Skip to main content

Geen toegang meer tot facturen en puntensaldo

  • February 24, 2017
  • 13 reacties
  • 166 Bekeken

Sinds een paar updates geleden heb ik geen mogelijkheid meer om mijn facturen of puntensaldo op te vragen.
Mijn vrouw had deze mogelijkheden wel, totdat ze een nieuwe smartphone aangeschaft heeft.

Blijkbaar bestaat dit probleem reeds langer ( zoals te lezen in dit forum)
Het wordt dus tijd dat de IT-ers eens aan het werk schieten. 🙂
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 24, 2017
Dag Eric,

Bedoel je via de app of via de website?

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 24, 2017
Hallo Antonella,


Het gaat hier om de My Proximus app op de Samsung S7 smartphone. Versie 3.6.2

Groeten,

Eric

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 24, 2017
Dag Eric,

Heb je toevallig al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Groetjes,

Antonella

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • February 24, 2017
Dag Eric,
Inderdaad, probeer eens de oplossing voorgesteld door Antonella. Ik beschik over exact hetzelfde toestel en bij mij werkt de versie 3.6.2. prima.
Mvg,

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 24, 2017
Ik heb reeds meermaals de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat. Nu juist nog eens gedaan met hetzelfde resultaat : Noppes.
Geen facturen of Premium Club meer als selectie mogelijkheid.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 24, 2017
Dag Eric,

ik heb de hulp ingeroepen van een expert. Zodra ik antwoord heb hou ik je op de hoogte.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 24, 2017
Dank je wel Antonella.
Misschien kan je de expert meedelen dat zowel mijn vrouw als ik My Proximus gebruiken .

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 24, 2017
PS we hebben het Proximus Smart +15 pakket. (Internet en 2 smartphones)

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 24, 2017
Dag Eric,

De expert is vandaag niet meer aanwezig zie ik. Ik heb hem de vraag doorgestuurd via e-mail. Dus ik hou je op de hoogte zodra ik antwoord binnen krijg.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 25, 2017
Hallo Antonella

Dank je wel. Het werkt terug, zowel bij mijn vrouw als bij mij.
Het enige wat we gedaan hebben is :
Ons afgemeld en daarna terug aangemeld.
My Proximus afgesloten en terug geopend.
Ziedaar : opvraging rekening en Premium Club zijn terug daar.

Groeten

Eric

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 27, 2017
Bedankt voor de info Eric. Ben blij dat het in orde is.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 27, 2017
Hallo Antonella.

Het is alsof de duivel ermee speelt.
Na het openen van My Proximus (na je mail als check-up) zie ik nog de 2 mogelijkheden, doch plots verandert het scherm en zijn de 2 opties weer verdwenen.
Ook bij het afmelden van mijn profiel en terug aanmelden, komen de opties niet meer terug !!!!! ???

Groetjes

Eric

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 27, 2017
Oei, niet goed Eric

Ik geef je bericht door aan de Expert (vandaag afw, morgen terug)

Hopelijk krijg je positieve feedback.

Groetjes

Tina