Skip to main content
Antwoord

Overstap naar Familus: blockbuster? Netflix?

  • March 4, 2017
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo,
wij stapten gisteren in het Familus-pakket. Daar zijn 3 maanden Netflix en elke maand een blockbuster inbegrepen. Maar hoe gaat dat dan precies in zijn werk?
Als ik Netflix opzoek kom ik op de mogelijkheid om '1 gratis maand te activeren' of 'aanmelden'.
Voor de blockbusters weet ik al helemaal niet waar ik moet zoeken.
Mvg

Beste antwoord door Martin

Je krijgt per maand 1 credit voor je blockbuster cadeau.
Dit credit kan niet worden overgedragen naar de volgende maand:
Kiezen op volgende manier:
Met de afstandsbediening: Menu: ga naar SHOP: dan naar: op aanvraag: film: mijn blockbuster cadeau: kies uw versie en huur: aankoopcode invullen: de standaardcode is 1234.

De code voor Netflix krijg je van Proximus en moet je invoeren op www.netflix.com/promo om te activeren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • Antwoord
  • March 4, 2017
Je krijgt per maand 1 credit voor je blockbuster cadeau.
Dit credit kan niet worden overgedragen naar de volgende maand:
Kiezen op volgende manier:
Met de afstandsbediening: Menu: ga naar SHOP: dan naar: op aanvraag: film: mijn blockbuster cadeau: kies uw versie en huur: aankoopcode invullen: de standaardcode is 1234.

De code voor Netflix krijg je van Proximus en moet je invoeren op www.netflix.com/promo om te activeren.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 4, 2017
Dankjewel, Martin!

En hoe precies zou ik dan die code krijgen voor Netflix? Per post? Via My Proximus? ...?

Grtn

Martin
  • March 4, 2017
Dit is een antwoord op dit forum van vroeger, van Proximus medewerker Heidi:


Je code is vandaag per post verzonden!

Als je ze via deze weg wenst te ontvangen stuur me dan een privébericht, dan stuur ik je de code in een privébericht terug!

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 8, 2017
Dag brine289

De code van Netflix krijg je via de post opgestuurd.

Nu kan je ook altijd klantgegevens sturen naar Het Proximus Team en kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen