Betreft: overschakelen naar een ander pack. + GSM-nummer overdracht
Bij het overschakelen naar een ander pack wordt je vorig pack volledig afgesloten, alles wordt geannuleerd. Voor je nieuw pack krijg je eerst een ganse reeks telefoontjes. Je hoopt en denkt alles komt prima in orde. Bovendien ontvang je een hoop brieven betreffende je nieuw pack waar je bijna niets kan van opmaken of het juist is of niet. Geen vergelijk mogelijk met de site van Proximus. Maar je blijft hopen gezien de tekst.
Aangezien er toch niets aangepast wordt doe je het dan maar zelf via "MyProximus".
Voor sommige aanvragen onmiddellijk antwoord en voor andere moet je tot tweemaal aanvragen voor er een reactie komt. Toch zijn de problemen niet voorbij. Verschillende aanvragen kun je geen 2de keer aanvragen en respons krijg je niet. Bellen heeft geen zin telkens opnieuw krijg je een ander antwoord en besef je dat ze zelfs niet weten wat je juist hebt gevraagd.
Nochtans dacht ik dat ze professioneel verkoop gericht opgeleid zijn.
Een aanvraag dd. 09/03/82017 is op 31/03/2017 noch steeds niet volledig in orde, bovendien ben ik mijn vroeger GSM-nummer, via nummer overdracht , volledig kwijt geraakt omdat Proximus tussen 9/03 en 17/03 geen tijd had om mijn GSM nummer over te nemen !!!!!!, waarvoor ik na mijn bericht in dit forum werd opgebeld, niet met een oplossing maar met een reeks vragen en antwoorden recht uit het boekje gegrepen. Ik herhaal hierbij dat voor de reactivatie van mijn GSM-nummer ikzelf het nodige moest doen bij de vorige maatschappij. Ik vroeg de reactivatie dan ook aan maar ook daar liet alles op zich wachten en kreeg ik sterk de indruk dat ik daar eveneens niet ernstig werd genomen. Resultaat 0,00 niks.
Intussen ontbreken er in mijn Proximus-Pack specifieke onderdelen, al dan niet betalend en niemand kan mij precies zeggen of informeren wanneer dat nu eindelijk in orde zal worden gebracht met alle gevolgen vandien voor mijn persoon wel te verstaan, zeker niet in het nadeel van Proximus.
Hopelijk komt er ooit een concurrentiële maatschappij consument gericht.
Als ik de verschillende meldingen lees in dit forum e.a. dan stel ik mij toch zeer ernstige vragen bij de functionaliteiten van deze maatschappij!!!
Groeten aan allen die dit lezen willen.
Jcc.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.