Skip to main content
Antwoord

Opnemen via Proximus tv app

  • March 2, 2017
  • 15 reacties
  • 418 Bekeken

GvZ
Als ik iets opneem via de Proximus tv app op mijn tablet kan ik dit wel bekijken op mijn tablet, maar niet op mijn tv. De opname staat wel in de lijst opnames op mijn tablet, maar komt niet in de lijst opnames op mijn tv.

Beste antwoord door Jimmy O

Neen, ik heb op afstand decoder herstart. Dit zal het probleem geweest zijn dat de lijst niet up to date was.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • March 3, 2017
Dag Gerda,

Kan je mij zo eens een voorbeeld geven van een opname dan kijk ik het even na.

Kan je mij ook je klantennr bezorgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg,

OdB

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • March 3, 2017
Is uw tablet gekoppeld aan de decoder? Kan zijn dat dit de reden is?
menu->instellingen->beheer van de toestellen.

mvg.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • March 3, 2017
Kan je het nu nog eens nakijken want ik zie hem wel degelijk opgenomen staan.

GvZ
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2017
Ja, die staat bij de gekoppelde toestellen

GvZ
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2017
Ja, mijn tablet is gekoppeld: staat in de lijst met gekoppelde toestellen. De film is opgenomen. Ik kan hem wel bekijken op mijn tablet en op mijn PC, maar niet op mijn TV. Hier staat hij niet in de lijst met opnames.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • March 3, 2017
Al eens geprobeerd de decoder te resetten/herstarten.

mvg

Martin
  • March 3, 2017
Zelfs gewoon rebooten kan soms zoiets oplossen.

GvZ
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2017
Ik heb niets gedaan, maar nu intussen is probleem opgelost. Vanmorgen was dat nog niet het geval. Kan het misschien zijn dat dit pas na een bepaalde tijd wordt doorgestuurd.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • Antwoord
  • March 3, 2017
Neen, ik heb op afstand decoder herstart. Dit zal het probleem geweest zijn dat de lijst niet up to date was.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • March 3, 2017
Waarschijnlijk opgelost door de support Px.
Neen, normaal moet dat gelijktijdig werken op je TV.

Alé goed dat het is opgelost.

mvg

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • March 3, 2017
Is toch opgelost door de decoder te herstarten lees ik nu, dus als je dat nog eens voorhebt weet je wat doen.

Martin
  • March 3, 2017
Inderdaad is meestal het rebooten (in minder mate is een reset nodig) het wondermiddel bij veel tv problemen 🙂

GvZ
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 3, 2017
Dankjewel voor de hulp. Ik heb dit probleem al langer. is het dan de bedoeling dat ik elke keer de decorder herstart? Dat is nogal omslachtig. Dan is het eigenlijk veel eenvoudiger om via je tv te op te nemen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • March 3, 2017
Normaal niet, maar als het er niet tussen moest staan mss toch eens herstarten.

Martin
  • March 3, 2017
Dat zal niet iedere keer nodig zijn want als dat gebeurt zal Proximus het moeten grondig nakijken wat er verkeerd loopt, ik hen dit éénmaal moeten doen en achteraf geen problemen meer gehad.