Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik ben héél ontevreden over proximus, ik heb van november een nieuwe pack, Tv, internet, 2 smartphones en 1 vaste telefoon, ze konden het toen met de pc nog niet in orde brengen maar verzekerden me dat alles in orde zou komen, ik had toen thuis nog geen vaste telefoon. Nu koop ik me een vaste telefoon omdat het toch in onze pack zit en mijn man ondertussen bedlegerig is en hij me in het weekend moet kunnen bereiken en ik ontdek dat hij niet gaat. Ik bel twee dagen terug daarvoor naar proximus, die maakt een dossier op dat het dringend in orde moet zijn, nu twee dagen later nog niets, ik bel terug en ze hebben me daar naar vijf verschillende diensten doorgestuurd. Eén uur heb ik aan de telefoon gezeten om uiteindelijk te horen dat de bevoegde diensten er mee bezig zijn en dat het binnen een paar dagen in orde zal zijn. Ik heb hun gezegd als het morgen, vrijdag, niet in orde is ik over ga naar telenet want dat er bij proximus niemand werkt die zijn werk kent en daardoor sturen ze je alti
als ik inlog op myproximus en mijn verbruik raadpleeg zie ik bij proximus tv staan 5 films beschikbaar. wilt dit zeggen dat ik 5 films gratis kan bekijken uit de betalende catalogus?
ik heb mijn gsm nr laten overnemen door proximus (momenteel ben ik orange) en vandaag stak mijn simkaartje in de brievenbus. nu buiten het simkaartje totaal geen uitleg wat ik nu moet doen. wat moet ik nu eingelijk doen want mijn gsm werkt nog steeds dus nog steeds verbonden via orange
Bestaat er een app voor AppleTV genre "TV overal" zoals voor iPad en iPhone?
Op de zender TVE krijg ik via teletext en het ingeven van 888 geen ondertiteling meer. Vroeger was dit geen probleem. Hoe krijg ik terug ondertiteling op TVE?
Blijkbaar kan je op Yelo TV app bij Telenet de nederlandse tv bekijken. Ik herinner dat dit ogenblik jaren terug ook aan gekomen is maar weer niet meer waarom Proximus dit niet aanbiedt. Iemand informatie?
Beste, Sinds 3 maand klant maar toch al enkel "bugs" tegengekomen. Als fervent tv kijker vind ik bepaalde dingen belangrijk. Overzichtelijk opnemen, beeldkwaliteit, synchronisatie en efficiëntie, buiten de beeldkwaliteit heb ik hier toch reeds enkele bemerkingen dewelke u hieronder terug vindt. De opnames van Familie bv staan in de planning opgenomen maar helaas niet te zien op beide decoders, ondanks de harde schijf is verwijderd uit beide toestellen en alle opnames gepland staan online ipv van harde schijf, gezien dit voor mijn vrouw een belangrijke programma is, werkt dit als een frustrerend onderdeel van onze Proximus tv ervaring. Ik denk dat op dit vlak jullie nog enkele dingen kunnen leren van jullie conculega's, bij hun hadden wij nooit dit probleem en konden we zelf bepaalde seizoenen "skippen" omdat we deze reeds gezien hadden maar nieuwe bleef hij dan wel opnemen hier komt mijn punt efficiëntie dan aan het punt. Ik hoop dat dit probleem dringend bekeken wordt zoda
Beste Proximus Ik heb vorige maand een Abo genomen met smartphone contractduur 24 maanden nu is mijn vraag ik heb ook een tabel erbij gehad van mijn aflossing smartphone van een totaal van 130 € , nu is mijn vraag als ik mijn contract verbreek moet ik dan enkel die 130 € betalen of ook nog 24 maanden lang die 20 € per maand ? mobiel nummer is 0472/39.51.84 Met Vriendelijke groeten Birgit Klein
Sinds de installatie van de nieuwe cloud gaat mijn opslagruimte stelsematig omhoog tot aan de max capaciteit van 10Gb. hoewel ik amper 2Gb aan backups opsla. In het begin klopte dit maar nu zit ik reeds aan 9,6 Gb zonder ook maar iets bij te voegen... dit gaat dagelijks omhoog. Verleden week was de opslagruimte opeens terug 2Gb... daarna ging het opnieuw dagelijks omhoog om nu weeral op 9,6Gb te komen. Hoe kan dit !
Ik heb een proximus smart ~15 abonnement. Op de faktuur stond vermeld "nationale oproepen" en een bedrag van 10.70€. Wat houdt dit nu juist in?
Beste, zijn de tv toestellen niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten van Tuttimus? of komen deze nog terug ter beschikking?
Waar zijn ze in hemels naam mee bezig bij proximus. Een week geleden was alles in orde en vandaag spreken ze mij terug aan voor dezelfde feiten zogezegd rekeningen die niet betaald zijn. Waarom sturen ze mij dan een creditnota dat ik teveel heb betaald ? Begrijpt iemand dit !
Beste Sinds de overgang van telenet heb ik een opeenstapeling van problemen gehad bij Proximus (problemen met vastleggen afspraak installatie, te vroeg overboeken en stopzetten gsmabonnement bij telenet waardoor ik zonder gsm viel & extra kosten had doordat ik mijn pack bij telenet nog steeds aan 100% moest betalen, sim kaarten die niet aankwamen,2x verlof moeten nemen omdat installatie in eerste instantie niet kon doorgaan wegens problemen bij proximus, belofte dat ik recht TV die ik nog steeds niet gekregen heb...)... Tot nu toe geen enkele tegemoetkoming ontvangen. Heb momenteel een klacht 'in behandeling' sinds 30/11... nog geen antwoord/compensatie ontvangen. Als ik naar de helpdesk bel wordt er steeds vanalles beloofd maar (zoals het opstellen van creditnota & melding dat ik gewoon in proximus centrum moet vragen naar mijn gratis TV waar ik recht op heb... in het proximus center wordt ik dan gewoon naar huis gestuurd met de melding dat ze me daar niet kunnen helpen...).
nu zaterdag is het 2 weken geleden dat ik de 7 heb besteld in lokeren voor mijn vrouw haar verjaardag en het komt maar niet in orde met de it om de facktuur aan te passen is dit echt zo moeilijk mvg marc
Bij het opvragen van Mijn facturen in MyProximus verschijnt steeds de melding "Er zijn geen documenten online beschikbaar" Anderzijds wordt de huidige plaats als volgt weergegeven MyProximus > Mes factures > Mon aperçu Klacht ingediend dat ik mijn facturen niet kan opvragen. Werd opgebeld dat door klachtenbureau "Facturering" dat dit een probleem is dat aan het klachtenbureau "MyProximus" moet worden gemeld. Klacht werd afgesloten. Klacht ingediend bij het klachtenbureau "MyProximus". Kreeg de melding dat ik thuis niet bereikbaar was maar dat mijn account gereset werd en dat ten laatste na 24u alles normaal zal zijn. Klacht werd afgesloten. Na 24 u nog steeds de melding "Er zijn geen documenten online beschikbaar" bij het opvragen van Mijn facturen. Hoe kan ik de cirkel van het gewoon afsluiten van klachten zonder oplossing doorbreken?
Sinds juni 2016 komt er steeds €4,95 extra op mijn factuur voor de TV-Overal app. Elke maand bel ik de klantendienst op, trekken ze het via een creditnota ervan af en wordt er mij verzekerd dat het nu ECHT in orde is en het er de volgende niet meer op zal staan. En toch wordt het iedere maand aangerekend! Dit is de 8ste maand dat ik al bel, ik word hier gek en moe van. Telkens ellenlang aan de lijn zitten om telkens hetzelfde verhaal te doen en toch steeds dezelfde uitkomst te krijgen. Dit is geen manier van werken! Ik ben het nu wel echt meer dan beu.
Hallo Ik ben nu sinds 1 maand klant bij jullie. Ik werk bij de lijn en ik heb familus l en heb zo met promo december 17 euro. Is er nog bepaalde groepskorting? Mvg
Waarom kost mijn easy+10 abonnement plots 11 EUR?? Abonnement = 11 EUR Verbruik = 0 EUR
Ik heb hier onlangs een topic geopend omtrent de service van het leveren van mijn bizz bestelling!! Ik wacht nu nog steeds op de levering van alles, want in de winkel kunnen ze niks meegeven, het moet geleverd worden!! Hoe lang zal dit nu eigenlijk nog duren?????? Ik krijg ook maar steeds geen uitleg aan de telefoon,omdat er niemand zich er aan verstaat en de bestelling maar niet verder gaat!
Beste, Ik ben begin januari met mijn zaak overgestapt naar proximus, maar hier zit ik nu te wachten op een technieker die toch niet gaat komen. Ik snap niet dat Proximus beweert een goede service aan professionele klanten te bieden terwijl deze service een ongekend amateurisme ten toon stelt. Een bloemlezing: GSM werd afgesloten terwijl ik nog geen SIM-kaart had ontvangen > ANTWOORD PROXIMUS: Ja meneer, als de post te traag is daar kunnen wij niks aan doen. Afspraak voor installatie via mail ontvangen voor 19 januari. Na nog steeds geen bevestiging van uur zelf enkele uren proberen bellen met de klantendienst > ANTWOORD PROXIMUS: Ja meneer, je moet dat zelf bevestigen, dat is onze fout niet. Ookal keek ik op dat moment naar een bevestiging voor deze datum, maakt niet uit, eerst werd 26 januari voorgesteld en nu 23 januari. Morgen wordt het internet hier afgesloten en nu kan ik maandag weer niet werken omdat er hier iemand moet aanwezig zijn. Opzoeken waar je een forme
0025761209533, dit nummer belde mij reeds meerdere malen. Telefoon gaat 2x over en dan stop het. Nooit opgenomen. Heeft nog iemand hier ervaring mee ?
Op een van onze Win10 laptops is het geluid niet synchroon met het beeld. Op de andere laptop en op de smartphones is er geen probleem. Wanneer de applicatie gestart wordt is er geen probleem, maar na een paar minuten komt het probleem naar boven. Het lijkt erop dat de streams voor het geluid en het beeld niet aan dezelfde snelheid binnen komen. Hoe kunnen we dit oplossen?
het belkrediet vermeld in my proximus komt niet overeen met de realiteit. 10.32 Euro krediet in my proximus. Via de telefoon is het 10.32 euro + 17.41 euro extra promokrediet. via my proximus kan ik ook de geschiedenis ( bellen - oplaaden) niet meer raadplegen. kan dit allemaal recht gezet worden -, zodat het duidelijk is en niet zoals nu wat een verwarde situatie geeft.
Ik heb 2 credits om een blockbuster film te bekijken, maar er wordt naar een pincode gevraagd. Waar kan ik deze vinden ? Ik heb nooit een pincode op de televisie moeten aanmaken.
Mijn zoon heeft sinds deze middag een nieuwe gsm (iphone) maar hij heeft een probleem want namelijk weten we het wachtwoord niet meer van onze Internet router en we weten niet waar we dat kunnen vinden we hebben gegekeken op myproximus maar niet echt iets gevonden. Als jullie soms wat weten zou ik jullie dankbaar zijn. alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.