Midden december hebben wij de aanvraag gedaan om over te stappen naar tuttimus, dit samen met onze verhuis, en hebben we er de TV bijgenomen
Lov van het feit dat de verhuis/aansluiting een drama was, zelfs nadat ik alles meerdere malen doorgaf(11 dagen zonder internet en TV, waarvoor mijn oprechte doch synische dank) is er nog steeds iets niet in orde.
Op dit moment hebben we nog steeds onze TV niet en krijgen we ook geen info meer.
Begin januari kreeg ik een sms met leverdatum. Een week erna weer een sms waarin stond dat de stock op was en de levering dus uitgesteld werd naar een latere datum IN JANUARI.
Eind januari opnieuw een sms waarin levering opnieuw uitgesteld werd maar deze keer zonder meer info.
Sindsdien blijft het enorm stil.
Wanneer mogen we de TV verwachten?
Klantnr: 618077161
Zeer gefrustreerde groeten
Antwoord
Samsung TV bij Tuttimus
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Tom,
Aangezien hierover een ombudsklacht lopende is, zal je via de ombudsdienst op de hoogte worden gehouden.
Groetjes,
Antonella
Aangezien hierover een ombudsklacht lopende is, zal je via de ombudsdienst op de hoogte worden gehouden.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
