Skip to main content
Antwoord

Compensatie

  • March 29, 2017
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Het moet mij dan toch wel eens van het hart,
Vorig jaar zeer veel moeten bellen naar proximus om misverstanden in de rekeningen recht te zetten, maar liefst 6 mnd aan een stuk, de provider heeft dit ook toe gegeven, nooit geen compensatie gekregen.
Nu moet ik toch horen van andere abonnees dat deze steeds een compensatie aangeboden krijgen, zelfs zonder vragen?
En voor veel minder problemen,
Zoals bv. Credits voor gratis films, waarom krijgen wij dit niet en anderen wel?
Misschien ook eens doorgeven aan de ombudsdienst ?

Beste antwoord door HeidiE

Dag sandra_039,

Ik kijk dit graag verder voor je na, stuur je mij klantgegevens (in privébericht)?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2017
Dag sandra_039,

Ik kijk dit graag verder voor je na, stuur je mij klantgegevens (in privébericht)?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE