Na het maken van een telefonische bestelling werd er een bevestigingsmail verstuurd om mij te melden dat alles GOED is doorgegeven! FANTASTISCH!!!
Dus 1 dag erna krijg ik opnieuw een mail met de vermelding van de bestelde goederen in mijn bizz pakket! Ik had namelijk een volledig pakket besteld voor de oprichting van mijn nieuwe zaak!!
Daarin waren er 3 smartphones plus abonnement, simkaarten, vaste lijn en internet!
Spannend afwachten dus, want hoe sneller alles geleverd kan worden hoe beter!Maar aan de telefoon werd er mij uitdrukkelijk beloofd dat dit alles zeer correct en stipt zou verlopen,dus ik heb er alle vertrouwen in!!
Dan ontvang ik een mail van Dynalogic waarin wordt vermeld dat alles op donderdag 12/01/2017 zal worden geleverd en of ik aanwezig zou kunnen zijn, zo niet ik een volmacht moet geven aan een meerderjarig persoon!Ik vind dit wel belangrijk dus ik zeg al mijn afspraken voor deze dag af wacht geduldig op mijn levering die zou plaats vinden tussen 13u en 18u maar ik dacht misschien komen die iets vroeger dus beter om mij de ganse dag beschikbaar te stellen!!
De uren gaan voorbij maar NIEMAND te zien!!! Ik bel op om 19u op het 080055800 en daar krijg ik te horen dat ze onderweg zijn maar dat het iets is uitgelopen dus ik mag ze zeker nog verwachtende zijn!!!! Wachten dan maar..... HELAAS IS ER NIEMAND GEKOMEN!!!!
Ik bel de dag erop met al mijn frustratie naar de klantendienst,waar ik een 10 tal keer zonder enig antwoord de telefoon ingehaakt krijg!!!!!!!!!!!! Maar we geven de moed niet op en blijven proberen!!! Uiteindelijk heb ik een dame te pakken die het voor mij al oplossen! Even geduld aub? JA HOOR!
OEI!! We zien dat er geen bestelling is doorgegeven en er dus nooit iets is opgestuurd naar Dynalogic!!!! ik stel al mijn vragen maar HELAAS wordt er WEERAL ingehaakt!!! Terug bellen dus maar!!!!! Opnieuw iemand anders aan de lijn die het zal oplossen!Even geduld??? JA HOOR!!!!
Ok mevrouw we zien dat er een probleem is met het doorgeven van de bestelling ik zal dit nagaan en bel u zo dadelijk terug!! OK !!! Ik wacht wel!!
De dame belt mij terug en weet mij te vertellen dat ik beter naar een Proximus verkooppunt ga om daar alles te bestellen want dat het niet meer mogelijk is op een andere manier!!
Ok!!! Ik maak terug tijd vrij in mijn agenda om mij naar de proximus shop te begeven!Eens aangekomen en alles uitgelegd zie ik de verkoopsagent zijn wenkbrauwen fronsen en weet hij mij te vertellen dat dit onmogelijk is!Maar hij zal toch eens de klantendienst opbellen!Even geduld??JA HOOR!!!!!
Oei! Er is blijkbaar een verkeerd gsm nummer doorgegeven waardoor jou dossier geblokkeerd staat in hun lijst en de bestelling niet door kon gaan! Maar dit is NU opgelost en nu zullen ze de levering kunnen doorgeven naar dynalogic! Ok!!!
Terug ontving ik een mail dat alles op 17/01/2017 zal worden geleverd!!
SUPER!!!!!!!! Ik neem TERUG een dag conge en bel al mijn afspraken af!WEERAL wacht ik een ganse dag maar zie ik NIEMAND!!! Terug bel ik naar de klantendienst waar ze mij WEERAL een totaal ander verhaal vertellen!!! OEII!!!!! We zien dat er geen bestelling is doorgegeven omdat er vorige week donderdag blijkbaar schade werd gevonden aan het pakketje en alles werd terug gestuurd!!!!!???????????????????????
Ik begeef mij WEERAL naar een verkooppunt en daar krijg ik te horen dat er een particulier pakket werd opgemaakt maar dat deze geannuleerd is geweest ???????????????
WAAROM???????????????? GEEN ANTWOORD!!!!!!!!!!!
Ik laat dit hier niet bij!
DIT IS RONDUIT SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
