Skip to main content
Antwoord

Krijg email niet op nieuwe laptop

  • January 21, 2017
  • 3 reacties
  • 704 Bekeken

Ik probeer al een geruime tijd mijn email van skynet op mijn nieuwe laptop te zetten.
Enigste verschil is dat op de oude hij op pop staat en de nieuwe op imap
Maar wat ik ook doe ik krijg de email niet op mijn nieuwe laptop terwijl hij het op de oude perfect doet
iemand een idee?

Beste antwoord door RobrechtB

Dit wil zeggen dat je niet het juiste wachtwoord hebt. Je kan je wachtwoord aanpassen via myproximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html

Indien het niet lukt kan je ons callcenter contacteren via de 080022800 zei kunnen je wachtwoord resetten aan de hand van en recente factuur.

Mvg,Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 21, 2017
Welke foutmelding krijg je op de nieuwe pc ? Lukt het wel nog om op de webmail in te loggen ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Mvg,Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 21, 2017
kan gewoon inloggen webmail
op de nieuwe vraagt hij telkens wachtwoord

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 21, 2017
Dit wil zeggen dat je niet het juiste wachtwoord hebt. Je kan je wachtwoord aanpassen via myproximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html

Indien het niet lukt kan je ons callcenter contacteren via de 080022800 zei kunnen je wachtwoord resetten aan de hand van en recente factuur.

Mvg,Robrecht