Skip to main content
Antwoord

Nieuwe SIM werkt niet

  • March 30, 2017
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

sinds maandag een nieuwe sim ontvangen.
De aanvraag voor overzetten van orange prepaid kaart naar proximus met behoud van tel. nummer is dan ook gedaan. Nu, 4 dagen later werkt de nieuwe sim nog steeds niet?
2100298032931

Beste antwoord door LorentzV

Dag freewillie,

Ik zie dat de overdracht bij mobistar werd geweigerd door Sim/account missmatch. Heb contact opgenomen om het toch nog door te voeren wat binnen de 24 uur in orde zal zijn.

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 30, 2017
Dag freewillie,

Ik zie dat de overdracht bij mobistar werd geweigerd door Sim/account missmatch. Heb contact opgenomen om het toch nog door te voeren wat binnen de 24 uur in orde zal zijn.

Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 30, 2017
ok, bedankt.
Indien niet hoort u mij terug 🙂 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 31, 2017
De overdracht is in orde!
?