Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds een week zijn er zes belgacom.net e-mail accounts die ik niet meer kan bereiken. Paswoord of login fout. Er is sinds jaren niets door mij gewijzigd en nu plots zes fouten (0x800CCC92). Wat is er gaande? Volgens een telefonisch onderhoud met de Proximusdiensten zouden die accounts vervallen zijn? Wordt er geen bericht gezonden indien dit zo zou zijn? Ik heb de indruk dat er toch een andere probleem aan de orde is. Immers andere accounts die ik ook heb werken zonder problemen en zijn even oud en even bevraagd door mij. Via mijn "My Proximus" kan ik ook de paswoorden niet wijzigen door een melding "Er is een fout opgetreden". Wie weet hier raad op? Moet Proximus de paswoorden ontgrendelen zodat ik nieuwe paswoorden kan invoegen?
Ik merk dat ik niet kan bellen noch gebeld worden via mijn vast nummer (voip). Gelukkig heb ik nog mijn GSM om naar de support te bellen. Daar wordt meteen gezegd dat er technische storingen zijn en dat er alles aan wordt gedaan die zo snel mogelijk op te lossen. Jammer dat er niet bijverteld wordt wélke technische storingen er zijn. Moet ik nu aan dat muziekje blijven hangen of niet?
Jullie software programmers trekken op niets. Opnemen werkt voor geen meter! Series worden soms tot maar 3/4 van een aflevering opgenomen. Of de helft van een aflevering word gekopieerd op de helft van een andere aflevering. Je aflevering eindigt en begint een nieuwe en je ziet gewoom weer 20 min van de voorgaande serie. Met telenet nooit probleem had. Trekt gewoon op niets. Dikke nul. Zero. Serie avond verpest. Dank u
Beste, ik had graag 1 ENKEL persoon gehad die mijn dossier behandelt. Ik heb sinds mijn verhuis al 30 medewerkers aan de lijn gehad, geen enkel van hen wist wat er gaande was en een verantwoordelijke krijg ik al ook nooit aan de lijn! Ik heb al TWEE DAGEN thuis zitten wachten op een technieker die maar niet komt en bijgevolg ook al TWEE DAGEN verlof moeten pakken! Ik ben dit echt kotsmoe. Als ik zie dat de CEO en de Executive staff van Proximus diploma's van Stanford e.a. behaald hebben vraag ik me af waarvoor ze die gebruiken. Dit is echt ongelooflijk dat jullie, met de winsten die jullie maken niet investeren in een software systeem die het dossier chronologisch opvolgt! Ik heb al twee klachten ingediend en ik wil NU eindelijk een oplossing!!!
Wij hebben sinds kort tutimus, de gsm vinden we terug op myproximus. Tv en internet nog niet, deze zijn gisteren geïnstalleerd. Kunnen wij deze zelf toevoegen?
Hallo, Ik heb twee vragen eigenlijk, maar ze hebben verband met mekaar. a) Wij hebben twee tv toestellen en 2 digicorders. Een heel tijdje geleden heb ik eens een serie opgenomen via TV Overal (geprogrammeerd via mijn pc). Deze serie diende ik telkens te bekijken op het Tv-toestel nr 1 (digicorder nr 1). Vorige week nam ik een film op (eveneens via TV overal geprogrammeerd) en die vind ik nu plots terug op digicorder nr 2. Waarom dit verschil ? b) is het enigszins mogelijk om via TV toestel nr 1 toegang te krijgen tot digicorder nr 2 (en vice versa) ? Alvast dank en nog een prettige verderzetting van de week ! Karina
Opname op decoder 1 geeft ook een opname op decoder2 zonder dat deze zelfs aanstaat. Dus moet ik steeds deze opnames op beide decoders verwijderen, vorige decoders was er geen probleem.
Ik moet vaststellen dat het de laatste tijd weer fout loopt met opnames. Ik controleer elke dag 's morgens of alles gepland staat wat ik die dag wil zien en toch werd het Nieuws van VTM van 19u weer niet opgenomen. Ik heb het pas om 19u20 op de app gezien en hem toen nog gestart, maar de helft zal ik dus niet kunnen zien. Ik heb gisteren ook weer last gehad om opnames uit een serie te wissen, nadat ik ze gezien had. Ik moet dan de decoder uit en aan zetten en dan lukt het weer een tijdje. Gisteren heb ik ook een serie opgenomen van "Masterchef Australia" op Vitaya. Ik had eerst de serie gewist, omdat er teveel opnames ontbraken in de planning. Dan heb ik de serie terug opgenomen op 60 dagen, maar toch ontbrak er weer eentje. Als ik dan die ene aflevering alsnog wil opnemen, komt die in de planning, zo wel in de serie te staan, als nog eens apart (bug?). Wis ik die aparte, dan wordt die in de serie ook gewist. :( Gelukkig staan de nummers van de afleveringen er nu dikwijls bij. Dat z
hallo ik heb 4 decoders en zou er graag 2 inleveren . Wat is de beste manier ?
Hallo, we hebben een 2de decoder ( zo een kleintje zonder harde schijf, waarbij de programma's 60 dagen erop blijven staan) aangeschaft met de bedoeling van die aan te sluiten op een 2de tv toestel en daar dan ook andere dingen op op te nemen. Nu merk ik echter dat alles van onze eerste decoder zichtbaar is op de nieuwe decoder en als ik iets programmeer op de nieuwe, zie ik dit ook verschijnen op de oude decoder. Hoeveel programma's kan ik nu eigenlijk tegelijkertijd opnemen op de 2 decoders samen? Mvg, Tania
Hey, Iemand die weet waarom ik the big bang theory op q2 niet kan opnemen? 1 aflevering opnemen lukt niet, serie opnemen lukt niet, .... Als ik programeer komt er wel het cirkeltje maar neemt niet op ☹️️☹️️☹️️
Enkele weken voor de verhuis meld ik dat wij gaan verhuizen van het 9de naar het 8ste verdiep. Ik melde de persoon aan de andere kant van de lijn, dat er een kast was aan de liften,maar dat ons nieuw bureau helemaal aan het einde van de gang was, ca. 30 meter kabel zal nog moeten gelegd worden. Geen probleem zei men mij, er wordt een kabel gelegd naar uw bureau. Op 23 december komt er iemand van Belgacom zich aanbieden voor de aansluiting, hij heeft enkel een kastje bij, geen kabels niets. Als ik hem uitleg dat er nog een kabel moet getrokken worden, zegt hij dat hij dat niet doet. Dat is aan de klant om deze kabel te leggen..... Wij kunnen dat voor u doen, maar dan moet er een ploeg van min. 2 personen komen, ik kan dat niet alleen. Dat moet u eerst aanvragen, misschien kan er volgende week iemand komen.... We gaan toch maar eens kijken waar de telefoonaansluiting moet komen. De vorige huurder van dit pand had diverse telefoonlijnen en meer dan 150 "internet connectors". Missch
Ik stel vast dat de prijs van mijn abonnement is gestegen zonder ik hier tevoren geïnformeerd ben. In tijden waar dataverkeer overal goedkoper wordt gaat Proximus er een schepje op doen ! Dan maar niet vergelijken met wat het internet kost in het buitenland.
onlangs een bestelling gedaan via BIZZ club en een dure smartphone gekocht, met waardebonnen en credit card. Orderbevestiging gekregen, samen met een bericht dat het product binnen 2 à 3 dagen geleverd zou worden door BPOST. nu zijn we 10 dagen later, en noppes. Enkele uren gespendeerd met bellen naar klantendienst, en na het obligate van kastje naar de muur gestuurd worden tussen e-shop, webshop en bizz experts (wellicht een 5tal niet productieve uren omdat ze de order confirmation niet herkennen) wordt ik vandaag teruggebeld met het bericht dat het product jammer genoeg niet beschikbaar is. Kan gebeuren bij bad management, denk je dan. Echter, wil je toch even controleren, en zie: het toestel wordt ook vandaag nog aangeboden op dezelfde webshop die het eigenlijk niet heeft, of toch. hallo?
kan geen verbinding met tablet of smartphone en sedert een drietal weken , krijg ik rare mails in mijn gmail account , krijg ik melding dat er in mijn blogs (2) een reaktie is gekomen , maar als ik ga zien staat er niks , terwijl die mail van de Skynetblogs afkomstig is . En met dit account log ik niet in bij Skynetblogs . waar ligt het probleem ? Hieronder een 3 bijlagen ? Ik doe die natuurlijk niet open en meldt ze aan als pishing bij Gmail .
Klopt het dat er een nieuwe versie van decoder is , met ingebouwde Wifi (dus geen devolo of bridge meer nodig) ?
Bij Cloud PC Backup werkte alles naar behoren; dagelijks een backup van het gewenste. One Drive for Business daarentegen wil maar niet synchroniseren. Nergens valt te lezen dat dit niet werkt met oudere Office-versies, daar moet je zelf na uren speurwerk maar achter komen. Een stap terug dus. Wil je een degelijke backup moet je dus handmatig de bestanden verwijderen uit jouw Cloud en de nieuwe versie uploaden. Niet echt een 'Business'-oplossing....
Ik ben beheerder van myproximus.be maar zie nergens de knop "Koppel uw Pack en vaste diensten aan MyProximus" staan en kan dus ook geen diensten toevoegen aan mijn account op myproximus. Ik vermoed dat ik dit niet zelf kan oplossen... Alvast bedankt voor de hulp!
Sinds mijn echtgenote van abonnement is veranderd na een promo-actie voor een smartphone klopt mijn aanrekening niet meer(nooit). Er zijn ondertussen al acht maanden voorbij waarin ik elke maand naar de klantendienst bel (dus telkens minstens tien minuten aan de telefoon wacht, wacht, wacht) (ook terugbellen al geprobeerd: werkt niet), een creditnota terugkrijg (gelukkig) en de verzekering dat alles wel in orde zal komen tegen de volgende keer. Niet dus. Ook deze maand klopt de rekening niet. Heb 11 dagen geleden dan maar een klacht gemaild en daar voorlopig nog geen antwoord op gekregen. Ik bel naar de klantendienst maar daar kan ik bij aanrekeningen niet terecht omdat de computerstem mij zegt dat ik een mail gestuurd heb en moet wachten op de behandeling. Ondertussen moet ik normaal tegen morgen een rekening betalen die 73 euro teveel aanrekent. Zucht. Ik draai in cirkels. Wat ik vooral moeilijk en ondermaats vind is de communicatie. Oh ja, ik heb ook al meerdere malen het bedrag pr
Ik heb net de gegevens doorgekregen voor mijn databundel activatie. Via www.proximus.be/toestelhulp wil ik mijn toestel, een SONY C2105 gaan zoeken. Deze staat echter niet in deze lijst. Hoe kan dit worden opgelost?".
Sinds een paar dagen hebben we echt traag internet en neen kheb het volume niet overschreden ! We halen nog een downloadsnelheid van 4,29 mbps en een upload van van 0.54 mbps ! (tutimus klant) De modem werd al een paar keer gereseted . Dan gaat het een uurtje prima en is het weer van dat. Onze decoder kunnen we ook niet meer in standby zetten anders krijgen we hem niet meer opgestart smorgens en deze werd al gereseted + total reset . Als we tv kijken krijgen we soms gekleurde blokken in het beeld en nee de tv is niet kapot 🙂. Hopelijk komt er hier iemand met goede raad ,zowel klanten of proximus zelf want dees is niet meer te doen !!! Mvg Hans
Tussen 1u en 18u moest er zeker iemand thuis zijn om de smart tv te ontvangen. Het is nu 20u, heb speciaal een halve dag thuis gevraagd zodat er iemand zou zijn. Dit is not done IMO, wat nu?
ik heb een mobilus 5 abo met 1G surf volume inbegrepen nu heb ik 1.4G extra verbruikt hoe word dit dan berekend en aan welke prijs normaal abo rond de 17 euro nu ineens 156 euro alleen door de 1.4G extra verbruik ??,,?????
Beste, Ik krijg de Belgacom TV niet aan. De BBox werkt, het internet (wifi) werkt, op TV kan wel naar you tube gesurft worden, maar de gewone TV werkt niet. Foutmelding: zwart scherm met in het blauw "zwak of geen signaal". Ik heb al alle kabels eens goed terug vast gedaan. De TV en BBox aan en af gezet, stopcontacten in en uit gedaan, blijft dezelfde foutmelding geven. Vervelend en wellicht worden de programma's ook niet opgenomen? ( of wel gezien BBox werkt). Graag hulp
ondertiteling met cijfers 888 lukt niet meer. hoe kan dit opgelost worden ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.