Ik heb een klein bedrijf en daar zijn een aantal mobiele telefoons in gebruik. Beheer daarvan liep perfect via MyProximus.
In januari krijg ik telefoon met de melding dat ik van een korting kan genieten zonder verdere verplichtingen. Fijn... doe maar, zeg je dan.
Had ik beter niet gedaan!
Via MyProximus zijn slechts vanaf dan een aantal telefoons zichtbaar. Ik contacteer support en na eindloos veel rondgestuur krijg ik te horen dat het in orde komt.
Niet dus.
Ik zie nu wel de telefoons maar kan niets meer aanpassen, geen producten bestellen of annuleren, kan geen verbruik raadplegen en krijg plots facturen voor een gedeelte via sms, de rest via de post.
Dit sleept nu al aan van februari. Na mijn laatste contact werd me beloofd dat er een dossier ging geopend worden. Ik krijg echter geen dossiernummer, geen info, niks.
Nu blijkt dat één van mijn werknemers in Costa Rica voor 230€ mobiele data verbruikt heeft. Normaal wordt verbruik geblokkeerd boven een schappelijk bedrag. Ik heb dit extra verbruik nooit toegezegd, of kunnen controleren.
Met tegenzin ga ik morgen via de helpdesk een laatste poging doen om dit te laten rechtzetten. Daarna heb ik het wel gehad.
Aangeboden korting haalt m'n account onderuit
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.