Hoi!
Ik heb 3 problemen.
Ten eerste. Mijn afstandsbediening is plots niet meer universeel. Ik heb al meermaals geprobeerd deze opnieuw universeel te maken door de stappen te volgen op de website. Hoewel de afstandsbediening steeds reageert zoals beschreven kan ik deze nog steeds niet gebruiken zoals voorheen. Graag zal ik deze terug universeel maken zodat ik opnieuw slechts een afstandsbediening nodig heb. Zowel de manuele methode als de automatische methode werken niet.
Mijn tweede probleem is een beetje gissen want ik weet niet of dit aan Proximus of aan Samsung te wijten is. We hebben sinds kort een Smart TV en het lijkt maar niet te lukken om 30 verbinding te kunnen maken via wifi. De b box staat onder de tv en in het verleden is het al eens gelukt om verbinding te maken . Nu lukt het echter nooit meer.
Ik heb al eens naar Samsung gebeld om dit probleem aan te kaarten en zij zeiden dat ik een aantal instellingen moest laten aanpassen bij Proximus. Dit heb ik dan ook gedaan Proximus heeft instellingen aangepast maar het probleem is nog steeds niet opgelost.Ik kan nog steeds geen verbinding maken met mijn Smart TV via wi-fi.
Met al mijn andere apparaten heb ik geen probleem zowel gsm's als tablet. Enig idee hoe ik alsnog verbinding zal kunnen maken want het is jammer om een Smart TV te hebben en er geen gebruik van te kunnen maken. Ik ben ten einde raad.
Als laatste heb ik regelmatig problemen met opnames die gewoonweg niet opgenomen worden zoals ik al meermaals op dit forum ben tegengekomen.
Probleem afstandsbediening en wifi tv
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.