Beste
Sinds de overgang van telenet heb ik een opeenstapeling van problemen gehad bij Proximus (problemen met vastleggen afspraak installatie, te vroeg overboeken en stopzetten gsmabonnement bij telenet waardoor ik zonder gsm viel & extra kosten had doordat ik mijn pack bij telenet nog steeds aan 100% moest betalen, sim kaarten die niet aankwamen,2x verlof moeten nemen omdat installatie in eerste instantie niet kon doorgaan wegens problemen bij proximus, belofte dat ik recht TV die ik nog steeds niet gekregen heb...)... Tot nu toe geen enkele tegemoetkoming ontvangen.
Heb momenteel een klacht 'in behandeling' sinds 30/11... nog geen antwoord/compensatie ontvangen.
Als ik naar de helpdesk bel wordt er steeds vanalles beloofd maar (zoals het opstellen van creditnota & melding dat ik gewoon in proximus centrum moet vragen naar mijn gratis TV waar ik recht op heb... in het proximus center wordt ik dan gewoon naar huis gestuurd met de melding dat ze me daar niet kunnen helpen...).
Mijn klacht 0207228 staat open sinds 30/11/2016 met verwachtte afsluiting 10/12/2016...
Kan er iemand mijn dossier eens fatsoenlijk vastpakken graag?!
Alvast bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.