Hallo,
Ik heb dit probleem nu al een tijdje en wou er eens werk van maken om het eens definitief op te lossen. Voor bepaalde games is mijn NAT-type strict waardoor ik met sommige problemen kom te zitten. Op dit moment heb ik het over het spel For Honor van ubisoft, zij hebben een lijstje staan van welke ports ik allemaal zou moeten openen zodat ik een open NAT-type krijg. Ik dus als volgt mijn desktop een static ip gegeven van 192.168.1.1XX en daar alle nodige ports van geopend. Ik hierbij ook in MyProximus ingelogd voor mijn technisch profiel naar basic te zetten (voor de ports die proximus vast zet), maar heb nog altijd strict NAT-type. Ik heb ook eens geprobeerd om het als DMZ-host te zetten wat ook niet werkte en proberen in te loggen via PPPoe met mijn account wat ook niet werkte. Ik heb hierna een mail gestuurd naar ubisoft zelf waarbij ze verschillende andere oplossingen gaven die ook niet werkten. Ik heb naar mening alles geprobeerd maar tot zover heeft nog niets gewerkt. Op zeer willekeurige momenten krijg ik eens een Open NAT-type maar als ik het spel weer eens heropstart is het weer strict.
Mijn setup is als volgt, we hebben een bbox 3 die is aangesloten aan een PLC adapter. Dan hebben we een proximus wifi bridge die is aangesloten aan onze decorder. En als volgt hebben we nog een andere PLC adapter die dan is aangesloten aan mijn desktop.
Het kan zijn dat ik verschillende instellingen over het hoofd heb gezien en wou dus graag weten of jullie hiermee kunnen helpen.
Mvg,
Vitto
Vraag
NAT-type blijft strict/3 na forwarding van poorts (PC)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.