Skip to main content
Antwoord

Wat met decoder en modem na opzegging contract

  • March 29, 2017
  • 3 reacties
  • 6385 Bekeken

beste,
wat moet ik doen met de decoder en modem na opzegging van mijn contract?

mvg

femke moris

Beste antwoord door HeidiE

Dag Femke,

Je hebt per mail of per post 'retourlabels' ontvangen, die kun je gebruiken om alles terug te sturen met Taxipost.

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • March 29, 2017
tegen ontvangstbewijs afgeven in proximus-shop

Martin
  • March 29, 2017
hallo femke,

via deze link vind je meer uitleg
en onder de noemer " Wat met modem en decoder na opzeg?"
staat er :
code:
 Je kan deze binnenbrengen in een Kiala punt.
Best eens bellen naar 0800 22 800
De Kiala labels worden je via e-mail opgestuurd.

Je kan ook je tv-abonnement opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
Voor de decoder in te leveren ontvang je dan per e-mail een Kiala-label.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2017
Dag Femke,

Je hebt per mail of per post 'retourlabels' ontvangen, die kun je gebruiken om alles terug te sturen met Taxipost.

Groetjes,

HeidiE