Skip to main content
Antwoord

Ondertiteling TVE

  • August 3, 2016
  • 7 reacties
  • 647 Bekeken

Op de zender TVE krijg ik via teletext en het ingeven van 888 geen ondertiteling meer. Vroeger was dit geen probleem.
Hoe krijg ik terug ondertiteling op TVE?

Beste antwoord door Herman Van den Broeck

Ik heb zonet TVE nog eens ingeschakeld en de ondertiteling geactiveerd, en ... het werkt terug, en hopelijk voor een lange tijd. Als het proximus-team hier voor iets tussen zit, wel dan mijn welgemeende proficiat voor de snelle oplossing.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • August 4, 2016
Zelfde onderwerp hier:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/teletekst-ondertiteling-spaanse-uitzendingen-35226

Bedankt Marleen voor de info. Blijkbaar zit er niet direct een oplossing aan te komen.

Elsa
  • August 4, 2016
het zou veel beter zijn moest het ondertiteling allemaal instelbaar zijn via de OK knop zoals bij sommige zenders want met 888 kan je bv niet spoelen enz.. ..

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • August 4, 2016
Net in het hier boven vermelde topic gelezen: reactie van support medewerker: KimB: het probleem is gekend, en er wordt naar een oplossing gezocht: nog eventjes geduld dus, het komt in orde.

Elsa
  • August 4, 2016
Inderdaad had ik al een tijd geleden gelezen op twitter dat het gekend was, mss nog eventjes veel geduld dan :-))

Ik heb zonet TVE nog eens ingeschakeld en de ondertiteling geactiveerd, en ... het werkt terug, en hopelijk voor een lange tijd. Als het proximus-team hier voor iets tussen zit, wel dan mijn welgemeende proficiat voor de snelle oplossing.

Ik heb vandaag terug hetzelfde probleem als 5 maand geleden: op TVE krijg ik via teletext en het nummer 888 geen ondertiteling meer. Hoe kan ik dat oplossen.
Mvg,
Herman Van den Broeck