Skip to main content
Vraag

Extra volume bijbestellen lukt niet

  • January 31, 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Ik probeer al verschillende dagen extra volume bij te bestellen, maar ik geraak nooit op de juiste plaats via de site. Telkens kom ik terug op de pagina met mijn voordelen, waar ik totaal niets mee ben.

Hoe kan ik extra volume bijbestellen??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 31, 2017
Dag Tom,

controleer eens via deze link of je de juiste stappen onderneemt:




http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up...

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 31, 2017
Als ik druk op de link om in te loggen om mijn producten te bekijken, kom ik op een pagina 'Welkom bij Proximus', waar ik kan kiezen tussen 'mijn account' en 'mijn overzicht'. Bij mijn overzicht kom ik terug op de pagina mijn voordelen. En bij mijn account geraak ik bij mijn producten, maar ls ik druk op mijn internet maxi blokje, kom ik ook op dezelfde pagina met mijn voordelen, maar ik kan nergens de tab de tab Beschikbaar in de box Diensten vinden...

Grtn, Tom

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 1, 2017
Dag Tom,

Stuur je even je logingegevens door via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 2, 2017
Dag Tom,

Ik ga dit laten nakijken en ik hou je op de hoogte.

Groetjes,

Antonella