Ik moet vaststellen dat het de laatste tijd weer fout loopt met opnames. Ik controleer elke dag 's morgens of alles gepland staat wat ik die dag wil zien en toch werd het Nieuws van VTM van 19u weer niet opgenomen. Ik heb het pas om 19u20 op de app gezien en hem toen nog gestart, maar de helft zal ik dus niet kunnen zien.
Ik heb gisteren ook weer last gehad om opnames uit een serie te wissen, nadat ik ze gezien had. Ik moet dan de decoder uit en aan zetten en dan lukt het weer een tijdje.
Gisteren heb ik ook een serie opgenomen van "Masterchef Australia" op Vitaya. Ik had eerst de serie gewist, omdat er teveel opnames ontbraken in de planning. Dan heb ik de serie terug opgenomen op 60 dagen, maar toch ontbrak er weer eentje. Als ik dan die ene aflevering alsnog wil opnemen, komt die in de planning, zo wel in de serie te staan, als nog eens apart (bug?). Wis ik die aparte, dan wordt die in de serie ook gewist. :(
Gelukkig staan de nummers van de afleveringen er nu dikwijls bij. Dat zou voor elke serie mogen gebeuren.
Kan dat bij een volgende upgrade eens nagekeken worden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.