Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In het secretariaat en kleedkamergebouw aan onze atletiekpiste zouden we een internetaansluiting willen. Maar wat als er geen telefoonlijn of kabel ligt? Wat zijn mogelijkheden voor mobiel internet, om een hotspot te creëren? Ik vind alvast deze info: https://www.proximus.be/nl/id_cb_tablet/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/toestellen-voor-zelfstandigen/mobiel-internet.html Maar kan dit zonder abonnement? Enkel bij gebruik? Het dient voor sporadisch gebruik, om met een laptop er toch een internetverbinding te kunnen aanmaken. Beperkt dataverkeer. Voor besloten gebruik, dus niet om alle atleten WiFi te laten gebruiken.
Ik heb problemen met het vinden van mijn printer op het netwerk. Wanneer ik de modem reset kan ik hem vinden in het netwerk, maar na een tijdje is hij weer weg. Hetzelfde met onze tv. Als we iets willen streamen van onze smartphone naar de tv dan moeten we eerst de modem resetten eer we de tv binnen het netwerk vinden. Iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Ik heb eerst 10 € herlaad op mijn Pay & Go, en kreeg geen krediet. Terug 15 € herlaad, kreeg terug bericht dat mijn Pay & Go herlaad was, maar kreeg terug 0 € krediet. De sommen gingen wel van mijn rekening. Is hier een reden voor, en dewelke ? Alvast bedankt
Hallo allemaal. Na het installeren van Windows 10 heb ik 2x messenger. De oude kan ik maar niet verwijderen... Weet iemand raad...? Timm1983
Hallo, Sinds 09/03/2017, data aanpassing pack, is men bij Proximus bezig (???) met de aanpassing van mijn pack. Eerst werden al mijn diensten afgesloten, ik had gevraagd om deze terug te activeren, niets gebeurde en ik diende ze na het zoveelste telefoontje zelf terug aan te vragen. Van activatie kwam er echter niets terecht. WEL een hoop brieven met, nota van aanvraag en vervolgens zelfs activatie. NIETS WAS MINDER WAAR. Er werd niets geactiveerd, meer nog door toedoen van Proximus ben ik mijn GSM-nummer kwijt. Deze werd gedeactiveerd bij Scarlet en daar ikzelf de reactivatie moest aanvragen werd deze na mijn aanvraag, nooit meer opnieuw geactiveerd. Mijn laatste telefonisch contact met Proximus dd. 31/03/2017 met de technische dienst en de klantendienst van Proximus beloofde men mij bij hoog en bij laag dat op 2 april alles zou worden geactiveerd. Vandaag 3 april NIETS over de ganse lijn. Vandaag na ontelbare telefoontjes, ontelbare telkens andere drogredenen van de operatoren
Sedert enkele dagen is het meer dan een minuut wachten vóór de forum pagina geladen wordt. Idem bij het inloggen. Bij My Proximus geen probleen! Ik werk met Vista, Firefox EST 52.0(32-bits)
Ik belde vrijdag 31/03/2017 naar de afdeling promoties om te kunnen genieten van de netflix actie want wilde deze aan mijn pakket laten toevoegen. Ik kwam terecht bij een dame en die was mij de stappen telefonisch aan het uitleggen tot ze zelf vast zat en niet goed wist hoe ze me verder kon helpen.Ze ging het navragen bij technische dienst en heeft me een kwartier in wacht gezet en uiteindelijk heb ik zelf opgehangen want 15 minuten wachten, is toch wel erg lang vind ik, en heb dan terug gebeld. Ik kwam bij een man deze keer terecht. Ik vroeg hem om mijn probleem verder op te volgen. Ik heb 2 keer mijn verhaal moeten doen en hij kon me niet verder helpen zei hij omdat zijn collega er al mee bezig was. Ik vertelde hem dat ze mij een kwartier in wacht heeft gezet, en mij ook niets meer liet weten en hij zei dat hij het op mail ging zetten naar haar want mij doorverbinden met haar kon niet want zij werkte in een ander callcenter. Dan had ze geantwoord op zijn mail met de reactie dat
2 weken geleden hebben wij een Tuttimus abonnement genomen, nu willen we ook graag onze Netflix via de Proximus factuur aangerekend krijgen. Ik heb dus, volgens de instructies, 2 weken geleden ook ons abonnement bij Netflix opgezegd. Nu wil ik terug via onze decoder activeren, maar het is niet mogelijk om de Proximus code in te geven. Ik word steeds gevraagd om een kredietkaart in te geven. Ik heb ook geprobeerd om gewoon een nieuwe account aan te maken, maar het probleem blijft hetzelfde. Vandaag ook al 1 uur aan de telefoon gewacht, veel doorverbonden geweest, 5 mensen gesproken, maar niet geholpen. Heel vervelend is dit.... Kan iemand helpen.?
heb nu het smart25 abbo in een comfort pack. Waarom kan ik dit niet aanpassen naar Mobilus M via myproximus? En waarom krijgen smart25 klanten niet de 3Gb data? Alles is hetzelfde...
U weet het ongetwijfeld al, u zit er misschien ook op te wachten ... er komt een nieuwe Samsung aan: de Galaxy S8! We hebben een mooi overzicht gemaakt van de geruchten over dit toestel. Je kan deze lezen via deze link: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_samsung_galaxy_s8_rumours/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/samsung-galaxy-s8-geruchten.html
Hallo Op zondag 26 maart 2017 kreeg ik om 15:42 plots 5 berichten van Proximus aangaande het verbruik van mobiele data. Zoals te zien is in de bijgevoegde foto's beweert men dat ik op enkele ogenblikken (nl. 13:16) mijn 2GB heb vebruikt + voor nog eens 60 euro extra. Dit tot mijn grote verbazing, aangezien ik om dat tijdstip thuis rustig tv was aan het kijken en niets heb gedownloadt op mijn smartphone. Bovendien vind ik het onaanvaardbaar dat dergelijke berichten mij pas enkele uren later bereiken, en dan ook nog eens verkeerde informatie geven. En neen, ik stond niet op vliegtuigstand of dergelijke. Wat zijn mijn mogelijkheden ? Met vriendelijke groeten
Ik heb dit reeds aangekaart, maar ik heb de indruk dat er bij proximus niet veel aandacht wordt geschonken aan wat op dit forum verschijnt. Ik ben intussen al een uur bezig om via jullie webmail applicatie zes mails door te sturen. Ik krijg echter foutmelding na foutmelding waardoor iets wat vijf minuten duurt, blijft aanslepen. Foutmeldingen die niet eens verklaren wat er fout loopt... Enkel een zwart balkje met rode rand met daarin "Fout: er is een fout opgetreden." Doe daar eens iets aan... Zorg ervoor dat jullie webmail ook naar behoren functioneert.
gisteren zijn 3 opnames mislukt: ze stonden wel in de lijst met opnames, echter met een tijdsduur van 0 (nul) seconden (zenders: VTM, BBC2 en BBC World) Ook vanmorgen had ik een opname van 0 seconden (BBC1) Zijn er nog kijkers die hetzelfde probleem hebben vastgesteld?
Na het gevoel te hebben dat het internet hier echt belachelijk traag is even een speedtest gedaan... Wij hebben hier een maxi pack waarbij 100mb/s download beloofd wordt. Zowel de "snelle" 5.0 als de minder snelle 2.4 verbinding zijn even traag. Voor de grap eens met de wifree van telenet met de login van mijn broer een speedtest gedaan: Misschien beter abonnement opzeggen en gewoon de gratis wifree gebruiken? Ik zit met mijn laptop op nog geen meter van de router, dus afstand maakt hier niet uit. Wat is hier de oplossing voor?
Vandaag vastgesteld dat er een dikkere witte balk onder de foto van een opname staat, als je de opname al vooruit gezet hebt. Dat vind ik een hele goede zaak, want nu kan ik direct zien wat mijn man al alleen gezien heeft (balkje staat dan over praktisch heel de foto). Proximus deze tool zeker behouden, want die is erg handig in het overzicht van je opnames. 🆒
Normaal gezien ging proximus vandaag een nieuwe aansluitkabel leggen, maar de technieker van dienst vond dit niet nodig. Na installatie kreeg ik te horen dat ik nu aan 140 mb/s kon downloaden. Ik heb de test gedaan. Resultaat 3 mb/s download en 14mb/s upload aan de ethernetkabel (alle andere verbruikers zijn uitgeschakeld) Hoe kan ik mijn downloadsnelheid verhogen? Hadden ze dan toch beter een nieuwe aansluitkabel gelegd? (de huidige heeft nog een loden mantel)
Na het installeren van de Bbox 3 heb ik geen internet meer op de Tv en kan ik geen filmpjes afspelen via mijn Pc .naar de Tv van Philips . Heb al van alle instellingen gedaan op de Tv zonder resultaat . Ligt het aan de Tv of Bbox 3 ?Heb ook al een mediaserver op Pc gezet maar Tv vind deze niet . Wat zou de oorzaak kunnen zijn ? Groetjes Beed
Hallo, Hoe lang duurt het voordat mijn simkaart geactiveerd wordt? Ik ben deze middag een nano sim gaan halen met behoud van nummer voor in mijn nieuwe telefoon, maar kan nu zowel met mijn oude sim als met mijn nieuwe niet bellen/smsen of mobiel op internet. Mvg, Sanne
Iemand een idee hoelang de promocode geldig blijft voor 3 maand gratis netflix?
Ik ben twee weken geleden via een promo pakket met gsm overgestapt op een abonnement met een opzegmogelijkheid van 14 dagen. Ik ben tevreden over de gsm en het pakket maar kan nergens vinden hoe ik moet betalen. Op myproximus krijg ik een foutmelding als ik mijn te betalen kosten wil controleren. Ook op de app kan ik onder factuur niets zien, het blijft gewoon eeuwig laden. Help ajb.
Hoi! Ik heb 3 problemen. Ten eerste. Mijn afstandsbediening is plots niet meer universeel. Ik heb al meermaals geprobeerd deze opnieuw universeel te maken door de stappen te volgen op de website. Hoewel de afstandsbediening steeds reageert zoals beschreven kan ik deze nog steeds niet gebruiken zoals voorheen. Graag zal ik deze terug universeel maken zodat ik opnieuw slechts een afstandsbediening nodig heb. Zowel de manuele methode als de automatische methode werken niet. Mijn tweede probleem is een beetje gissen want ik weet niet of dit aan Proximus of aan Samsung te wijten is. We hebben sinds kort een Smart TV en het lijkt maar niet te lukken om 30 verbinding te kunnen maken via wifi. De b box staat onder de tv en in het verleden is het al eens gelukt om verbinding te maken . Nu lukt het echter nooit meer. Ik heb al eens naar Samsung gebeld om dit probleem aan te kaarten en zij zeiden dat ik een aantal instellingen moest laten aanpassen bij Proximus. Dit heb ik dan ook geda
Ik slaag er niet meer in om de Proximus TV (New) app te gebruiken op mijn Android GSM via 4G. Via Wifi en met de (voormalige) TV overal app werkt het wel nog steeds. De android-versie van GSM is 5.0.1. Er wordt direct een zwart scherm weergegeven en na een tiental seconden verschijnt het foutbeticht 'Proximus TV is gestopt' waarbij ik de keuze heb om al dan niet een rapport te versturen. Reeds meerdere keren werd de app verwijderd en opnieuw via Google Play store geinstalleerd, evenwel het probleem blijft. Iemand een idee?
Beste, Sinds een week is mijn gedetailleerd verbruik (oproepen, sms, data, herlaadbeurt,....) niet meer zichtbaar op MyProximus. Er wordt een overzicht getoond tot en met 17/02/17. Vanaf die datum, niks meer te zien. Kan dit opgelost worden zodat ik terug mijn oproep- & herlaadgeschiedenis kan bekijken tot op de dag van vandaag? En natuurlijk in de toekomst dan ook.... Alvast bedankt.
sinds maandag een nieuwe sim ontvangen. De aanvraag voor overzetten van orange prepaid kaart naar proximus met behoud van tel. nummer is dan ook gedaan. Nu, 4 dagen later werkt de nieuwe sim nog steeds niet? 2100298032931
jaren bij Proximus altijd tijdig betaald , en dan op eens een "laatste aanmaning voor dagvaarding" bij nazicht geen enkele openstaande factuur. Na uren zoeken op "My proximus" nog steeds geen antwoord kunnen vinden. Tracht maar eens iemand telefonisch te bereiken om meer duiding of een oplossing voor het probleem te vinden....... Dit is blijkbaar onmogelijk....... Proficiat PROXIMUS Ik was voor de laatste maand een gebruiker ......
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.