Op zondag viel proximus tv uit. Bel naar de support maar krijg een bandje te horen met melding van algemene problemen. Geen mens aan de telefoon te krijgen. Echter nergens op het internet iets dat meldt ivm algemene problemen... Maandag morgen nog steeds het bandje... Via een andere optie ( niet voor problemen te rapporteren) kom ik toch bij een mens van vlees en bloed! Diagnose bbox2 defect , er wordt een nieuwe opgestuurd , een dag wachten. Observatie : geen call number gekregen.
Bbox3 ontvangen , geinstalleerd en tv is ok nu.
Zonder uitleg worden nu 2 ssid voor wifi uitgestuurd. Waarom? Verschil? Klant zoek het maar uit.draadloos printers werkt soms wel meestal niet na bbox3 install. Gebeld naar support. Antwoord: contacteer canon ( in mijn geval) en de telefoon wordt verbroken. Ik nu een bbox3 gekregen en mijn wifi printer is helft van de tijd niet werkende. Iemand ideeën want van proximus gaat het niet komen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
