Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo allemaal, Sinds een tweetal weken krijg ik slechts een beperkt aantal e-mails door, ook van klanten wat ik echt niet leuk vind. Ik krijg ook 0,0 spam binnen. Normaal stemt een mens dit gelukkig, maar ik denk dat er ergens een filter actief is (geworden) die zonder meer berichten delete. En daar zitten dus ook gewenste e-mails tussen. Vroeger kreeg ik sowieso +20 spamberichten per dag in m'n mailbox. Tot hiertoe reeds gedaan: - Alle filters van Mac Mail uitgezet. - Alle regels van Mac Mail verwijderd. - In My Proximus aangevinkt dat ik van alle domeinen en afzenders wil ontvangen. Maar zonder resultaat. Zijn er nog andere filters die ik kan uitzetten om dit na te kijken. Alvast bedankt voor eventuele suggesties, Jan
Ik stuurde volgende mail naar proxiumus: "Beste, Ik heb de laatste tijd al heel wat om en weer moeten bellen naar het proximuscentrum. Graag schets ik enkele problemen die ik heb gehad en de (vaak) vage antwoorden die ik kreeg. Ook heb ik nog enkele vragen: Onlangs (ik denk december) besloot ik om over te schakelen naar Tuttimus. Hierbij werd mij verteld dat er 2 GB internet in mijn abonnement zou zitten en dat dit twee dagen zou duren voor ik dit in mij myproximus-app zou zien. De afrekening van december bevatte heel wat extra kosten doordat ik mijn 1 GB heb overschreden. Ik dacht namelijk dat vanaf ik het contract had getekend (december vermoed ik) mijn gsm reeds in het abonnement zou zitten. Er is mij toen €26.34 aangerekend voor mobiel internet. Dus ik dacht het zal pas vanaf de volgende maand zijn dat dit het geval is, resultaat van het verbruik van januari: €11.48 voor overschrijden van mobiel internet. Maar vanaf januari betaal ik wel mijn gsm-abonnement (€14) die in he
Vorige dinsdag, 28 maart, stelde ik bij controle op 'mijn verbruik' van mijn smartphone vast dat mijn Mobile internet 500MB op 100% stond. Ik heb sinds dan enkel wifi gebruikt maar toch blijft mijn verbruik stijgen, zit momenteel op 814 MB. Ik heb geen sms ontvangen dat de limiet bereikt was. Wat ik vooral vreemd vind is dat dit bij mijn vrouw haar gsm ook zo was (limiet overschreden, geen sms), en zij gebruikt normaal bijna niets. Zou het kunnen dat er ergens een foutje gebeurd is?
Betreft: overschakelen naar een ander pack. + GSM-nummer overdracht Bij het overschakelen naar een ander pack wordt je vorig pack volledig afgesloten, alles wordt geannuleerd. Voor je nieuw pack krijg je eerst een ganse reeks telefoontjes. Je hoopt en denkt alles komt prima in orde. Bovendien ontvang je een hoop brieven betreffende je nieuw pack waar je bijna niets kan van opmaken of het juist is of niet. Geen vergelijk mogelijk met de site van Proximus. Maar je blijft hopen gezien de tekst. Aangezien er toch niets aangepast wordt doe je het dan maar zelf via "MyProximus". Voor sommige aanvragen onmiddellijk antwoord en voor andere moet je tot tweemaal aanvragen voor er een reactie komt. Toch zijn de problemen niet voorbij. Verschillende aanvragen kun je geen 2de keer aanvragen en respons krijg je niet. Bellen heeft geen zin telkens opnieuw krijg je een ander antwoord en besef je dat ze zelfs niet weten wat je juist hebt gevraagd. Nochtans dacht ik dat ze professioneel verkoop ge
Deze maand 2 maal factuur van proximus betaald. Factuur van februari met uiterste betaaldatum 6 maart...nu factuur van maart met uiterste betaaldatum 31 maart... Dit kan toch niet
Door omstandigheden hebben wij onze verkregen Fnac-waardebonnen niet tijdig kunnen inruilen. Bestaat er een mogelijkheid om deze te verlengen?
Na meer dan drie weken heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen mbt klachtendossier 41521689 hoewel er schriftelijk werd beloofd dit binnen de 10 dagen af te handelen. Graag ASAP antwoord
Beste Recent gingen mijn facturen de hoogte in. Ik wil hierover mijn contract eens nalezen alsook de de mogelijkheden ivm gratis opzeg. Ik heb al 2maal naar de de klantendienst gebeld, maar zij kunnen me mijn contract niet bezorgen. Hoe kan ik dan als consument mijn contract bij jullie wél raadplegen? Alvast bedankt Mvg Griffin
Ik heb net een nieuwe blackberry. Na mijn simkaart erin gestoken te hebben bleef er maar "alleen noodoproepen" staan. Heb de gsm meerdere malen gereset maar dit hielp ook niet
Hallo, weet iemand waar ik de status van mijn webruimte kan controleren? Had graag kunnen controleren hoeveel mb ik momenteel gebruik van de gratis 50mb. Dank bij voorbaat
Beste, Gisteren belde ik 2 maal jullie diensten om bovenstaande GSM promotie te bestellen. Op jullie website staat (ik heb er screenshots van genomen) dat deze gsm bij een Mobilus20 abonnement slechts 99€ kost. Bij Pre-order voor tot 24/3/2017 krijg je er ook nog een Leica Camera bij twv 289€. Toen ik echter deze promo wilde bestellen kreeg ik te horen dat deze promotie enkel geldig is bij een mobilus 45 abonnement. U begrijpt dat ik me misleid voel door de informatie op jullie site en dus toch wil gebruik maken van de promotie die op jullie website (nog steeds staat). Kan u mij vertellen hoe ik toch nog aan deze gsm geraak?
Ik heb dus extra 500mb besteld bovenop mijn abonnement van 20 euro. Ik ben 30 mb over mijn limiet gegaan en moet 30 euro extra betalen. Ik dacht dat het tarief 10cent/mb was. Wat kan ik nu doen? de rekening is opgelopen tot 92 euro...
Wat is rufumleitung service?
Beste Ik heb een gisteren rond 16ueen (prepaid) simkaart gekocht met nummbehoud.Daarvoor was ik klant van Base. Meteen nadien had ik mijn simkaart in mijn toestel (iPhone 6)gestoken. Ik kan wel mijn pin invullen, taal selecteren enz. Maar dan krijg ik bij de volgende stap 'Kies een wifi netwerk' steeds een foutmelding als ik druk op 'Gebruik een mobiele verbinding'. Er verschijnen ook geen wifi netwerken. Ik heb vandaag alles weer herhaald ( al 10tallen keren) en er is nog steeds hetzelfde probleem.Het duurt toch max.24 u om de nummer over te dragen naar een andere operator? Ik heb mijn iPhone ook aangesloten met iTunes maar dan kreeg ik steeds de melding dat de netwerkverbinding niet actief is. Er is dus een probleem met mijn simkaart. Met vriendelijke groeten M.
Ik zou graag een oude nummer terug activeren. Nummer is een tijdje geleden stopgezet en niet meer in gebruik. Ik zou nu diezelfde nummer terug willen activeren. Kan dit?
Wanneer iemand mij een mail stuurt, dan ontvang ik deze, maar de afzender krijgt een onmiddellijk een mail van mailer-daemon@secure-mail.be met onderwerp onbestelbaar. Wanneer je deze mail bekijkt, zie je het volgende: The following message to was undeliverable. The reason for the problem: 5.1.0 - Unknown address error 550-'Requested action not taken: mailbox unavailable' we hebben geen idee wie jncunich@gmx.com is. Iedereen die ons een mail stuurt, krijgt deze mail terug, maar nogmaals benadrukken dat ik de mail van de afzender wel binnenkrijg.
Ik heb thuis Internet + TV van proximus, maar mijn persoonlijk gsm abonnement is van Base. Op my proximus (pc) staat de applicatie actief. Maar op mijn telefoon krijg ik de melding dat mijn account niet actief is. Ook op de app van my proximus werkt nagenoeg geen enkele functie omdat je eerst via een proximus 3G/4G verbinding moet maken (lukt niet want het is een base abonnement). Tot enkele weken geleden, was er geen probleem...
Gestart als zelfstandigen en ik wil de factuur van mijn gsm abonoment op de zaak laten zetten.
Zoals de titel beschrijft... Is er voor NIET-abonnees van de sportzenders ook een mogelijkheid een dagpas te nemen? Of één enkele wedstrijd aan te kopen? Beetje zoals het (dagpas)systeem wat Telenet gebruikt? Ik schakel héél binnenkort over naar ProximusTV en vroeg me dit toch even af.
ik kocht een nieuwe gsm toen de bediende mijn oude sim wou overzetten in mijn nieuw toestel brak de gleufhouder af en kon deze er niet meer uit worden gehaald , nieuwe gezet maar al mijn gegevens stonden op de oude sim kaart . Ik kon die terug vinden op google account ! kan iemand mij hierbij helpen weet niet waar ze te vinden
Hallo, Ik wil graag ook een PDF hebben van facturen (in My Proximus), welke een klein bedrag hebben, namelijk factuurnummer: M16180326633 en M17180064043. Wilt u deze mailen naar evelien.bekers@smiths-medical.com Dank u vriendelijk. Gr, Evelien
waroom zoeveel info kanaal?
Hallo, onze 3 maanden gratis Netflix zijn voorbij. Nu heb ik zelf via mijn account op de site van Netflix mijn maandelijkse betaling via PayPal geactiveerd. Wij hebben de formule van 9,99 euro. Nu heb ik gelezen dat dit automatisch via Proximus zou gaan, dus op de factuur van Proximus. Kunnen jullie dit nakijken dat wij het niet dubbel betalen aub. Voor April is de betaling via PayPal al in orde. En hoe ik het dan best doe, via Proximus of via PayPal bij Netflix? Klantnr 612588234 Bedankt PietVB
Ik verblijf ongeveer 10 maand per jaar in Tenerife, graag had ik Tv gekeken op men smarphone.........de app gedownload.........maar in het buitenland werkt dat niet blijkbaar.
Ik had gevraagd een tijdje geleden of het mogelijk was het internet en de proximus TV af te leggen voor de periodes dat ik in Tenerife verblijf. Dat is zowat 10 maand per jaarofwel zowat 700 euro weggegooid geld...........kan ik hier liiiiiiiiiiters sangria mee drinken hoor.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.