Hey,
Ik ging net kijken naar mijn premium club transactielijst en ik stel vast dat ik voor men factuur van 17/12/2016 welke reeds betaald is (en ook zo weergegeven is in my proximus) geen premiumclub punten heb gekregen. Meestal worden deze toegekend zo'n 1 - 3 dagen na men factuur als ik de historiek zo bekijk maar nu heb ik voor de maand december nog niets gezien. Initeel dacht ik dat er wat vertraging zat in het systeem maar vandaag ben ik jarig en het systeem heeft me wel de punten toegekend die daarbij gepaard gaan. Daarom twijfel ik daaraan.
Zijn er nog mensen waarbij dit (nog) niet gebeurd is voor de maand december ?
alvast bedankt
Antwoord
Premium club punten van de maand december ontbreken ?
Beste antwoord door willems_01
Hey Antoon,
Vandaag heb ik net volgende email gekregen dus het geldt niet voor iedereen blijkbaar die 500 punten als nieuwjaarsbonus..
Met Premium Club blijf je feesten!
Dag Davy,
Hoe bedoel je, je hebt genoeg gefeest? Mooi niet. We doen er nog een schepje bovenop. 500 Premium Club-punten, dat kan tellen om het jaar te beginnen.
Waarom je dat cadeau krijgt? Jij was een van onze trouwste leden in 2016. En dat moeten we vieren, niet?
Trakteer jezelf op iets leuks met die 500 bonuspunten
Je hoeft niets te doen: je krijgt jouw 500 bonuspunten automatisch. Check het via MyProximus> Mijn Premium Club > Overzicht van transacties.
En beloofd: in 2017 volgen er nog meer verrassingen.
We wensen je alvast een feestelijk jaar,
Het Proximus-team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.