Skip to main content
Antwoord

Cloud onmogelijk in te loggen

  • February 27, 2017
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Beste,
Ondanks juiste credentials voor de MyProximus applicatie is de Cloud niet in staat mij te herkennen.

Login: gordts_ickx@skynet.be

Graag dringend assistentie

Beste antwoord door sabineb

Hi Inge,

IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud

De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account


jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud

Mvg sabine ( cloud support)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • February 27, 2017
Dag Inge,

Ik ga het laten nakijken en we houden je op de hoogte.

Mvg,

OdB

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • February 28, 2017
Hi Inge,

IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud

De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account


jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud

Mvg sabine ( cloud support)