Hallo
Ik kan nu al een paar weken mijn lopend verbruik niet na kijken , ik krijg steeds melding van een "technische tussenkomst"...
Ik kon tot een paar dagen geleden me ook de helft van de tijd niet meer aanmelden op myproximus ...
Ik heb maandag contact opgenomen met jullie en mijn account werdt gereset er werdt ook een dossier opgesteld maar tot op heden is de probleem nog steeds niet opgelost! Ik heb ik geschiedenis en de cookies verwijderd, ik heb ook geprobeerd via een ander browser en zoals hier boven veremeld mijn account werdt door jullie gereset....
Wat kan ik nog doen en hoelang zal het duren om deze probleem op te lossen?
Mvg
Antwoord
Lopend verbruik
Beste antwoord door Joel M
Dag Antoon1,
U hebt inderdaad in totaal 2,5GB.
U gaat die 500MB pas in MyProximus zien vanaf het ogenblik de 2GB opgebruikt is van uw gsm-abonnement.
Met vriendelijke groeten,
Joël
U hebt inderdaad in totaal 2,5GB.
U gaat die 500MB pas in MyProximus zien vanaf het ogenblik de 2GB opgebruikt is van uw gsm-abonnement.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



