Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
beste, wat moet ik doen met de decoder en modem na opzegging van mijn contract? mvg femke moris
Het moet mij dan toch wel eens van het hart, Vorig jaar zeer veel moeten bellen naar proximus om misverstanden in de rekeningen recht te zetten, maar liefst 6 mnd aan een stuk, de provider heeft dit ook toe gegeven, nooit geen compensatie gekregen. Nu moet ik toch horen van andere abonnees dat deze steeds een compensatie aangeboden krijgen, zelfs zonder vragen? En voor veel minder problemen, Zoals bv. Credits voor gratis films, waarom krijgen wij dit niet en anderen wel? Misschien ook eens doorgeven aan de ombudsdienst ?
wass muss ich machen um meine neue adresse anzugeben
wanneer krijgt men meer hd zenders ? telenet heeft er een stuk meer!
Ik wil mijn mailbox fd......@skynet .be personaliseren. Aliassen aanmaken lukt , en mail ontvangen op dit alias adres lukt ook. Maar bij het verzenden krijgt de ontvanger steeds het fd******@skynet .be adres te zien Aanpassen op de mail zelf bij " Van : " lukt niet ( alhoewel dit een meerkeuze vak is) en er wordt ook geen rekening gehouden met de voorkeur instelling van het standaardadres. Hoe te verhelpen?
Test-Aankoop heeft een dringende oproep gelanceerd om uw telefoon niet op te nemen als u een oproep krijgt van het nummer 02 319 46 34. Valse ambtenaren van de belastingen proberen om op een slinkse manier je rekeningen leeg te maken. http://www.standaard.be/cnt/dmf20170327_02802544
ik kan sinds gisteren geen berichten meer sturen via messenger via facebook en vandaag ook nie weet iemand er raad mee
Wij waren op vakantie en wilden een opgenomen programma bekijken. Helaas dit was niet mogelijk erg spijtig. Wij gingen ervan uit dat je opgenomen programma's altijd en overal kon kijken. Helaas alleen met een proximus netwerk. Heel erg jammer. Hadden we eens tijd om te kijken ging het niet.
Iemand een idee hoe je met een google chrome cast wanagogo op je tv scherm krijgt?
Weet er iemand het telefoonnummer van de klachtendienst van proximus
van alles heb ik geprobeerd . silverlight des geïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. exploder bijgewerkt etc. ik krijg geluid en beeld maar als ik op een zender klik enkel klank zonder beeld????? o wie kan mij helpen
ik krijg zowel 4 als 4HD en 5 en 5HD in mijn tv-overzicht en als ik zap. Als ik de zenders wil hernummeren, komen de niet HD versies nergens als optie om te verplaatsen. dus die bestaan dan zogezegd niet. iemand een oplossing om 4 en 5 niet meer tegen te komen?
Vaak hebben we problemen met opnames. Zo is op de ene decoder al weken de opname van de nieuwe aflevering van grey's anatomy mislukt (lees: maar enkele minuten lang). Normaal stond deze dan wel goed op de andere decoder. Maar de aflevering van 21/3 20:35 is ditmaal niet opgenomen. De opname van de oude seizoenen lukt echter wel, al vind ik dat net vervelend, want die wil ik niet. Het zou handig zijn om de optie te hebben om enkel het geselecteerde seizoen ipv alle seizoenen op te nemen. Daarnaast hebben we ook al vaker geen opname dan wel gehad van match of the day (bbc)... Bedankt
Ik kon vanavond geen programma's bekijken die al afgelopen waren terwijl het gisteren nog wel lukte. Hoe komt dit ?
Ik heb een bizz xl abonnement met 600min Europa. Zwitserland hoort daar niet bij, maar ik bel sinds een paar maanden gratis naar Zwitserland, reeds geprobeerd en nooit gefactureerd. Toen ik een mevrouw vd klantendienst aan de lijn had zei die mij dat Zwitserland ook bij de topbestemmingen is en dat mijn 600 minuten dus ook naar en in Zwitserland kunnen opgesoupeerd worden. Klopt dit? Want volgens de website maakt Zwitserland nog steeds geen deel uit van de EU. Of zijn mijn Europa minuten effectief voor heel Europa en niet enkel de EU?
Beste, ik heb een blackberry gekocht, versteek mijn sim- kaart maar er komt op dat ik alleen noodoproepen kan doen. Mvg Anne
Ik heb eergisteren mijn proximus-mtv genetarion simkaart laten vernieuwen wegens beschadiging. Als ik deze in mijn blackberry pearl flip plaats, krijg ik geen netwerksignaal, enkel SOS. Heropstarten/opnieuw installeren/... heeft allemaal niet gewerkt. Als ik mijn simkaart in een andere GSM plaats werkt alles wel perfect. Je zou denken dat het dan aan de blackberry pearl zelf ligt, maar een mobistar sim kaart werkt wel in deze gsm. Iemand een oplossing?
Waar is de logica dat de tarieven vanuit B naar het buitenland x-keer hoger liggen dan omgekeerd ? 0.40 ct per sms tov 0.02 ct. Moet het geleden verlies zo gecompenseerd worden ???
Graag had ik een bestelling laten annuleren, was bezig aan het rondkijken voor een andere persoon en heb per ongeluk op aankopen gedrukt. Het zouden verschillende abonenmenten met smartphone zijn. Spijtig genoeg geen manier om zelf te annuleren of om zelf maar te zien wat er besteld was , en dit zonder ingave van een paswoord , banknr ,... is niet echt ideaal . Hopelijk kan u me helpen dit te annuleren.
Hallo allemaal Zijn er nog kijkers met een V4 decoder die geen programmainfo zien in de balk onderaan ik zie enkel het zenderlogo ook na de decoder al 2 x te herstarten. Ik kijk met een V4 decoder. Timm1983
Ik heb een klein bedrijf en daar zijn een aantal mobiele telefoons in gebruik. Beheer daarvan liep perfect via MyProximus. In januari krijg ik telefoon met de melding dat ik van een korting kan genieten zonder verdere verplichtingen. Fijn... doe maar, zeg je dan. Had ik beter niet gedaan! Via MyProximus zijn slechts vanaf dan een aantal telefoons zichtbaar. Ik contacteer support en na eindloos veel rondgestuur krijg ik te horen dat het in orde komt. Niet dus. Ik zie nu wel de telefoons maar kan niets meer aanpassen, geen producten bestellen of annuleren, kan geen verbruik raadplegen en krijg plots facturen voor een gedeelte via sms, de rest via de post. Dit sleept nu al aan van februari. Na mijn laatste contact werd me beloofd dat er een dossier ging geopend worden. Ik krijg echter geen dossiernummer, geen info, niks. Nu blijkt dat één van mijn werknemers in Costa Rica voor 230€ mobiele data verbruikt heeft. Normaal wordt verbruik geblokkeerd boven een schappelijk
Hallo iedereen Ik heb een Mobilus S abonnement en vroeg me af hoe ik kan voorkomen dat ik over mijn internetlimiet ga of hoe ik hier tenminste een melding van kan krijgen. Bij telenet kon ik bijv. instellen dat ik niet meer dan 5 euro extra kosten wou. Nog een extra vraag: kan je zorgen dat je bijv. minder belminuten en meer internet krijgt? Alvast bedankt!
sinds gisterenavond 22u enkel zwart scherm met witte lijn op de ene tv en de andere tv verliest regelmatig zijn signaal... Nog maar twee weken proximus-TV klant en de boel werkt al niet meer. Wat is er aan de hand?
Hallo iedereen, sinds een jaar hebben wij bu proximus maar nog ni anders dan miserie gehad. Over onze wifi zijn we heel tevreden maar... onze tv werkt wanneer het goesting heeft, zowel boven als beneden. Meestal komt er op de beide schermen geen signaal en dat we vanalles Moeten controleren of 'help' of proximus moeten contacteren... maar dat is toch niet correct??? Als je nu gewoon es op je gemak tv wil kijken moet je eerst een half uur aan allee draden staan prutsen... en dan boven hebben we dan het probleem dat sommige afleveringen van onze kinderabbo gewoon sneeuw is... er is al 2 maal iemand geweest van proximus maar dat worden wij wel stillekes aan beu 😞 wie weet hier raad mee??? Mvg
Op 26 januari ondertekende ik een contract Mobilus+Phone20 voor een Huawei zwart (grey). De levering van de smartphone gebeurde, en bleek dit een wit toestel te zijn. Ik nam contact met de klantendienst met de vraag dit toestel te ruilen in een Proximuscenter, en daags nadien ik naar daar. Daar maakten ze een klacht op (11-2), want dat kon daar blijkbaar niet gewisseld worden, in tegenstelling tot wat er aan de telefoon daags voordien werd gezegd. Ondertussen krijgen we een factuur van 31euro/maand ipv 18 euro per maand (20 euro-werkgeverskorting). Helaas zijn we ondertussen twee maanden later en is er na menig contact per mail en telefonisch nog niets opgelost. Ik heb nog steeds een wit toestel in de doos liggen, en gisteren kreeg ik een sms met de vraag mijn openstaande factuur binnen de 5 werkdagen te betalen "zo blijven uw telecomdiensten verzekerd". Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen? De actie loopt nog t.e.m. 2 april, hopelijk heb ik tegen dan de juiste smartph
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.