Skip to main content
Antwoord

Klacht al twee weken geen internet!!

  • January 21, 2017
  • 14 reacties
  • 364 Bekeken

Beste,

ik had graag 1 ENKEL persoon gehad die mijn dossier behandelt. Ik heb sinds mijn verhuis al 30 medewerkers aan de lijn gehad, geen enkel van hen wist wat er gaande was en een verantwoordelijke krijg ik al ook nooit aan de lijn! Ik heb al TWEE DAGEN thuis zitten wachten op een technieker die maar niet komt en bijgevolg ook al TWEE DAGEN verlof moeten pakken! Ik ben dit echt kotsmoe. Als ik zie dat de CEO en de Executive staff van Proximus diploma's van Stanford e.a. behaald hebben vraag ik me af waarvoor ze die gebruiken. Dit is echt ongelooflijk dat jullie, met de winsten die jullie maken niet investeren in een software systeem die het dossier chronologisch opvolgt! Ik heb al twee klachten ingediend en ik wil NU eindelijk een oplossing!!!

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Kim1050,

Er staat een afspraak ingeboekt op 01/02/2017 tussen 8u-12u.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 23, 2017
Dag Kim1050,

Bezorg je (in privébericht) klantgegevens voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Rising star
  • January 24, 2017
Ik heb gisteren dus een privébericht gezonden en geen antwoord. No surprise there.
Dus vandaag dan maar naar de winkel gegaan en jammer genoeg voor uw (onbeschofte) collega's in de winkel, zal ik hen elke dag moeten lastigvallen tot het probleem opgelost is.
Nog een anekdote: gisteren iemand aan de lijn gehad die zich afvroeg wat ik met een telefoonkabel moest als ik enkel internet en tv wil.

  • Apprentice
  • January 24, 2017
Nog een anekdote: gisteren iemand aan de lijn gehad die zich afvroeg wat ik met een telefoonkabel moest als ik enkel internet en tv wil.
Amai ja, die denkt dat dat allemaal via de kabel van Telenet komt zeker ??? Enkel de facturatie is voor Proximus 😃

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 24, 2017
Je privébericht is in behandeling, onze excuses dat de wachttijd oploopt. Grt, HeidiE

  • Auteur
  • Rising star
  • January 24, 2017
@phousen Ja die lijkt dat inderdaad te denken 😕. Ook dacht ze dat Elsene in Vlaanderen ligt. Ze wist ook niet dat Ixelles Elsene is.
Het was erg ....en dat kan allemaal wel dat je soms iets niet weet maar dan nog op zo'n onbeschofte manier.
Maar feit blijft dus dat ik al DRIE weken geen internet en tv heb... and counting.

  • Auteur
  • Rising star
  • January 25, 2017
Ik probeer al heel de morgen de technische dienst te bellen op het nummer 0471 02 12 48 en die leggen gewoon toe! Dit is echt onaanvaardbaar!!! Wie heeft er een contactpersoon die mij echt kan helpen? Dit kan toch niet zeg.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • January 25, 2017
Ik probeer al heel de morgen de technische dienst te bellen op het nummer 0471 02 12 48 en die leggen gewoon toe! Dit is echt onaanvaardbaar!!! Wie heeft er een contactpersoon die mij echt kan helpen? Dit kan toch niet zeg.
Kim, het nummer van de helpdesk is wel 0800 22 800, ook die van de technische dienst.
Mvg,

  • Auteur
  • Rising star
  • January 25, 2017
@Wim: niet die van de dienst die de telefoonbekabeling moet komen leggen. Zij moeten eerst komen vooraleer de andere afspraak kan doorgaan. Die belooft mij al elke dag om een afspraak te maken en vorige keer had ze me ook een halve dag gewoon laten wachten (NIET gebeld om te annuleren en HOPLA weer een halve dag verlof!)
Ik moet dit trouwens regelen onder een zeer druk werkschema. Te gek voor woorden dit!!! Gisteren zelfs een deel van een vergadering gemist door een telefoon met jullie klantendiensten INDERDAAD dat IRRITANT 0800 nummer!!!!

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 26, 2017
Dag Kim1050,

Er staat een afspraak ingeboekt op 01/02/2017 tussen 8u-12u.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • January 26, 2017
Na het praktisch stalken van die mensen heb ik inderdaad een afspraak kunnen bemachtigen. Ik ben eens zéér benieuwd. Tegen dan heb ik al EEN VOLLEDIGE MAAND geen internet en tv. Blijkbaar niet dringend genoeg om sneller iets te regelen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 26, 2017
is de manier van werken bij proximus,klanten lokken maar service is wat anders!!!!

  • Auteur
  • Rising star
  • January 27, 2017
En mij hebben ze zelfs niet gelokt want ik was eens weggerend van proximus al eerder en had gezworen nooit meer terug te gaan maar dan hebben ze met hun onkunde Belgacom overgepakt en zit ik weer met de gebakken peren. Weer een weekend zonder tv en internet. Intriest!

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 27, 2017
gewoon veranderen van provider lijkt me de beste oplossing,of je hebt het maand na maand aan je been, ben ook een terugkerende klant,niks dan problemen met proximus vooral met hun facturen,en je maar laten wachten op een oplossing
zodat je niet zou overstappen naar de concurrentie en voor de kwaliteit moet je het niet laten hoor

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 30, 2017
Dag Kim,

we gaan dit dossier verder opvolgen qua installatie en kosten.

Ik hou je op de hoogte

Groetjes

Tina