Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Deze methode van stalking, want zo noem ik het echt, gaat te ver. Telkens en telkens opnieuw word ik opgebeld via een privé nummer van Proximus, inderdaad van Proximus, want ik heb éénmaal opgenomen en gezegd dat ik niet inga op privénummer. Ik vind dat trouwens zeeeeeeer onbeleefd, bellen met een privénummer. En neen, ik verander niet van abonnement en neen, neen, neen voor alles wat men belt. Zeker niet met een privénummer van een callcenter. Het gaat zelfs zover dat men tot tweemaal per dat belt. Voormiddag, namiddag , weekend enz.. Maar nu is de maat vol. Ik ben deze morgen om 7.30 gebeld door dat privénummer, dit is ongehoord, en nog even en ik ga dat via een ombudsman aanklagen. Neen, ik heb geen vrienden of bekenden met een privénummer, en een onbekende met een privénummer moet niet naar mij bellen. Ik heb via het 0800 nummer contact met proximus opgenomen om dit te laten stoppen, geen resultaat. Telkens als men belt duw ik onmiddellijk het nummer uit. Graag reactie hierop aub
Incapabele mensen stellen ze tewerk in deze callcenters die in naam van proximus de klanten verzuren. Heb je een vraag dan zeggen ze dat het onmogelijk is en dan sturen ze je naar de kast (lees: proximus center) daar sturen ze je weer naar huis met dezelfde nee en de raad van eens naar het callcenter te bellen? Dan moet je beleefd je probleem uitleggen terwijl ze enkel NEEN terugzeggen? Hoe los je een probleem van een klant op door steeds NEEN te zeggen en deze dan in de kou te laten staan? De medewerkers haten de klanten van de bedrijven dat ze moeten tewoord staan omdat het een ver van hun bed show is. Dit hoor je als ze onderling praten als ze de microfoon laten open staan, onvoorstelbaar!!! Beesten moeten de klanten zijn voor de werknemers, niet normaal. Ik ga alle callcenters nu ook aanschrijven om een stap verder te gaan omdat proximus zijn paraplu ten alle tijden trekt en zo zijn eigen klanten in de kou laat staan. Stel u voor dat je dit merkt als directeur van een bedrijf dat e
Hallo, Sinds augustus zijn wij klant bij Proximus aan een nieuw perceel in Gent waar er Fiber To The Home beschikbaar is. Als grootgebruiker en gamer was het een logische keus om voor dit pakket te gaan, dit de eerste keer Proximus over Telenet. Goed onder de indruk van de internetsnelheden en connectietijden begon het algemeen goed. Al snel bleken er wel problemen op te duiken. (Om het verhaal beter te volgen: klant geworden in augustus, sind iets meer dan een maand onze mobiele apparaten overgezet en een Tuttimus pakket genomen) 1. Het was onmogelijk om ons verbruik te bekijken op de website: 'technische error' Al sinds ik klant ben bij Proximus is het voor mij zo goed als mogelijk om mijn verbruik te bekijken van internet en TV. Wanneer ik naar MyProximus surf krijg ik een error: Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien. Ik heb dit enkele maanden geleden gemeld met duidelijke beschrijving van het probleem samen met screensho
Toen wij gisteren een programma aan het bekijken waren stond ons beeld plots stil en konden we niets meer doen. Daarna kabels van de decorder uitgetrokken, waarna we gewoon weer beeld hadden. Alles leek opgelost tot vandaag. Als ik de decorder aansteek kom ik op het beeld 'De software wordt geladen. Gelieve enkele minuten te wachten'. Geen probleem om even te wachten, maar dit beeld staat er nu al een uur op en er gebeurd nog niets. Ook alle lichtjes vanop de decorder zijn uit (en moet normaal branden). Ik heb de kabels nogmaals opnieuw ingestoken maar ik blijf op dit beeld hangen. Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen?
Hallo, Ik heb zojuist mijn proximus opgezegd voor het einde van deze maand wegens samenwonen. In mijn abonnement huur ik twee decoders. Ik zal vermoedelijk een verbrekingsvergoeding moeten betalen, maar hoe wordt dit juist aangerekend? Komt dit bij te staan op je laatste rekening of wordt een aparte rekening gestuurd? Ook had ik een vraag over hoe ik deze decoders kan terug geven. Kan ik deze gewoon naar een proximus-winkel brengen? Alvast bedank voor jullie hulp, Julie
Op 01.02 installatie ProximusTV laten doen nav aanvraag pack FamilusM in januari ipv Pack internet Maxi + vaste telefoon. Installateur was weg en mijn smarttv Sony werkte niet meer. Wou Youtube film kijken maar moest eerst datum en tijd terug instellen wat niet ging tot we doorhadden dat TV geen verbinding meer met internet had. Via WPS geprobeerd terug te verbinden; ging niet. Dan manueel geprobeerd; TV bleef scannen en geen verbinding. Ten einde raad naar klantendienst gebeld waar Mijnheer ons zei dat we kontakt met verkoper van TV moesten opnemen om de instellingen te veranderen ... wat uiteindelijk niet juist was. Nog eens ten einde raad hebben we dan toch maar naar verkoper gebeld en deze zei onmiddellijk dat de telecomprovider dit moest oplossen maar daar die niet bereid was dit te doen zou hij dan toch volgende week langskomen ... Dan in de namiddag bemerken we dat TV spontaan is aangegaan ??? Dan maar eventjes googlen en al vlug vond ik dat er nog mensen dit voorhadden in
Bij Proximus mail kan je e-mailadressen blokkeren. Is er een maximum aantal van deze geblokkkeerde e-mailadressen?
Ik zou graag willen weten hoe het nu zit met de "credits" en aan de andere kant de maandelijkse film die we (zogenaamd) gratis krijgen. 1ste vraag: Vandaag, nieuwe maand zijnde werd er dus 1 credit afgetrokken, ook al had ik gekozen voor "mijn blockbuster cadeau". (Verleden maand, net hetzelfde). 2de vraag: waarom staan daar maar 12 films op, waarvan er zelfs feitelijk geen enkele film mijn keuze zou zijn. Lijkt me in eerste instantie een lijst samengesteld voor kinderen. Voor mij heeft de "blockbuster cadeau" feitelijk geen enkele waarde, zelfs de lijst word niet maandelijks veranderd.
Op zondag viel proximus tv uit. Bel naar de support maar krijg een bandje te horen met melding van algemene problemen. Geen mens aan de telefoon te krijgen. Echter nergens op het internet iets dat meldt ivm algemene problemen... Maandag morgen nog steeds het bandje... Via een andere optie ( niet voor problemen te rapporteren) kom ik toch bij een mens van vlees en bloed! Diagnose bbox2 defect , er wordt een nieuwe opgestuurd , een dag wachten. Observatie : geen call number gekregen. Bbox3 ontvangen , geinstalleerd en tv is ok nu. Zonder uitleg worden nu 2 ssid voor wifi uitgestuurd. Waarom? Verschil? Klant zoek het maar uit.draadloos printers werkt soms wel meestal niet na bbox3 install. Gebeld naar support. Antwoord: contacteer canon ( in mijn geval) en de telefoon wordt verbroken. Ik nu een bbox3 gekregen en mijn wifi printer is helft van de tijd niet werkende. Iemand ideeën want van proximus gaat het niet komen.
Hey, ik heb een vraag/probleem: Ik heb een iPhone, af en toe back-up ik mijn foto's/filmpjes via t kabeltje naar een map op de PC. Mijn idee was om daar nu Cloud voor te gebruiken. (Up via de iPhone -> down via de PC) Het probleem dat ik daarbij heb is: dat de foto's niet hun originele naam behouden ... bij het up/downloaden. Dat is heel lastig! Is er een manier om dit te verhelpen? Mijn iPhone nummert namelijk automatisch door: IMG_4721, IMG_4722, ... en zo zit er een logica in mijn back-up map op de PC. Vriendelijke groet,
Heeft het zin dat ik mij een Wireless Acces Point (WAP) aanschaf om het wifi-signaal te versterken naar mijn Apple iPad die twee verdiepen hoger ligt? Regelmatig heb ik immers signaalverlies. Welk merk en type WAP kunnen jullie mij aanraden?
Ik ben in het bezit van een hd decoder in een pack en een oudere sd decoder die in gekocht heb. Deze laatste is sinds vandaag niet meer te gebruiken omdat PX deze gedesactiveerd heeft. Blijkbaar wordt de software niet meer ondersteund. Ik heb met de huidige sd/hd decoders regelmatig blokkerende beelden, dit los ik op door decoders en modem even uit en aan te zetten. Ik wil deze combinatie gewoon houden en geen hd huurdecoder aangesmeerd krijgen, waardoor ik waarschijnlijk nog meer blokkerende schermen krijg. Bestaat er een mogelijkheid om op hardware in te grijpen en de blokkering van de sd decoder te overrulen? De reden van het niet meer ondersteunen van oude software is pure onzin. In heb nog een laptop van 2002 die zonder problemen op een oude windows versie draait. Ik wil na 20 jaar Bgc/PX eigenlijk niet van provider veranderen, maar denk er hard over na.
Ik heb een prive en een zakelijke account bij proximus. Die moeten gesplitst worden want de dochters op prive-factuur kunnen in my proximus niet gezien worden. Ik heb al 2 keer gebeld deze avond , al alles geprobeerd. Laatste sprak over een splitplan en een spocformulier maar ik raak er niet aan uit. Graag snel oplossing of de gele smiley krijgt 2 abonnenmenten erbij. mijn klantnr 4827252 voor de BVBA rekeningen en 05459227 klantenrekening prive Raar dat de facturen blijkbaar wel in orde zijn maar alle andere administratie die krijgen jullie niet in orde. Hoe zou dat komen!!!!
WILLEN DIE NIET LEVEREN HEB ZOGEZEGD GEEN CONTRACT GETEKEND
Ik probeer al verschillende dagen extra volume bij te bestellen, maar ik geraak nooit op de juiste plaats via de site. Telkens kom ik terug op de pagina met mijn voordelen, waar ik totaal niets mee ben. Hoe kan ik extra volume bijbestellen??
Ik zit nog in een oud pack nl Maxi Pack en ik heb vastgesteld dat mijn data volume verhoogd werd van 500 GB naar 750 GB. Des te beter zou ik zeggen maar het verwonderd mij dat ze dat nog doen voor een oud pack, het zou mooi zijn moest Proximus dat ook doen voor mijn mobiel internet voor tablets en laptops die nog inbegrepen zit in dat pack, ze mogen dat gerust verhogen van 2 GB naar 3 GB of zelfs 5 GB.
kan geen berichten meer versturen wel ontvangen sms centrale nummer is geinstalleerd
Ben geruime tijd klant bij Proximus en kon zonder problemen conferentiegesprekken voeren maar sinds mijn abonnement veranderd is naar tutimus lukt het niet meer. Volgens klantendienst kan het ook niet geactiveerd worden alleen voor professionele gebruikers. Daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteld. Hele teleurstelling want gebruikte het veel. Dank u Proximus
Wij hebben 2 decoders. Bij bepaalde opnames met een rode ronde komen deze bij de ene decoder wel en bij de andere decoder niet op de opname lijst. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo kun je cadeaubonnen ook doorgeven aan een andere proximusklant want ik ben niet meer te spreken over Proximus We hebben weer eens een boete van over de 936 euro terwijl zij zelf ons vragen nog niets te betalen omdat er een onderzoek bezig is wij zijn zo eerlijk geweest om te zeggen dat er juist nog een gsm lopende is Dus als alles wordt afgerond zet ik geen voet meer binnen bij Proximus dat zaakje is al lopend van oktober 2016 en nog altijd bezig en nu heb ik er een onbudsman opgezet ben te einde raad
Sinds enige tijd krijgt mijn zoon vaak een smsje met de melding dat jullie mijn paswoord om veiligheidsredenen hebben moeten wijzigen. Normaal log ik dan in op MyProximus en geef ik opnieuw mijn paswoord in onder "Mijn e-mail". Wanneer ik nu in MyProximus inlog zie ik enkel nog maar de mailbox ma070094 (die van mijn zoon) maar niet meer de mijne fa363083. Bijgevolg krijg ik dus ook geen e-mails meer op mijn smartphone of in mijn Outlook. Kan er iemand helpen? Alvast bedankt!
Beste, Voor mijn lijnnr 092279194 ben ik al sinds 15 december bezig met de omschakeling(pakket 69 euro) naar enkel internet start van 27.5 euro Laatste factuur die ik heb ontvangen was er plots een van 109 euro. De domiciliëring heb ik net op tijd kunnen annuleren, na alweer een telefoon is deze nu ook verdwenen van myproximus. Blijkbaar gaat bij de nieuwe factuur van januari nog een bedrag aangerekend worden voor de tablet die ik ook 15 december afgezegd heb. Mijn factuur van januari mag dan ook maar 27.5 euro bedragen. Brengt u dit eindelijk in orde? Mvg Jonas Van Hee
Sinds juli 2016 werd na mijn overstap van Proximus smart25 naar Jim mobile ten onrechte maandelijks abonnementsgeld aangerekend voor een gsm nr welke dus niet meer actief was bij Proximus... Gedurende 6 maanden, iedere maand factuur nakijken en bellen met klantendienst voor een rechtzetting... maar het blijft verkeerd lopen... op 23 december werd mij als geste gezegd het volledige factuurbedrag van die maand te crediteren maar blijkbaar is dat nog te moeilijk want ik ontving enkele dagen terug een herinnering om 19,51 te betalen ( achterstallige verbruik) ... nadat mijn vrouw tel contact opnam vanmiddag met de klantendienst wordt het nog gekker... moeten dit betalen want dit is verbruik welke we vorige maand zouden gehad hebben ( op een internet en tv pack ??? Dacht het niet... morgen de moed maar weer bij elkaar nemen om zo beleefd mogelijk er eens een paar wakker te schudden bij de klantendienst!!! Pfffben het bru!!!!! Doe eend iets aan uw service!kwaliteit is goed maar dienstverlen
Het abonnement is Smart +15 FC Het is voor mijn moeder en we hebben al voor een maan of twee al betaald maar ze krijgt haar betaalde abonnement niet? Ik check het via het MyProximus app (Zij heeft een Iphone 5s) Ik ben echt op het rand om een klacht in te dienen als een loyaal klant voor het eerste keer. Ik probeerde al te "contacteren" maar al dat verwijst je naar de FAQ's enz. Dus nooit contact met iemand via telefoon zoals vroeger... Hoe fix ik dit? Als het niet gefixd wordt zal ik haar abonnement stopzetten. Alvast bedankt met al het hulp , Ik kon echt niets vinden in de FAQ's 😠
Ik heb ongeveer een maand geleden een aanvraag tot aansluiting ingediend. Voor een tuttimus pakket. 15 keer moeten bellen tegen dat mijn adres juist in het systeem zat en dan nog een paar keer gebeld wanneer die technieker nu eindelijk gaat komen. Telkens zeiden ze me dat ze mij vandaag of morgen zullen bellen voor een afspraak. Na 2 weken wachten, krijg ik vandaag te horen dat ze geen idee hebben wanneer ze me kunnen aansluiten.... Goed bezig. Ik vraag mij af wie daar bij jullie de planning opmaakt. Is er niemand bij jullie die een overzicht heeft??? SOS techniekers gezocht.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.