Skip to main content
Antwoord

Opzegging smart+gsm

  • March 6, 2017
  • 8 reacties
  • 234 Bekeken

Beste,


ik heb een huawei G7 + smart30 die nog zo'n 5 maand loopt. Met de nieuwe abonnementen (tuttimus) zou ik echter een pak goedkoper af zijn. Alleen kan niemand mij vertellen hoeveel opzegvergoeding ik zou moeten betalen. Kan iemand helpen?

Beste antwoord door Marleen

Hier vindt u meer informatie hierover:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Daar vindt u ook de link naar de afschrijvingstabel voor uw smartphone: daar zou u moeten zien hoeveel u eventueel nogvoor uw smartphone zou moeten betalen.
www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf?v1=shorturl&v6=afschrijving
Ik zou in dit geval toch eens contact opnemen met de klantendienst of allicht via een medewerker hier eens nagaan wat u het beste doet.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • March 6, 2017
Hier vindt u meer informatie hierover:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Daar vindt u ook de link naar de afschrijvingstabel voor uw smartphone: daar zou u moeten zien hoeveel u eventueel nogvoor uw smartphone zou moeten betalen.
www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf?v1=shorturl&v6=afschrijving
Ik zou in dit geval toch eens contact opnemen met de klantendienst of allicht via een medewerker hier eens nagaan wat u het beste doet.

  • Auteur
  • New user
  • March 6, 2017
Dag Marleen,

Bedankt voor je antwoord.Ik zoek dus eigenlijk deze tabel, maar voor mijn toestel (Huawei G7) want deze staat niet in deze lijst.
Ik heb al contact gehad met de klantendienst, maar ze zeggen dat ze me daar niet kunnen helpen. Pas als ik mijn abonnement opzeg, kunnen ze zeggen hoeveel ik zal moeten betalen, maar dan kan ik ook niet meer terug blijbaar...

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 6, 2017
Heb je dan ook geen afschrijvingstabel gekregen bij het tekenen van je contract?
Misschien kan men je in een Proximus center meer info geven?
Ik hoop dat een medewerker hier je anders kan verder helpen. Sorry.

  • Auteur
  • New user
  • March 6, 2017
Ja, wel gekregen (denk ik) maar vind ze niet meer terug. Proximus center ben ik ook al geweest, tevergeefs

Martin
  • March 6, 2017
Bij Proximus moeten ze toch de datum weten vanaf wanneer de afschrijving start en daaruit moeten ze toch ook de afschrijving kunnen berekenen?
Eens een privébericht sturen naar het proximus team
> https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 7, 2017
Bram,

we hebben net even telefonisch overleg gehad. Dit is makkelijker dan hier over en weer mailen. Hopelijk is alles zo duidelijk.

Vriendelijke groeten

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 7, 2017
klopt Martin,

is ondertussen ook afgehandeld 🙂

Martin
  • March 7, 2017
Ik wist het wel dat je de proximus support medewerkers hier op het forum niet moet onderschatten en ze heel veel oplossen 🙂