Skip to main content
Antwoord

Cloud activering

  • December 14, 2016
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Na 2 weken over en weer getelefoneer met de helpdesk is de cloud activering eindelijk zichtbaar in myproximus maar ik krijg al een hele week dezelfde foutmelding...

Zie bijlage.

Groeten,
Bram


Indien er een oplossing mogelijk is, gelieve contact op te nemen met mezelf: 0473 33 65 92 of stuyck.bram@deme-group.com

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Bram,

Kan je nog eens proberen ?

Wij hebben de cloud gelinkt aan je login.

Mvg,Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 14, 2016
Dag Bram,

Kan je nog eens proberen ?

Wij hebben de cloud gelinkt aan je login.

Mvg,Robrecht

Is eindelijk in orde!

Bedankt Robrecht!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • December 14, 2016
Graag gedaan! Nog een fijne dag verder.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

Goedemorgen,

Ik zie in myproximus dat de cloud actief is maar als ik op http://www.proximuscloud.be klik dan krijg ik een error en ik heb net ook de applicatie voor windows geînstalleerd op de computer en bij het invoeren van de login en wachtwoord gebeurt er helemaal niets.

Graag dringend respons en oplossing aub?

Groeten

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • March 7, 2017
Bram, ik heb opnieuw een aanpassing gedaan. Kan je even opnieuw proberen? Laat ons zeker iets weten!

Dag Thomas,

Lijkt oké te zijn dus bedankt!

Wat was het probleem dan?

Groeten

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • March 7, 2017
Er was nog een achterliggend probleem met de link tussen de cloud en je MyProximus. Deze is nu hersteld.