Beste,
Sinds een week is mijn gedetailleerd verbruik (oproepen, sms, data, herlaadbeurt,....) niet meer zichtbaar op MyProximus. Er wordt een overzicht getoond tot en met 17/02/17. Vanaf die datum, niks meer te zien.
Kan dit opgelost worden zodat ik terug mijn oproep- & herlaadgeschiedenis kan bekijken tot op de dag van vandaag? En natuurlijk in de toekomst dan ook....
Alvast bedankt.
Antwoord
Detail verbruik niet (deels) zichtbaar
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Gino1970,
Het is nu ook wel zo dat er wat algemene problemen zijn met MyProximus. De bevoegde dienst is hiervan op de hoogte en er wordt volop aan gewerkt.
Groetjes,
Antonella
Het is nu ook wel zo dat er wat algemene problemen zijn met MyProximus. De bevoegde dienst is hiervan op de hoogte en er wordt volop aan gewerkt.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.