Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Weet er iemand of de Bbox 3 toelaat om vanuit je eigen thuisnetwerk naar je eigen site te surfen (die op een NAS staat binnen datzelfde netwerk) via het "openbare" adres (www.sitenaam.be)? Met een Bbox 2 kon dat niet, die sloeg daarop tilt. Ik zou dat graag kunnen om te kunnen testen of alles werkt zoals het moet, maar voor ik dat probeer, vraag ik het liever even na. Bedankt, Peter
Dag, ik zoek een oplossing voor mijn probleem bij geplande opnames als ik een serieopname wil annuleren lukt dat niet. Iedere aflevering apart lukt wel maar heel de reeks serieopname annuleren lukt niet. Mijn dochter heeft zo een paar reeksen staan zoals Rox, Molang, Mega mindy, 4ever en nog een paar andere en die worden ieder keer herhaald en dat blijft ieder keer maar opnemen. Die komt ieder keer terug in de geplande opnames. Heb al gebeld naar de helpdesk en zien niks staan van die series terwijl het hier wel bij mij opstaat en die weten ook geen oplossing. Herstart en reboot heb ik meermaals al gedaan. Heb versie NTE_631276 van software wie kan mij helpen dank u Mijn lijnnummer is 051403684 Wie kan mij helpen
Hi, wij zijn zopas overgeschakeld naar proximus bizz. Nu hebben wij een eigen domeinnaam wat wij ook zeer veel gebruiken voor te mailen met klanten. Wij gebruiken outlook om mails te ontvangen en versturen, maar sinds we overgeschakeld zijn kunnen we geen mails meer versturen via onze eigen mailserver (ontvangen werkt wel nog steeds) ik heb al geprobeerd bij de support maar hier hebben ze geen flauw idee waar ik over spreek. Bij de vorige provider (edpnet) werkte alles wel met de huidige instellingen. Iemand een idee hoe dit op te lossen? lijkt me toch niet zo'n heel speciaal verzoek? Mvg, kevin
Beste, mijn factuur zegt nu al voor 2de maand op rij dat ik 1 sms per maand stuur naar Nokia 3546. Dit is een betalende SMS. Ik heb deze SMS niet gestuurd. Gelieve na te kijken en actie te ondernemen. bedankt
Waarom wordt dit niet opgelost. Reeds tweemaal hiervoir gebeld. Nog steeds niet in orde
Hoe lang, dagen kan mijn een blockbuster terug bekijken.
ik heb een site gemaakt voor iemand anders en plaats die via users.skynet.be/frituurchapeau maar kan die sinds enkele weken niet meer aanpassen. Nochtans staat het adres in '' een alternatief domeinnaam kiezen of verwijderen. de alias is http://users.skynet.be/frituurchapeau/ en het andere is http://users.skynet.be fb835267/. Heb alles onder skynet al verwijdert met filezilla om daarna met een propere lei alles terug te plaatsen, maar dat lukt niet. Wat, of hoe moet ik het doen om dat opnieuw te uploaden, waar gaat het fout. Bedankt alvast voor de reactie.
Via My Proximus is het op dit ogenblik niet mogelijk om een licentie te verwijderen. Als de 5 licenties gebruikt zijn, word je dadelijk naar Norton Familiy overgeschakeld. Met de nieuwe website van Proximus zijn een aantal opties niet meer van toepassing. Dat is echt jammer!
Ik ben klant bij jullie en heb een abonnement met GSM. Mijn GSM is stuk door toedoen van derden, deze persoon heeft de aankoopfactuur nodig voor de verzekering. Ik heb naar de klantendienst gebeld, daar kreeg ik te horen dat ik een ander nummer moest bellen. Ik bel het andere nummer en daar zeggen ze dat ze mij enkel kunnen helpen met online aankopen. Dus ik bel terug naar de klantendienst en krijg een zeer onbeschoft persoon die zegt dat ik maar naar de winkel moet gaan. Aangezien de meeste mensen fulltime werken is dit niet evident. Haar antwoord op dit was: "dan had u maar wat netter moeten zijn". Is dit echt de manier om met klanten om te gaan?! Het enige dat ik vraag is een kopie van mijn factuur, dit kan toch niet zo moeilijk zijn.
Hallo Ik kan nu al een paar weken mijn lopend verbruik niet na kijken , ik krijg steeds melding van een "technische tussenkomst"... Ik kon tot een paar dagen geleden me ook de helft van de tijd niet meer aanmelden op myproximus ... Ik heb maandag contact opgenomen met jullie en mijn account werdt gereset er werdt ook een dossier opgesteld maar tot op heden is de probleem nog steeds niet opgelost! Ik heb ik geschiedenis en de cookies verwijderd, ik heb ook geprobeerd via een ander browser en zoals hier boven veremeld mijn account werdt door jullie gereset.... Wat kan ik nog doen en hoelang zal het duren om deze probleem op te lossen? Mvg
Waarom word ik reeds bij mijn vorige provider afgesloten wanneer ik van jullie nog geen SIMkaart ontvangen heb? Nu zit ik dus vanaf vandaag tem maandag namiddag zonder telefoon. Mvg, R.Marks
Ik krijg nu al een paar dagen de melding dat ik mijn verbruik niet kan bekijken, dat ik het later opnieuw moet proberen.. Mijn vaste lijn kan ik wel bekijken.. gsm's niet!
Voor het laatste anderhalf al aan de telefoon om de status van een verhuis van telefoon te weten te komen. Word van hot naar her gestuurd maar nog altijd geen antwoord. Het is nochtans simpel. Een verhuis van een telefoon nummer binnen een zorgcentrum schriftelijk bevestigd voor 2 maart is blijkbaar niet gebeurd. Maar waarom en wat het probleem is , onmogelijk dat te weten te komen.
Als ik iets opneem via de Proximus tv app op mijn tablet kan ik dit wel bekijken op mijn tablet, maar niet op mijn tv. De opname staat wel in de lijst opnames op mijn tablet, maar komt niet in de lijst opnames op mijn tv.
Beste, Sinds een week heb ik een eigen router (Netgear R7000) achter mijn BBOX3 geplaatst. Dit was voor verschillende redenen, waaronder beter bereik en ook OpenVPN support. Voor het internetgedeelte was de setup zeer simpel: de R7000 kan een eigen PPPoE sessie opzetten middels de Proximus gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken. Initieel werkte echter de decoder niet: deze kon geen verbinding maken. Na wat zoeken bleek dat ik IGMP Proxying moest aanzetten op de R7000. Dit werkte perfect en sinds dan had ik TV alsook internet. Gisteren kwam ik thuis en bleek dat de decoder opnieuw geen verbinding kon maken desondanks dat er geen veranderingen in de configuratie waren. Ik heb de BBOX3 en R7000 herstart maar dit zonder enig effect. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt, Kristof
Net gebeld met proximus dienst, amai wat ben ik geholpen geweest xs service trekt op niks. Ik had vorige week smartphone: lg k10 willen bestellen met een abonnement van 20 euro en nu krijg ik een mail dat enkel voor nieuwe klanten is. Waarom hebben bestande klanten geen recht op iets.
Op 9 februari ga ik naar het proximus center te aalst om onze overstap van telenet naar proximus te regelen. 2 maart zou er een technieker langskomen om de installatie uit te voeren. Tussen 8u en 17u (heel ruim gerekend want ik moet de hele dag hiervoor thuis blyven), dus neem ik een dag verlof. Verder krijg ik geen bericht meer. 2 maart om 16u bel ik naar de klantendienst om te vragen of er zeker iemand langskomt vandaag, ik zit namelyk al een hele dag te wachten. Antwoord is dat als ik een mail heb gekregen het is ingepland en dat de technieker my een half uur op voorhand zal bellen. Volgens my kan dit beter gecommuniceerd worden, wist ik dat ik een half uur op voorhand een telefoontje ging krygen kon ik makkelyk enkele kleine zaken afwerken! Vervolgens kryg ik te horen dat dit later dan 17u kan zyn ook. Ik heb na 17u plannen en kan niet thuis blyven. Afspraken maken om ze na te komen is een kleine moeite. Zeker voor zo een grote onderneming. Telenet is vanaf 3 maart opgezegd. Dus m
Beste mijn factuur is betaald en mijn abbonement is over geschakeld naar prepaid kaart ik moet eerst een factuur betalen waar ik nog tijd voor heb tot 15maart hoe kan dat
Ik zou graag netflix op mijn tv willen kijken. Ik heb al een acount maar gebruik het internet van mijn buren waardoor ik geen internetverbinding kan maken met netflix en dit ook niet wilt werken op onze tv. Is hier een oplossing voor ?
Ik heb vandaag een nieuwe Iphone SE aangekocht. Helaas is de overstap van mijn oude micro simkaart naar de nieuwe nano simkaart geen succes... Oude micro simkaart - pin: 7489 - pin2: 2361 - puk: 35412896 - puk2: 62523232 Nieuwe nano simkaart (aangekocht bij Essec Hasselt om 17h55) - pin: 4479 - pin2: 1668 - puk: 25033009 - puk2: 66716194 Beide simkaarten op zelfde mobiel nummer. Ik krijg volgende melding: Geen simkaart geïnstalleerd. Na inloggen op mobiel netwerk: Simkaart vereist/Plaats een simkaart (simkaart steekt in toestel). HOE KAN IK DIT OPLOSSEN? Thomas
Hallo, Ik heb dit probleem nu al een tijdje en wou er eens werk van maken om het eens definitief op te lossen. Voor bepaalde games is mijn NAT-type strict waardoor ik met sommige problemen kom te zitten. Op dit moment heb ik het over het spel For Honor van ubisoft, zij hebben een lijstje staan van welke ports ik allemaal zou moeten openen zodat ik een open NAT-type krijg. Ik dus als volgt mijn desktop een static ip gegeven van 192.168.1.1XX en daar alle nodige ports van geopend. Ik hierbij ook in MyProximus ingelogd voor mijn technisch profiel naar basic te zetten (voor de ports die proximus vast zet), maar heb nog altijd strict NAT-type. Ik heb ook eens geprobeerd om het als DMZ-host te zetten wat ook niet werkte en proberen in te loggen via PPPoe met mijn account wat ook niet werkte. Ik heb hierna een mail gestuurd naar ubisoft zelf waarbij ze verschillende andere oplossingen gaven die ook niet werkten. Ik heb naar mening alles geprobeerd maar tot zover heeft nog niets gewerkt. Op
Hallo, Is het nog mogelijk om punten in te ruilen voor belwaarde op een gsm abonnement (Easy+10)? Ik heb dit vroeger enkele malen gedaan, maar ik vind deze mogelijkheid nu niet meer terug in het aanbod van Premium Club. Mvg.
Waarom worden er geen tv decoders verkocht?
Mijn klant (een zakelijke gebruiker) heeft een ERP-pakket draaien op een server die achter een firewall draait. Deze applicatie is via het internet bereikbaar via port-forwarding op onze firewall. Het probleem dat zich stelt is dat wanneer men van buiten ons netwerk een connectie probeert te leggen op die specifieke poort, dit niet lukt voor mensen die zelf ook op een proximus-internetverbinding werken. -Vanaf alle andere providers werkt het wel. -Het heeft vroeger altijd gewerkt -Wij hebben geen aanpassingen gedaan aan onze firewall, wij zien geen meldingen van geblokkeerderde inkomende connecties in onze logs, verbindingen geraken gewoon niet tot bij ons. -Andere poorten die geforward staan op dezelfde router werken wel -Door middel van het commando traceroute zijn we erachter gekomen dat paketten die specifiek naar deze TCP-poort worden gestuurd vanaf een externe proximus-klant, niet tot bij ons raken. (Traceroute stopt ermee na 30 hops zonder ooit bij ons te raken, op ander
In de loop van januari betaalde ik via mijn klantnummer een openstaand factuurbedrag van mijn partner (wonend op hetzelfde adres) Ondertussen is haar gsmnummer opgenomen in een gemeenschappelijk pack Tuttimus. De betaling kon onder haar klantnummer echter niet worden teruggevonden en daarom volgden er tot 3 maal toe aanmaningskosten. Ik heb verschillende keren telefonisch contact opgenomen met de klantendienst om dit probleem aan te kaarten, tot vorige week een zekere medewerker van de klantendienst (Allison) mij op het hart drukte dat de kosten zouden worden gecrediteerd. Vandaag krijgen we echter opnieuw een factuur met kosten !!! Kijk, het openstaande bedrag werd onder een verkeerd klantennummer, doch TIJDIG betaald, en hiermee wil ik maar gewoon zeggen dat wij niet van slechte wil waren ! Ik ben reeds meer dan 20 jaar trouwe klant van Belgacom/Proximus en dan kan ik op zijn minst verwachten dat, ondanks een misverstand, een tegemoetkoming/credietnota hier enigszins op zijn plaats i
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.