Skip to main content
Vraag

Factuur en nog geen aansluiting

  • February 26, 2017
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Hallo, ik heb al een factuur gekregen van 74€, terwijl ik nog geen aansluiting heb.
Dit komen ze dinsdag in orde brengen. Ik moet toch niet een maand betalen voor iets dat ik niet heb?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 27, 2017
Dag guntheru,

Wat bedoel je juist? Ik zie namelijk dat er op jouw adres reeds een aansluiting is sinds 2008.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 27, 2017
Hallo, kan dit dan zijn dat mijn emailadres is gekoppeld aan mijn ouders hun adres? Zij hebben sinds 2008 proximus? Ik heb nog steeds telenet nu.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 27, 2017
Heb net gemerkt dat dit mijn ouders hun adres is. Maar de factuur die gekomen is staat op mijn naam en mijn adres.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 27, 2017
Dag guntheru,

Stuur je dan even je klantgegevens door via een privébericht? Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679