Skip to main content
Antwoord

Faktuur Proximus smart+15

  • January 19, 2017
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Ik heb een proximus smart ~15 abonnement. Op de faktuur stond vermeld "nationale oproepen"
en een bedrag van 10.70€. Wat houdt dit nu juist in?

Beste antwoord door KoenN

Dag Gerda_018

Dat wil zeggen dat je boven uw ingebrepen minuten bent gegaan van uw gsm abonnement.

Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kunnen we alles voor je nakijken.

Graag hebben we dan telefoonnr, klantnr en contactnummer.

Mvg

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 19, 2017
Dag Gerda_018

Dat wil zeggen dat je boven uw ingebrepen minuten bent gegaan van uw gsm abonnement.

Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kunnen we alles voor je nakijken.

Graag hebben we dan telefoonnr, klantnr en contactnummer.

Mvg

Koen