Beste,
Ondanks juiste credentials voor de MyProximus applicatie is de Cloud niet in staat mij te herkennen.
Login: gordts_ickx@skynet.be
Graag dringend assistentie
Antwoord
Cloud onmogelijk in te loggen
Beste antwoord door sabineb
Hi Inge,
IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud
De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account
jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud
Mvg sabine ( cloud support)
IK kreeg je probleem door van een collega betreft je Cloud
De account gordts_ickx@skynet.be was gelinkt aan je Myproximus en had toegang tot de cloud server daardoor maar in het verleden activeerde je diezelfde cloud op de account
jonas.gordts@gmail.com. Ik heb dit nu gewijzigd waardoor je nu met je skynet account van myproximus toegang zou moeten hebben tot je cloud
Mvg sabine ( cloud support)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.