Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Via de dienst in Brussel werden er facturen gearchiveerd, is het normaal dat ik deze niet in detail kan bekijken? Ik heb bewijzen van een bepaald telefoonnummer nodig. Kan men ook facturen opvragen van enkele jaren geleden?
Ik wil het Familuspack activeren, maar als ik deze in het winkelmandje zet blijft de prijs €67,-. De promo is dat het pack €52,- is voor de eerste 6 maanden maar dit zie ik niet terug. Wordt dit nadien verrekend of is dit een foutje ?
Is VoLTE voor iemand die een ondersteunend toestel heeft, zoals de Samsung S7, nu al beschikbaar voor het grote publiek ?
Beste Hoe kunnen we oudere facturen consulteren . bijvoorbeeld alle facturen van 2016 ?? groetjes
Heb onlangs een tablet gekregen ; werkt perfekt voor internet in provincie Antwerpen . Eens in provincie West -Vlaanderen , meer bepaald 8670 koksijde wordt aansluiting langs wifi voor proximusfon niet mogelijk. mijn mobiele verbinding met Vodafone USB - stick wordt niet aanvaard met Windows 10 ; Wat zijn mijn mogelijkheden ,? a .Vodafone Mobile Broadband K 4203 3G USB-modem b. Vodafone Mobile Wi-Fi R215 4G - router ZIjn deze compatibel met Windows 10 C. nog andere mogelijkheden
Beste, op 17/12/2016 zijn we overgestapt naar Familus L. Door deze overstap zouden we recht hebben op 3 maanden gratis Netflix, we zouden de activatiecode binnen de 10 werkdagen ontvangen. Helaas hebben we nog steeds geen code ontvangen... De reden hiervan zou zijn dat wegen het grote succes er geen codes meer beschikbaar zouden zijn, als deze opnieuw beschikbaar zijn zouden we ze zo spoedig mogelijk ontvangen, helaas hebben tot op heden nog geen code ontvangen. gr Coolen A.
.....
Op mijn factuur van 11 februari staat weekdagen 8-17 u naar vaste netwerken 5.18 €. Ik had nog 119,98 belmin. via de punten maar volgens proximus fact. geen meer.Ik heb de gebruikte min. die ik zogezegd verbruikt heb in jan. van deze minuten afgetrokken en heb dan nog recht op 98,56 belmin.Ik schrijf in een boekje alles op van hetgeen ik er bij opzet en hetgeen er af gaat.Kunnen jullie dit nazien want dit is reeds de 2e x dat dit gebeurt,de 1e x fact.van okt. over belmin.sept.en nu over de belmin.van januari. met vriendelijke groeten
Hallo, wij stapten gisteren in het Familus-pakket. Daar zijn 3 maanden Netflix en elke maand een blockbuster inbegrepen. Maar hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Als ik Netflix opzoek kom ik op de mogelijkheid om '1 gratis maand te activeren' of 'aanmelden'. Voor de blockbusters weet ik al helemaal niet waar ik moet zoeken. Mvg
in december ben ik van telenet naar proximus overgeschakeld met alles, de gsm nummers ook (op mijn thuis adres), in de zaak hebben we sinds 2 weken ook proximus, toch kan ik mijn gsm nummers niet toevoegen aan my proximus en als ik inlog via gsm nummer zegt men nummer niet gevonden, help?? of ga naar proximus winkel 😃
Sinds enige maanden is er een probleem om de facturen op te vragen via my proximus in de (safari) webbrowser op mijn iOS apparaten. De toepassing/facturatie wordt niet meer geladen, maar blijft een draaiend tandwieltje geven. Blijkbaar is het heel moeilijk om deze problemen door te geven naar de betrokken afdelingen. Ik hoop langs deze weg toch snel een oplossing voor dit hangende probleem te krijgen. Met vriendelijke groeten, Luc
Ik probeerde via de zender CAZ een programma terug te bekijken en kreeg volgende info : MediaFailed 3050 Failed to download 50 consecutive chunks for stream type Audio - halting playack Wat betekent deze info ? Ro
Hallo, 1) Klopt het dat deze router geen mogelijkheid heeft DHCP reservaties te maken? 2) Zo neen, als ik een aparte DHCP server gebruik en de Bbox DHCP uitschakel, heeft dit dan gevolgen voor bvb Decoders? Mogen deze eender welk IP krijgen? Groeten, Steven
Ik heb al een tijdje een pioneer versterker die via UTP geconnecteerd is met mijn Bbox2. Deze versterker ondersteunt Airplay, het streamen van muziek vanaf Mac-toestellen, maar dit werkt vrijwel niet. Soms verschijnt de versterker op mijn iPhone, maar dan verdwijnt hij even snel weer en is connecteren niet meer mogelijk. Mijn vermoeden is dat de oorzaak ligt bij de Bbox. Is er iemand die hier weet van heeft en een oplossing kan voorstellen?
Als we, op MyProximus, de details van het verbruik bij niet-gefactureerde bedragen willen bekijken, wordt steeds de volgende melding weergegeven.: "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen" Dit is echter al een paar dagen het geval, waarschijnlijk al langer, maar dat het ons niet opviel omdat we het niet bekeken. Uiteraard hebben we hier in het verleden wel al gebruik van gemaakt, en gaf dit geen problemen, vandaar dat we ook geen sms meer met "TONEN" kunnen sturen om de details te zien. Wanneer komt hier een oplossing van en hoe kunnen we in tussentijd de details van de niet-gefactureerde bedragen al zien?
ik zoek een manier om mijn voicemail in te stellen op mijn vaste telefoonlijn, wie weet hoe het moet? telefoon is draadloze twist van proximus
Ik verblijf jaarlijks gedurende een maand in Tenerife en zou dan graag mobiele internetverbinding hebben voor mijn smartphone en tablet. Bestaat daar een mogelijkheid voor bij Proximus ?
Sinds geruime tijd lukt het mij niet meer in te loggen op mijn Proximus cloud , mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn nochtans correct want ik kan probleemloos inloggen op my proximus ... Gaat evenmin op mijn iPad of iPhone ...
gevraagd om stopzetting van 1 abonement van gsm om over te schakelen naar pay and go op 01/03 nog geen reaktie op gehad en nog altijd aan gesloten gsm nr 0468 33 17 08 gsm nr0479 77 14 66 moet geaktiveerd blijven dus vraagje wat is het probleem en heb ik nog geen reaktie op gekregen
ben al de hele dag bezig om mijn kaart proberen te herladen. Raak echter niet verder dan het ingeven van mijn gsm-nummer. Nochthans ben ik al geregistreerd . Wie kan me helpen aub ?
Beste, Ik ben een trouwe Proximus klant sedert enkele jaren en ik mail u aangaande mijn ontevredenheid over jullie dienstverlening. Op 22 februari ‘17 heb ik contact met jullie opgenomen voor het doorgeven van mijn verhuis en het veranderen van mijn product op 01 maart ’17. Ik heb toen gesproken met een zekere Karen en heb haar op de hoogte gebracht dat ik vanaf 01/03 zou verhuisd zijn en dat ik mijn product wou aanpassen naar een Tuttimus, dat ik een telefoonnummer uit mijn abonnement wou verwijderen (0472/73.****) en eentje wou toevoegen (0496/43.****). De mevrouw aan de telefoon bevestigde mij dat 01/03 alles in orde zou zijn en dat ik een mail ging krijgen als bevestiging. Ik moest enkel mijn modem en digicorder meenemen en op mijn nieuwe locatie aansluiten. Ik heb er voor gekozen om dit te doen zonder technieker aangezien er reeds een proximus aansluiting was. Toen ik, na mijn verhuis, op 01/03 de modem aansloot kon ik me connecteren met de modem maar dit gaf dan de foutmeld
Beste, ik heb een huawei G7 + smart30 die nog zo'n 5 maand loopt. Met de nieuwe abonnementen (tuttimus) zou ik echter een pak goedkoper af zijn. Alleen kan niemand mij vertellen hoeveel opzegvergoeding ik zou moeten betalen. Kan iemand helpen?
Beste, Ik ben pas verhuisd naar een nieuwbouw appartement, waar de invoerkabel een utp-kabel is. Na wat zoekwerk vond ik dat ik blauw en wit-blauw moest aansluiten op de plaats van de invoerkabel, maar dit geeft niets. Ook niet als ik deze kabeltjes aansluit op groen of blauw. Is dit fout aangesloten of zal ik eerder bij proximus moeten zoeken? Normaal werd de lijn afgelopen vrijdag geactiveerd. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Kristien
Vorige week viel onze internetconnectie uit. Na de modem te rebooten (stekker uit het stopcontact) werkte alles weer. Echter, bij elke inkomende mail in Outlook (niet bij hotmail) hangt onderstaande tekst automatisch onderaan. Opnieuw modem rebooten en systeem heropstarten helpt niet. HOE KAN IK DIE TEKST WEGLATEN ? groetjes Chris Welcome [ EN ] [ FR ] [ NL ] Dear customer, Your internet connection seems to be down. How to recover it ? Please make sure the '@' and 'DSL' leds of your b-box modem are constantly on: If so, please restart your internet browser. If it is not the case: • Verify that the cabling between your b-box modem and the phone socket is well connected • Reboot your modem by unplugging the power supply and plugging it back Should your internet connection still not be up & running after a few minutes, trigger a more in-depth testing of your line on the web: I. Via the FON network or II. Via mobile internet (3G) I. Via the FON network 1
Na 2 weken over en weer getelefoneer met de helpdesk is de cloud activering eindelijk zichtbaar in myproximus maar ik krijg al een hele week dezelfde foutmelding... Zie bijlage. Groeten, Bram Indien er een oplossing mogelijk is, gelieve contact op te nemen met mezelf: 0473 33 65 92 of stuyck.bram@deme-group.com
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.