Skip to main content
Antwoord

Simkaart niet geactiveerd

  • April 1, 2017
  • 6 reacties
  • 2219 Bekeken

Hallo,

Hoe lang duurt het voordat mijn simkaart geactiveerd wordt? Ik ben deze middag een nano sim gaan halen met behoud van nummer voor in mijn nieuwe telefoon, maar kan nu zowel met mijn oude sim als met mijn nieuwe niet bellen/smsen of mobiel op internet.

Mvg,

Sanne

Beste antwoord door sanne123

Gewoon heropstarten heeft intussen het probleem verholpen!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • April 1, 2017
Eigenlijk bijna onmiddelijk zie uitleg op deze link
maar meestal is dit binnen de twee uren.

PS: je kan ook een Privébericht sturen naar Proximus team door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • April 1, 2017
normaal wordt de nieuwe kaart actief op hetzelfde moment de oude gedeactiveerd werd.
Dus ofwel moet je nog kunnen bellen met oude kaart in oude gsm, ofwel moet je met nieuwe kaart kunnen bellen in nieuwe gsm. Als geen van beide mogelijk is dan is er toch iets fout gebeurd.

Hopelijk is er geen vergissing gebeurd, bel nog voor 22u00 naar 080022800 voor direct hulp;
je moet dan natuurlijk een andere telefoon bij de hand hebben...

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • April 1, 2017
Gewoon heropstarten heeft intussen het probleem verholpen!

Martin
  • April 1, 2017
Dat is ook iets dat inderdaad soms moet gebeuren vooraleer het werkt 🙂 😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • April 2, 2017
Goed zo, de oorzaak niet te ver zoeken dat is wel eens een goed idee.. ?️

Martin
  • April 2, 2017
Herstarten is een klassieker bij proximus, en niet alleen bij smartphones 🙂