Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, We zijn bezig met een nieuwe woning te bouwen. En hebben dan ook onderstaande pagina over bouwen doorgenomen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/discover/verhuis-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html Daarbij staat bij het onderdeel "Tips voor deze fase van de werken": "Je kan je elektricien vragen een Smarttube, een door Proximus gecertificeerde kabel, te installeren." We hebben dit dus gevraagd aan onze elektricien, die deze geplaatst heeft. Nu willen we dat deze kabel wordt aangesloten aan de straat, dus had ik het formulier ingevuld voor een Proximus aansluiting. Proximus belt mij deze ochtend waarbij ze mij vertellen dat ik het formulier alleen kan gebruiken als ze ook nog de kabel moeten leggen. Hoe kunnen we nu regelen dat die smarttube kabel aangesloten wordt aan de straat?
Overstappen naar Tuttimus niet altijd voordelig en adders onder het gras. Net even gebeld om te vragen of ik een overstap naar tuttimus mij voordeel zou geven. De operators berekende alles wat ik nu heb en stak het in een tuttimus pakket. Jammer genoeg komt het duurder uit dan wat ik nu heb. zelfs de promoties "trouwbeloond"van meer dan 15 jaar klant vervallen. Dit vind ik echt niet kunnen en geen service. Ik ga dan ook zeker niet veranderen en ben diep teleurgesteld in Proximus. Ze doen dus enkel nog om nieuwe klanten te winnen. Ik weet waar ik sta en zal dus kijken naar een andere provider die beter is. Netflix en sommige onderleden van proximus hoef ik toch niet.
Na meerdere malen gebeld te hebben naar de klantenservice is mijn terugbetaling nog altijd niet terug gestord het gaat hier om een bedrag van 98euro en zo te zien ziet het er naar uit dat er niemand daar werkt bij proximus! Altijd alles beloven maar ik mag wel wachten achter mijn geld! Zou ik eens iets te laat moeten betalen krijgen we al een extra bedrag erboven op. Ik vind dat je klanten niet eo lang maf laten wachten het is nu al een 5tal weken geleden en ze beloven iedere keer maar opnieuw dat ze het binnen de 3dagen zullen terug storten maar dit gebeurt maar niet! 2maal heb ik een aanvraag ingediend via de telefoon voor een abonnement en dit ook 2maal betaald! Ik wacht ook op mijn geld hoor heb ook facturen te betalen kan iemand die zo rap mogelijk in orde brengen vind dit wel al lang genoeg om te wachten!
Ik ben begin dit jaar verhuisd naar het buitenland en ik heb mijn contract stopgezet bij Proximus. Ik heb wel degelijk de bevestiging gekregen dat mijn contract stopgezet is en ik heb nadien nog telefonisch contact opgenomen met de helpdesk om nog eens te bevestigen. Daar hebben ze mij toen verzekerd dat het contract stopgezet werd vanaf 5 januari en dat ik nog een slotfactuur ging krijgen. Sindsdien niets meer gehoord en ik begon al nattigheid te voelen. Vandaag krijg ik een factuur in de bus, waarbij mijn internet comfort aangerekend wordt van 1 tot en met 5 januari. Alleen staat er een paar lijnen later Internet Comfort van 5 tot en met 31 januari aangerekend voor 40 euro. Ik hang hier al 10 minuten aan de lijn vanuit de UK bij de klantendienst zonder dat er iemand doorgeschakeld wordt. Zijn er nog andere manieren om die factuur teniet te doen en een compensatie te krijgen voor mijn telefoontje nu?
Na het maken van een telefonische bestelling werd er een bevestigingsmail verstuurd om mij te melden dat alles GOED is doorgegeven! FANTASTISCH!!! Dus 1 dag erna krijg ik opnieuw een mail met de vermelding van de bestelde goederen in mijn bizz pakket! Ik had namelijk een volledig pakket besteld voor de oprichting van mijn nieuwe zaak!! Daarin waren er 3 smartphones plus abonnement, simkaarten, vaste lijn en internet! Spannend afwachten dus, want hoe sneller alles geleverd kan worden hoe beter!Maar aan de telefoon werd er mij uitdrukkelijk beloofd dat dit alles zeer correct en stipt zou verlopen,dus ik heb er alle vertrouwen in!! Dan ontvang ik een mail van Dynalogic waarin wordt vermeld dat alles op donderdag 12/01/2017 zal worden geleverd en of ik aanwezig zou kunnen zijn, zo niet ik een volmacht moet geven aan een meerderjarig persoon!Ik vind dit wel belangrijk dus ik zeg al mijn afspraken voor deze dag af wacht geduldig op mijn levering die zou plaats vinden tussen 13u en
Hoi, Al enkele maanden zijn al mijn bestanden oo de cloud weg. Ik heb de update gedaan en toch zijn ze nog niet terug. Kan iemand me helpen?
Goedemiddag, Sinds enkel maanden Proximus TV gebruiker, vroeger trouwe Telenet klant. Er is één ding wat mij rot irriteert en dat is dat je je geluid van homecinema niet via de decoder kan regelen, je zit dus nog steeds met 2 afstandsbedieningen terwijl bij Telenet met de "universele" remote je het geluid perfect kan regelen via de gekende "digicorder", in een digitale wereld zoals vandaag snap ik niet dat deze optie niet voorzien is in jullie remote en vraag jullie dan ook met aandrang deze kwestie ter harte te nemen want ik denk niet dat ik de enige klant ben die dit een belangrijke kwestie vindt. Mvg, Dainy
Sinds enkele dagen is er geen link meer te vinden om dat te installeren. Vroeger stond dat bij mijn producten, maar blijkbaar was dat te gemakkelijk, en is nu niet meer te vinden. Waar is dat nu te vinden ?
Hallo ik ben reeds 16 dagen bij proximus en heb gisteren een bericht gekregen dat ik aan mijn limiet van download zit. Hallo, hoe kan dat, ik download niet en mijn upload swingt ook de pan uit k heb gezien aan mijn verbuik dat ik op een dag 40gb geüpload heb, hoe kan dat ik upload niets en ik dacht dat ik met tuttimus 500 gb download had dat kan er toch niet door zijn op 16 dagen, ik woon op een appartements blok iedereen surft toch niet met mij mee zeker. Ik kijk wel naar netflix misschien is het dat maar dan nog, dat heeft niets te maken met upload Kan je dat eens nakijken a.u.b. Grtz Fran
als ik in het buitenland gebruik maak van mijn mobile internet, gaat dit dan gewoon van mijn 2gb internet af of wordt dit direct als extra buiten de bundel gerekend?
Ik heb in een proximuscenter een gsm gekocht als cadeau voor kerst. Die bleek bij aankoop kapot te zijn. Moest opgestuurd worden naar de herstellingsdienst. Op het gekregen document stond dat de gsm vervangen zou worden door een nieuwe. Kreeg ik echter een ander (goedkoper)model terug. In de winkel konden ze dit niet omruilen dus weer opgestuurd naar weet ik veel waar. Dit is alhet twee weken geleden. In de winkel kan niemand mij zeggen hoe lang het nog zal duren eer ik nu eindelijk mijn gsm zal hebben...mijn geld was goed, maar de service blijkbaar een pak minder.
u kan ik wel inloggen op cloud, met mijn mail adres en wachtwoord,maar krijg krijg een andere naam thomas pauwls inplaats van jos Bollen begrijpen wie begrijpen kan en met mijn fotos en bestanden de fotos van voor 01012017 zijn wel weg dat kan toch allemaal niet meer he
Als ik een 150 GB volume pack probeer te bestellen krijg ik de volgende melding (zie foto in bijlage): "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Wat kan ik hier aan doen? 😞
Ik probeer al een geruime tijd mijn email van skynet op mijn nieuwe laptop te zetten. Enigste verschil is dat op de oude hij op pop staat en de nieuwe op imap Maar wat ik ook doe ik krijg de email niet op mijn nieuwe laptop terwijl hij het op de oude perfect doet iemand een idee?
Op zender TVE werkt de ondertiteling via teletext en het nummer 888 niet meer. 5 maand geleden had ik hetzelfde probleem en dat werd door het Proximus team snel opgelost. Kan ik op de zelfde snelle respons rekenen? Mvg, Herman Van den Broeck
Hoi iedereen, ik heb gelezen dat men de wifi bridge kan herstarten door de aan/uit knop in te drukken... Maar ik heb gezien dat je ook een "reset" knop hebt? Hoe kan ik de wifi bridge volledig resetten (standaardinstellingen)? groetjes, Stijn
Ik krijg een sms om me vragen of ik tevreden ben over jullie diensten... ik zou contact hebben gehad met de technische dienst over het nr 052300577... ik heb GEEN contact gehad met jullie technische dienst en ik ken dat nummer ook niet !!! Neen ik ben dus niet tevreden en graag jullie reactie aub.
al een week lang probeer ik de klantendienst te bellen en telkens word ik na 40min afgescheept zonder antwoord. op mijn 2 laatste facturen staan zaken te veel op waardoor ik momenteel weiger te betalen! sinds de overstap naar tuttimus 2 maand geleden is de ellende begonnen en indien er niets gebeurd zal ik een overstap maken naar een andere operator
Heb al meerdere maanden na mekaar de tv bundel "Belgisch voetbal" apart op mijn factuur staan terwijl deze al zit vervat in mijn tuttimus abonnement. Deze morgen contact gehad met mevr Hanane van" proximus team " die beweert dat dit correct is en ook zo zal blijven. Heb hiervoor email ontvangen waarop ik geantwoord heb dat ik het er niet mee eens ben, (met weergave van wat mijn abonnement vlgs mij inhoudt) en de klacht niet als afgesloten mag beschouwd worden.(hetgeen mij intussen wel is gemeld) Probleem is dat je bij de klantendienst altijd bij andere personen terecht komt zodat je telkens opnieuw het volledige verhaal moet doen.Ik weet dus ook niet of mijn antwoord bij de juiste persoon terecht komt en of reacties ook behandeld worden gezien klacht als afgehandeld staat vermeld.Ik heb dit in een privé bericht gestuurd aan" proximus team" en hoop op antwoord en eindelijk een oplossing .
Wordt het niet tijd dat jullie proximus ook met een 4 k decorder op de markt gaan komen, telenet gaat binnen enkele maanden met hun 4 k decorder komen van jullie kant is er geen geluid of hoor je er niets over.Ik heb gebeld naar jullie diensten de ene zegt dat jullie aan testen zijn de andere dienst zegt dat het niet aan de orde is en dat jullie zeker de komende jaar en mss volgend jaar ook niet aan denken om 4 k decorder te lanceren. Wat is er hier van waar en niet ik zou het graag willen weten als jullie niet van plan zijn op 4 k decorder te lanceren ben ik mss wel van plan om neer telenet te gaan,en dat zou ik spijtig vinden
Vandaag wederom geconfronteerd met negatieve berichtgeving omtrent een van de bestuurders van Proximus. Onbegrijpelijk dat zo iemand nog een functie kan krijgen/uitoefenen bij een bedrijf als Proximus. Het betreft hier Karel DeGucht. Ik zou het op prijs stellen als er afscheid van die man wordt genomen bij Proximus. Deze man beschadigd Proximus en zijn klanten. Waar het over gaat vind u wel in de diverse media. Vandaag was het wel de druppel. vandaag is 20/01/2017. Ik wens eerlijk geen klant van een bedrijf te zijn die zulke verachtelijke mensen in dienst heeft. Sorry voor Proximus. Dan zal ik een ander moeten zoeken. Dat is heel spijtig ook voor mij.
Kreeg vandaag mijn factuur toegestuurd. Heb sinds november een tuttimus family Gb pakket. Op 06 januari weergave oproeper opgezegd. Ik dacht dat tuttimus family 5 Gb 99,95 euro kost ? Mijn factuur zegt 103,94 euro. Probeer via de 0800 lijn contact op te nemen maar ondertussen 19 min het muziekje van proximus. Sorry dit is niet klantvriendelijk .
sinds 12 of 13 december veranderd naar tuttimus, normaal kreeg ik dan 3 maanden gratis netflix , ondertussen nog steeds geen codes ontvangen
Dag, het mobiel internetverbruik wordt niet correct (of onduidelijk?) weergeven in MyProximus: het nummer beginnend met 047089 is een nummer voor tablet dat al jàren ongebruikt is, en toch wordt er 2GB aangerekend.Gebruikt volume voor deze maand 2252 MB 541 KB van de beschikbare capaciteit (0 MB overblijvend). het nummer beginnend met 049643 wordt inderdaad actief gebruikt en daar is het verbruik vol:Gebruikt volume voor deze maand 1024 MB van de beschikbare 1024 MB (0 MB overblijvend). Of dit correct is, kan dat kan ik op heden niet controleren. het nummer beginnend met 0477497Gebruikt volume voor deze maand 10 MB 433 KB van de beschikbare 1024 MB (1013 MB 591 KB overblijvend). Dat is correct want internet ligt meestal uit op dit toestel. Mijn vraag is nu of het hier een bug betreft in MyProximus dan wel hier een andere oorzaak is en de 20€ kosten correct zijn.
Geachte ; Na meer dan een uur met een gratis nummer naar U diensten te bellen en van de ene persoon naar de andere heeft dit zonder maar een goed antwoord 11 € gekost .Bedankt daar voor. Mijn vraag was dat internet weer was in prijs gestegen zonder verwittiging niemand kon mijn een antwoord geven , ook niet op de vraag ik ben voor 6 maanden in Spanje en bij telenet kan men dan in slaapstand komen en worden de mail gewoon door gestuurd en bij U kan dat niet dat begrijp ik niet .Ook op het einde van 2011 was er een afspraak dat ik de betaling deed op de 10 van de maand dit heef geen problemen gekend tot verleden jaar jullie altijd maar vroeger de factuur op stuurde en vroegen in het beging en zelf voor het einde van de maand .Ik doe de betaling de 10 van de maan en de 12 van de maand krijg ik een verwittiging op papier in de bus ,wat wel een verspilling is van papier en verzend kosten want ik heb dan al betaald . Kunt U daar een goed antwoord op geven ???? Vriendelijke groeten Eri
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.