Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo Ik heb onlangs een powerline gekocht maar deze werkte niet naar behoren (slechts 30 bits pers seconde). Vanuit Proximus zou ik 100 bits per seconde mogelijk zijn. Aangezien dat bij deze powerline (TPLINK WPA4225 Kit) niet mogelijk was, heb ik een vraag. Hoeveel bits zouden er mogelijk zijn met de PLC adapter van proximus? Of werkt deze niet als soort powerline? Met Vriendelijke groeten
Beste, Ik heb mijn punten ingeruild. Ik kreeg een code. Ik wil de code inruilen via de link naar Bpost maar deze zegt dat de link niet bestaat. Pagina niet gevonden De gevraagde pagina "/site/nl/residential/letters-cards/cards-envelopes/mobile_postcard.html" kan niet worden gevonden.Kunnen jullie dat in orde laten zetten. mvg Fabien
Wie heeft er nog geen televisie ontvangen en krijgt telkens een ander antwoord? Ben eens benieuwd hoeveel personen er in dezelfde sh*t zitten en waar hun geduld op is. Mijn aanvraag is ingediend sinds 21 november 2016. Ik heb pas een maand geleden mijn decoder ontvangen. Natuurlijk ligt deze nog steeds in zijn doos want ik heb geen tv. Hierop krijg ik geen juist antwoord omdat ze het niet weten. Hoe kan je nu zoiets niet weten? En als ik moet wachten tot april voor de nieuwe lichting van televisies is dit één grote schande. Ondertussen mag ik wel tv abonnement betalen voor niks. Net nogmaals met een operator gebeld voor de 50ste keer. Weer een antwoord en geen antwoord. Ik vroeg achter een manager of verantwoordelijke. Zelfs daar ging de operator niet op in. Ik zei hem dat ik dan best alles ga opzeggen bij hun. Ok, dit is de website zei hij doodleuk. Boeit hun blijkbaar niet veel dat klanten ontevreden zijn en weggaan. Als ik dit allemaal lees en rondom me hoor zijn er
Beste Proximus, Op 15 Januari heb ik een verhuis doorgegeven, naar onze nieuwbouwwoning in Puurs. Jammer genoeg heb ik van jullie nog geen telefoontje gekregen wanner jullie onze verhuis gaan uitvoeren. Ik heb begrepen, na meerdere telefoontjes met jullie vriendelijke helpdesk medewerker, dat er een probleem was met "het adres" dat niet bestond. Nu volgende week vrijdag verhuizen wij 24/02/2017, dit is 1 maand en half na aanvraag ... kunnen jullie er alstublieft voor zorgen dat alles in orde geraakt voor die datum? Alvast bedankt. mvg een klant
De tijdsbalk bovenaan in de tv gids stemt niet overeen met de uren van de programma's onderaan. Is verwarrend , je denkt altijd dat je ofwel te vroeg ofwel te laat bent voor het afstemmen op een programma.
Beste, eind november / begin december zijn ze hier een herstelling komen doen waarbij ze de hele stoep hebben moeten openbreken. De straat en stoep was pas herstelt! het is SCHANDALIG hoe de stoep nu verzakt is. ik heb al enkele keren gemaild en gebeld naar de 0800 nummer en wordt van het kastje naar de muur gestuurd!! ze gingen me het nummer van de dienst doorsturen maar weer hopeloze moed! graag zou ik hier zo snel mogelijk een oplossing voor hebben!! met vriendelijke groet Annelies V
Beste, Momenteel heb ik een Internet Start verbinding. Mijn werkgever wil mijn internet betalen, maar enkel de Internet Maxi. Graag zou ik dan overstappen naar een Internet + TV abonnement. Kan mijn werkgever in dit contract instappen, en het deel Internet betalen ? Concreet, wat zijn de mogelijkheden bij een internetabonnement betaald door het werk : Internet Maxi nemen + Apart contract voor TV Internet + TV nemen, en wat betaalt dan de werkgever ? Alvast bedankt, Frederick
Ik ben nu al een jaar klant en proximusfon heeft nog NOOIT stabiel gewerkt. Men mag al blij zijn dat men kan inloggen. Wat een systeem, zou veel userfriendly kunnen. Nu heb ik mijn inloggegevens weer nodig, kan ik die gaan zoeken in de app of nee op de site of nee in myproximus of nee, moedeloos wordt je ervan. Wat is het probleem ermee?
Beste, Ondanks juiste credentials voor de MyProximus applicatie is de Cloud niet in staat mij te herkennen. Login: gordts_ickx@skynet.be Graag dringend assistentie
iedere dag opnieuw komen er veeeeel aflevering tot zelfs het nieuws tot op één ! op één geen aflevering van 19 uur te vinden uren later in de avond .... Mijn pop up restaurant .... zend twee aflevering uit per week .... 1 van de twee zijn nooit te bespeuren en soms weken die er gewoon niet zijn .... Ik heb net alles omgezet van TELENET naar PROXIMUS ..... denkend ik er uit zal winnen maar tot nu toe enkel en alleen teleurstellingen .... Ik ben nog jong van geest maar vind het TV-menu zo ingewikkeld dat je zelfs soms geen goesting meer hebt om er verder in te zoeken . Mijn afstandbediening blokeerd regelmatig en kan geen kanelen meer verzetten men mijn CH + /- moet dan alles uit zetten tot de stekker zelf uit te trekken .... voor het terug gaat werken ? ik ben veranderd omdat ik persoonlijk telenet te duur vond ... maar als dit de prijs is voor een perfect werkend systeem dan betaal ik dan wel liever meer dan na lange dagen werk mij nog te moeten frustreren voor mijn
sinds vier dagen krijg ik regelmatig telefoon op mijn gsm met nr. onbekend. Krijg echter wel een bericht dit nr. belde u zonder een bericht na te laten, dan kan ik het nr. wel zien. +32 475151230. Is hier iets aan te doen?
Heb al sinds vanmorgend geen bereik meer op men gsm. Kan er is nagekeken worden of dit aan proxi kan liggen? Hij blijft constant netwerk zoeken Mvg
Goedemiddag, Ik weet niet meer waar ik naartoe moet, dus post ik het hier maar: ik heb een Mobile Coverage Extender besteld, afhalen via Kiala. Bestelling bleef lang uit, uiteindelijk telefoon gekregen dat het toch al geleverd zou zijn, maar dat er geen notificatie geweest was. Bij het Kiala-punt geven ze aan dat het nog steeds in status "onderweg" staat en nu kan niemand mij meer helpen (080022800, 080022520...). Super tevreden over Happy House bezoek, maar deze opvolging begint een drama te worden. Vooral omdat ik nergens terecht kan en contact leggen met Proximus niet lukt. Help?
Met mijn Acer laptop die werkt met Windows 10 lukt het me niet om TV te kijken Ik geraak op de TV-gids en klik op een programma en dan moet ik eerst Silverlight installeren. dit lukt maar krijg steeds de melding dat ik Silverlight moet installeren alhoewel dit al is gebeurd. Wat doe ik verkeerd?
In onze chalet in de Ardennen in Beffe hebben we geen ontvangst. Ik zie dat er een bouwaanvraag is goedgekeurd voor een bijkomende antenne in Magoster (zie hieronder). Dit zou ons probleem misschien kunnen oplossen in de toekomst? Wat is de status van deze bouw? Is er in de nabije toekomst een verbetering te verwachten van de ontvangst op deze plek? Geselecteerde site: 19932 MAGOSTER Route d'Amonines 6987 Rendeux Status: Bouwaanvraag goedgekeurd Coördinaten: 5.54289 O / 50.25499 N Lambert: X: 233730 / Y: 105544 m Antennes: 1. Orange Belgium: 408R1_1 & 32408R1_1 2. Proximus: 84MGO_01
Hallo! Sorry for het slechte Nederlands. Ik heb problemen met het gebruik van mobiele internet op mijn LG Nexus 5. Ik krijg een uitroepteken naast het cellular icon. Het telefoon zit op Android 6.01. Ik heb al een paar keer de APN settings gecheckt. Mobiel data af en aan gezet. Een paar keer herstart. Het simkaart komt van tussen 2006-2008 en is pay n go. Er zit genoeg krediet op. Ik heb technisch support gebeld en er was niets fout op hun kant. Ze hebben een restart gedaan maar er is niets veranderend. Ik heb getest met verschillende values voor APN type (default en default,supl) en de APN protocols (IPv4 en IPv4/IPv6) Plus, als ik op verschillende links druk op MijnProximus (My credit & usage, Check current usage), krijg ik altijd een technical error. Heeft er iemand hetzelfde probleem gehad? Of iemand die mij kan helpen? Merci!~
Hallo, ik heb al een factuur gekregen van 74€, terwijl ik nog geen aansluiting heb. Dit komen ze dinsdag in orde brengen. Ik moet toch niet een maand betalen voor iets dat ik niet heb?
Op appartement hebben wij sinds oktober een b-box staan voor ons internet. Initieel verloopt alles vlot en kunnen we gewoon met de voorziene code inloggen en vrij over het internet beschikken. Het komt echter de laatste tijd frustrerend vaak voor dat het internet uitvalt en vraagt om in te loggen bij het netwerk aan de hand van een username en password. Ik beschik echter niet over een username noch een dergelijk wachtwoord om mee in te loggen. Na een 15tal minuten in het beste geval spring het netwerk dan weer over op normaal en is er alsof er niks gebeurt is. Het blijft echter wel een verschrikkelijk ambetant voorval dat zich geregeld voor doet. Is er een manier om dit tegen te gaan? Dank
Goede avond samen, Ik vroeg me af waarom er geen FCC ID sticker op de bbox 3 kleeft? Ik zou namelijk willen weten hoeveel milliwatt (mW) mijn bbox 3 door het huis jaagt. Heeft iemand hier een passend antwoord op aub? De klantendienst kon mij helaas niet verder helpen en schoot lichtelijk in paniek toen ik de vraag stelde. Her en der werden papieren en een verloren gewaande Bbox opgediept maar verder dan "de sticker met de wifi naam " op zijn we niet gekomen. Het antwoord op de FCC Id of de milliwattwaarde moesten ze mij helaas verschuldig blijven, ik werd aangeraden de vraag te mailen of op het forum te posten,wellicht zou iemand het hier wel weten. Bij deze..
Is er een andere weg om dit op te lossen?
We proberen sinds 7 januari Tuttimusklant te worden, maar blijkbaar willen jullie dat niet. Het enige wat we krijgen zijn onterechte facturen en betalingsherinneringen, maar voor de rest nog steeds niks. We kregen totaal verkeerde informatie over het pakket en er werd niks doorgeven om de installatie in orde te maken. Al 5 klachten en evenveel telefoons later, is de zaak nog steeds niet opgelost. Geweldige service van het grote Proximus...
Midden december hebben wij de aanvraag gedaan om over te stappen naar tuttimus, dit samen met onze verhuis, en hebben we er de TV bijgenomen Lov van het feit dat de verhuis/aansluiting een drama was, zelfs nadat ik alles meerdere malen doorgaf(11 dagen zonder internet en TV, waarvoor mijn oprechte doch synische dank) is er nog steeds iets niet in orde. Op dit moment hebben we nog steeds onze TV niet en krijgen we ook geen info meer. Begin januari kreeg ik een sms met leverdatum. Een week erna weer een sms waarin stond dat de stock op was en de levering dus uitgesteld werd naar een latere datum IN JANUARI. Eind januari opnieuw een sms waarin levering opnieuw uitgesteld werd maar deze keer zonder meer info. Sindsdien blijft het enorm stil. Wanneer mogen we de TV verwachten? Klantnr: 618077161 Zeer gefrustreerde groeten
Sinds twee weken is het blijkbaar niet mogelijk om je verbruik in detail op te volgen. Je moet dan een sms TONEN sturen naar 8787 dit alles gedaan, en steeds krijg je te zien dat door een technische tussenkomst deze optie niet lukt. Dit is reeds twee weken en is zeer lastig, zeker als je controle wil houden op het verbruik en met wie je huisgenoten in contact zijn. Het wordt echt wel tijd dat daar iets aan gedaan wordt.
Ik heb op mijn adres een factuur gekregen van de vorige huurder. Ik wil niet dat haar abonnement stopgezet wordt wegens wanbetaling. Hoe zorg ik er het snelst voor dat mijn adres geschrapt wordt uit de database en dat haar nieuw adres toegevoegd wordt?
Sinds een paar updates geleden heb ik geen mogelijkheid meer om mijn facturen of puntensaldo op te vragen. Mijn vrouw had deze mogelijkheden wel, totdat ze een nieuwe smartphone aangeschaft heeft. Blijkbaar bestaat dit probleem reeds langer ( zoals te lezen in dit forum) Het wordt dus tijd dat de IT-ers eens aan het werk schieten. 🙂
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.