen in familielus maar kan deze niet vinden op tv welk kanaal nummer
In het verleden credits opgespaard en bij film op aanvraag toch 6€ aangerekend gekregen?
Verbinding vanuit Duitsland (telfnr 0049897.....) naar 015.... wordt sinds enkele maanden exact na 15 minuten verbroken elke keer steeds weer. Iemand een idee? Zou het kunnen te maken hebben met het SIP protocol (Voice over IP)? PS : zoals de Proximus lijn test heeft uitgewezen is de gebruikte lijn in België perfect in orde.
Vraagje . Op de factuur staat het internet bedrag niet meer apart. Kan u mij dit toevoegen? En eventueel ook doorgeven ? bedankt
Waar kan ik mijn verbruik in details opvragen? Hierbij bedoel ik: welke telefoonnummers ik gebeld/gesmst heb, hoeveel mb's ik in details heb verbruikt etc.
ik moet 50 € terug krijgen en weer is het mis gelopen!!! Heb juist gebeld en zouden het terugstorten binnen de 20 dagen! Afwachten weer!!!!! Al maanden aan een stuk is het de ene probleem na de ander.....Service is beneden alle pijl! Van 1980 ben ik bij ( Belgacom ) Proximus. Nog nooit zo slecht geweest, op alle vlakken...Maar ik weet dat de andere ook niet goed zijn! Hoop dat het nu eindelijk opgelost is...weer 20 dagen afwachten!!!! Heb veel goesting om te veranderen van provider...ben het k*ts beu....................
Ik ben reeds 13 jaar klant bij Belgacom / Proximus en heb de Tuttimus campagne de voorbije weken uitvoerig bekeken. Uit een telefonisch contact met een operator van PX deze middag is gebleken dat ik niet in aanmerking kom voor het cadeau, terwijl dit volgens de website wel het geval zou zijn. De operator van PX heeft toegegeven dat de informatie op de website foutief is EN dat de vraag om dat aan te passen intern al eerder en herhaaldelijk werd doorgegeven. Dit lijkt mij dus een overduidelijk geval van misleidende reclame. De operator in kwestie bevestigde ook dat enkel nieuwe klanten - letterlijk: "klanten die nog geen enkel product bij ons hebben" nog in aanmerking komen voor een cadeau bij het afsluiten van een Tuttimus contract. Behalve misleidende reclame wordt er dus ook gediscrimineerd. Ik stel ook vast dat de voorwaarden van deze actie al verschillende keren aangepast werden zonder dat de klant daar op de website uitdrukkelijk op gewezen werd. De operator beloofde om m
Eind vorige maand mocht ik de klantvriendelijkheid van uw businesscontactcenter ervaren. Of liever het complete gebrek eraan. Geen enkel empatisch besef. Geen greintje medewerking. Incompetentie over de hele lijn (3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad op 3 verschillende dagen). Ambetantenarenmentaliteit van twintig jaar terug. Dus moegetergd mijn contract opgezegd en overgestapt naar Telenet. Vandaag mijn bbox (die opgevraagd werd) binnengebracht bij de Proximuswinkel (inWijnegem ShoppingCenter). En daar fantastisch goed geholpen door een medewerker. 5 minuten na sluitingstijd van de winkel dan nog. En dan denk ik: het kan dus wel. Zo'n groot verschil in klantvriendelijkheid tussen twee diensten van hetzelfde bedrijf: onbegrijpelijk! Dus @management Proximus: laat die kerel van die winkel het begrip klantvriendelijkheid eens uitleggen aan de medewerkers van het businesscontactcenter. Je gaat u veel weglopende klanten besparen.
Mijn klantennummer is 002080867 Ik heb internet via een B-Box 2 Ik heb ook een bewakingscamera en een DVR van Hikvision De camerabeelden kunnen live bekeken worden via een web browser (http) of een Hikvision app en dit zoals thuis (over intern netwerk) als op verplaatsing (via internet) Dit werkt via HiDDNS (DDNS van Hikvision) en port forwarding op de B-Box 2 Dit heeft jarenlang vlekkeloos gewerkt, maar sinds eind oktober of begin november werkt alleen nog de interne toegang. Nazicht van de configuratie: alles nog OK. Navraag aan klantendienst: blokkeren jullie sinds kort poorten? Neen, wij blokkeren niks en geen trouwens geen support op port forwarding. In bijlage een screenshot die aantoont dat er geen externe toegang is poort 3390, hoewel deze http poort correct in de port forwarding staat in gesteld. Interne toegang via http://192.168.1.129:3390 lukt wel Via de http://80.201.137.5:3390 lukt het niet want ook een port checker tool geraakt niet door. Uiteraard is
Kunnen er bizz punten worden omgeruild voor extra capacity in de cloud van 10 gb naar 100 gb thanks Marc
Ik zie dat Proximus nog enkel de nieuwe PLC adapters verkoopt (met 1 lichtje). Ik heb er een aantal thuis in gebruik met drie lichtjes nog. Zijn die met mekaar compatibel: als ik een nieuwe koop kan ik die dan samen met de andere nog gebruiken? Heeft hier iemand ervaring mee?
Kan ik met mijn DVD (LG) 1 jaar oud nog films opnemen op Proximus?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.