Beste,
Gisteren belde ik 2 maal jullie diensten om bovenstaande GSM promotie te bestellen. Op jullie website staat (ik heb er screenshots van genomen) dat deze gsm bij een Mobilus20 abonnement slechts 99€ kost. Bij Pre-order voor tot 24/3/2017 krijg je er ook nog een Leica Camera bij twv 289€.
Toen ik echter deze promo wilde bestellen kreeg ik te horen dat deze promotie enkel geldig is bij een mobilus 45 abonnement.
U begrijpt dat ik me misleid voel door de informatie op jullie site en dus toch wil gebruik maken van de promotie die op jullie website (nog steeds staat).
Kan u mij vertellen hoe ik toch nog aan deze gsm geraak?
Antwoord
Promotie Huwawei P10 Pre-order
Beste antwoord door LorentzV
Dag Fieke,
De advertentie link die jij ziet in Google kan ik niet terugvinden op Google. Het type abonnement dat je dient te nemen bij het toestel wordt berekend aan de hand van de waarde van het toestel. Een high-end toestel zoals de Huawei P10 kan inderdaad enkel gekoppeld worden aan het abonnement Mobilus + phone 45/60.
Groetjes,
Lorentz.
De advertentie link die jij ziet in Google kan ik niet terugvinden op Google. Het type abonnement dat je dient te nemen bij het toestel wordt berekend aan de hand van de waarde van het toestel. Een high-end toestel zoals de Huawei P10 kan inderdaad enkel gekoppeld worden aan het abonnement Mobilus + phone 45/60.
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.