Ik probeer al een geruime tijd mijn email van skynet op mijn nieuwe laptop te zetten.
Enigste verschil is dat op de oude hij op pop staat en de nieuwe op imap
Maar wat ik ook doe ik krijg de email niet op mijn nieuwe laptop terwijl hij het op de oude perfect doet
iemand een idee?
Antwoord
Krijg email niet op nieuwe laptop
Beste antwoord door RobrechtB
Dit wil zeggen dat je niet het juiste wachtwoord hebt. Je kan je wachtwoord aanpassen via myproximus.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Indien het niet lukt kan je ons callcenter contacteren via de 080022800 zei kunnen je wachtwoord resetten aan de hand van en recente factuur.
Mvg,Robrecht
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Indien het niet lukt kan je ons callcenter contacteren via de 080022800 zei kunnen je wachtwoord resetten aan de hand van en recente factuur.
Mvg,Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
