Skip to main content
Antwoord

Cloud login

  • February 22, 2017
  • 13 reacties
  • 1096 Bekeken

Sinds geruime tijd lukt het mij niet meer in te loggen op mijn Proximus cloud , mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn nochtans correct want ik kan probleemloos inloggen op my proximus ...

Gaat evenmin op mijn iPad of iPhone ...

Beste antwoord door tina.b

Beste,

we kunnen de cloud van toen niet terug openen. Dat is te lang geleden.

We kunnen wel een nieuwe cloud laten openen.

Aanvraag hiervoor is gedaan.

Groeten

tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • February 22, 2017
Dag Ben,

Kan je mij je login bezorgen van de cloud? Dan laat ik het even nakijken.

Mvg,

OdB

  • Auteur
  • Rookie
  • February 22, 2017
Login bennylammens@skynet.be

  • February 22, 2017
Ik ga het laten nakijken en stuur je feedback als ik deze gekregen heb.

Mvg,

OdB

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • February 23, 2017
Ik ga het doorsturen naar de klantendienst voor de vraag uw cloud te openen.

  • Auteur
  • Rookie
  • February 28, 2017
Na 5 dagen nog steeds geen toegang tot mijn cloud ... Wanneer oplossing ?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • February 28, 2017
Ben, sinds wanneer heb je geen toegang meer tot je Cloud? Ik zie dat deze sinds 13/07/2015 is opgezegd. Dit lijkt me dus wel een heel ruime tijd. Ik heb de desbetreffende dienst gecontacteerd om de Cloud terug te activeren.

  • Auteur
  • Rookie
  • February 28, 2017
Volgens mij ging mijn cloud nog enkele maanden geleden ... En ik kan mij ook niet herinneren deze opgezegd te hebben sinds 2015 ... Zou ook niet weten waarom omdat het een gratis dienst is ...

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 1, 2017
Beste,

we kunnen de cloud van toen niet terug openen. Dat is te lang geleden.

We kunnen wel een nieuwe cloud laten openen.

Aanvraag hiervoor is gedaan.

Groeten

tina

  • Auteur
  • Rookie
  • March 4, 2017
Nog steeds geen oplossing voor mijn probleem : ik kan niet inloggen op mijn cloud en ook geen nieuwe cloud account creëeren ...

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 6, 2017
Benny,

de 1ste maart is een product Cloud opnieuw actief gezet.

heb je via support de FAQ's bekeken ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_internet/particulieren/support/internet.html

als je hier geen antwoord vindt, stuur ik je bericht door naar collega's om te helpen;

groeten

Tina

  • Auteur
  • Rookie
  • March 6, 2017
Beste Tina ,

Heb alles geprobeerd : inloggen met mijn myproximus paswoord ; nieuwe account creëren ... Niets lukt ...

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 7, 2017
Oei, Ben, klinkt niet goed.

ik ga op zoek naar een collega van de dienst Cloud voor assistentie.

Hopelijk raakt het dan snel opgelost

groetjes

tina

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • March 7, 2017
Hi Ben

Het probleem dat zich voordeet was dat na de contractwijziging( Naar FHHT) line,

je een nieuwe cloud account werd toegewezen administratief waardoor de oude gelinkt aan je myproximus account voor je niet meer toegankelijk werd.

Ik heb nu enkele aanpassingen uitgevoerd om je oude account terug toegankelijk te krijgen

Kan je eens opnieuw al trachten in te loggen met je Myproximus account bennylammens@skynet.be

Mvg Sabine

Prx cloud team