Aanslepend probleem aanrekening
Sinds mijn echtgenote van abonnement is veranderd na een promo-actie voor een smartphone klopt mijn aanrekening niet meer(nooit). Er zijn ondertussen al acht maanden voorbij waarin ik elke maand naar de klantendienst bel (dus telkens minstens tien minuten aan de telefoon wacht, wacht, wacht) (ook terugbellen al geprobeerd: werkt niet), een creditnota terugkrijg (gelukkig) en de verzekering dat alles wel in orde zal komen tegen de volgende keer. Niet dus. Ook deze maand klopt de rekening niet. Heb 11 dagen geleden dan maar een klacht gemaild en daar voorlopig nog geen antwoord op gekregen. Ik bel naar de klantendienst maar daar kan ik bij aanrekeningen niet terecht omdat de computerstem mij zegt dat ik een mail gestuurd heb en moet wachten op de behandeling. Ondertussen moet ik normaal tegen morgen een rekening betalen die 73 euro teveel aanrekent. Zucht. Ik draai in cirkels. Wat ik vooral moeilijk en ondermaats vind is de communicatie. Oh ja, ik heb ook al meerdere malen het bedrag proberen betwisten online. Steeds krijg ik de melding: "Momenteel kan u geen online-betwistingen uitvoeren". Tja.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.