Skip to main content

Ontvangen GSM

  • January 28, 2017
  • 8 reacties
  • 278 Bekeken

WILLEN DIE NIET LEVEREN HEB ZOGEZEGD GEEN CONTRACT GETEKEND
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 30, 2017
Dag Kurt,

Waarmee kan ik je helpen?

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Rising star
  • January 30, 2017
levring gsm werd deze morgen om 10.30 bevestigd terug niet geleverd was al voorzien voor zaterdag 3 sms gehad die dag

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 31, 2017
Hallo Kurt,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Rising star
  • January 31, 2017
prive bericht ??? hoe dat doen

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • January 31, 2017
prive bericht ??? hoe dat doen
Via deze link, Kurt:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

  • Auteur
  • Rising star
  • February 2, 2017
heb wel nog geen antwoord gehad op prive bericht ondertussen nog nog altijd niet ontvangen maar er is wel al abonnements geld van m'n rekening gegaan voor tel nr 0479 77 14 66 en die staat aktief op my proximus dus voor wat heb ik abonementsgeld betaald voor iets dat niet geleverd is ???

  • Auteur
  • Rising star
  • February 2, 2017
nog een goeie op my proximus Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 2, 2017
Dag Kurt,

Hiervoor werd dossier 41332067 opgemaakt. Je wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd door een dossierbeheerder.

Groetjes,

Antonella