Skip to main content

Klanten service 0.0

  • January 20, 2017
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

al een week lang probeer ik de klantendienst te bellen en telkens word ik na 40min afgescheept zonder antwoord. op mijn 2 laatste facturen staan zaken te veel op waardoor ik momenteel weiger te betalen! sinds de overstap naar tuttimus 2 maand geleden is de ellende begonnen en indien er niets gebeurd zal ik een overstap maken naar een andere operator
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • January 20, 2017
Je kan ook in myproximus de factuur protesteren.
Let op je moet minstens het deel dat volgens jouw correct is altijd betalen.
Je mag nooit een volledige factuur weigeren.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • January 20, 2017
al een week lang probeer ik de klantendienst te bellen en telkens word ik na 40min afgescheept zonder antwoord. op mijn 2 laatste facturen staan zaken te veel op waardoor ik momenteel weiger te betalen! sinds de overstap naar tuttimus 2 maand geleden is de ellende begonnen en indien er niets gebeurd zal ik een overstap maken naar een andere operator
Zou een klacht indienen bij ombudsman telecom. PX reageert hier op dit forum toch niet.