Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, op 20 maart zijn ze alles komen installeren voor Tutimus (overstap van telenet naar proximus voor huistelefoon, internet en tv). Tot gisteren had ik nog problemen met de vaste telefoon. nu is een technieker langs geweest en er was blijkbaar iets misgelopen met de overdracht en mijn order stond in hold. Nu werkt de telefoon. In my proximus zie ik wel nog niet al mijn diensten staan. geen vaste lijn en tv. Wel het internet en mijn gsm abonnement. Ook mijn gsm abonnement is nog niet aangepast. ik moet normaal 2gb data krijgen en heb nog steeds maar 1gb. Ook de netflix code heb ik nog niet ontvangen. De tv applicatie op de gsm of tablet werkt ook nog niet. Kan je dit allemaal eens nakijken en in orde brengen aub. Thanks!
Foei , foei , foei, ik ben nog maar 2 maanden klant en heb al spijt. In het forum blijkt dat ik niet de enige ben met dezelfde klachten. 1) ik heb ook heel lang moeten wachten vooraleer ik opnieuw gebeld werd om klant te worden 2) proximus heeft mij niet verwittigd dat ik zelf de diensten moest opzeggen bij de andere provider; zij deden dat , maar ze vergaten te zeggen dat het enkel voor de vaste lijn was 3) het is heel moeilijk om gewoon een mail te sturen met een vraag, klacht, ....4) als ze antwoorden op een klacht, dan wachten ze zelfs niet op respons, nee dan is de klacht afgesloten...5) foei, foei, waar zijn jullie mee bezig? Lezen jullie het forum niet? Gefrustreerde klant, sorry, maar ik vind nergens een email om dit allemaal te melden, dan moet het maar langs deze weg. Mvg,
Praktische vraag: mijn zoon heeft een Mobilus S. Op deze pagina https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html staat onderaan : 'Wil je meer surfvolume bovenop het volume in je abonnement?' Daar kan je voor 5€ 500Mb bijvoegen. Maar hoe doe je dit? Ik vind in zijn 'My proximus' nergens deze optie terug?
Bij het installeren van de cloud heb ik gekozen voor automatische back-up inclusief van foto's. Ik had de ruimte onderschat die mijn foto's zouden innemen en wil foto's uitschakelen in automatische backup. Ik geraak niet bij het basisscherm waar ik dit ingesteld heb.
Beste Tot mijn ongenoegen heb ik net vernomen dat mijn afspraak met de installateur 'ongepland' stond maar de activatie vandaag wel inging. Dit heb ik via de telefoon zelf moeten achterhalen. Wat ik niet snap is dat ik 2x voordien gebeld heb om zeker een afspraak te hebben en beide keren zeiden ze dat die effectief gepland stond??! Ik ben een nieuwe klant, overgestapt van telenet, maar eerlijk gezegd begin ik al te twijfelen aan mijn keuze. Ik heb voor mijn simkaarten ook al miserie gehad, eerst te horen gekregen dat het dagen zou duren vooraleer dit geactiveerd was. Ik bel de volgende dag opnieuw en dan was het doodleuk binnen de 5min. geregeld en zegt de mevrouw aan de telefoon dat de vorige collega eventueel nieuw is en het niet goed wist of gewoon geen zin had.. Ongelooflijk.. Ik moet morgen zelf terug bellen en een nieuwe afspraak maken... Ondertussen zit ik al een dag zonder internet. Telenet heeft natuurlijk alles al afgesloten omdat ik doorgegeven heb dat prox
Neem controle over je apps met My Apps Space * "My Apps Space"-app (google Play Store) Je mobiele data optimaal gebruiken is niet altijd gemakkelijk. Beheer je data op jouw manier met onze nieuwe app: My Apps Space. Houd je mobiele data onder controle en personaliseer je gebruik door real time opvolging van elke app. En da’s niet alles: Vermijd onnodige kosten: beslis zelf welke apps met het mobiele netwerk verbonden blijven en welke niet Ontdek toffe apps en gebruik ze zonder datakosten. Testfase: Ben je klant en werkt je smartphone met het besturingssysteem Android? Dan kan je uitgenodigd worden om My Apps Space te testen voor de officiële lancering op de markt! enz... Bron: "My Apps Space" op Proximus website
maandag krijg ik sms met de mededeling dat mijn nieuwe opties ingesteld zijn. nochtans niets gevraagd dus stop ik even aan proximus shop om uitleg. daar moeten ze bellen om te horen wat er aan de hand is. meneer goed nieuws voor u we hebben u pack geüpgraded maar er veranderd niets voor u, zelfde prijs onbeperkt sms en 1 film gratis per maand en meer data volume.( 2 gigabite in de plek van 1)oke niets gevraagd maar dan denk je dat je beter af ben. dochter stuurt vandaag 8 sms en en deze worden al dadelijk aangerekend ? hiervoor kon zij nochtans onbeperkt sms en. Zie nu in my proximus dat de overige drie abonementen mobiles smal zijn en het mijne hoofd van de rekening mobilus medium. god weet wat het inhoud, zie ook geen verandering in my proximus app
Verleden week verliepen een aantal van mijn Bizz punten, ik wou toen een inruiling doen maar het platform was toen verschillende dagen niet beschikbaar. Vandaag wou ik een andere inruiling doen voor een waardebon, deze staat nu al ettelijke uren in verwerking, normaal zou ik een mail moeten krijgen met de bon maar die is er niet gekomen. Wanneer ik de bon wil afdrukken dan is er enkel een logo, geen nummer, geen barcode. Dus verleden week mijn punten kwijt en nu nog eens
Ik wil mappen met foto's uploaden naar Cloud. Hoe gaat dat ?
Wie heeft zoiets stoms uit gevonden. Dat een klant nog niet kan kiezen welke zenders hij wil bekijken; Ik belde om 14.30 naar Proximus met de vraag om te kijken welke abonnementen er nog beschikbaar waren voor mij. Omdat ik er al een heleboel had konden dat er dus niet veel zijn. Enkel Music&culture nl en Nostalgie Fr want adult en kinderen moest ik niet hebben. Begin ik die zenders op zijn plaats te zetten wat zie ik nu. entertainmentzenders zijn verdwenen en in de plaats daarvan staan die kinderzenders er. Dus die mensen van de klantendienst weten dit dan ook niet want zij hebben mij dit niet gezegd dat dit zou gebeuren. En normaal zou het toch mogelijk moeten zijn om alle zenders te kunnen kopen want dit is het recht niet van Proximus maar wel van de klant die dacht ik toch betaald hiervoor. Dus ik vind die formule totaal overbodig dat je moet kiezen tussen kinderzenders of entertainment en daarmee bepaalt men welke zenders men kan zien.
sinds mijn overschakeling van "oude" abonnementen (vast, internet en mobile) naar één pack, zijn mijn punten verloren gegaan (ca. 11.000) Mijn vorig kl nr. 63983 en 03805716 Mijn huidug kl nr. 620089506
Weet niet of tuttimus voordelig is voor mij... Heb momenteel een pack met internet ,tv, telefoon (74,95),gsm (4) 7,50 euro korting van werkgever. In dit pack zit er ook 2 gb voor mijn tablet.. 2 gsm met 15 euro abonnement 2 gsm full control 15 euro. Volgens mij komt dit duurder uit voor mij mocht ik overschakelen
Heb net de Sonos playbase geïnstalleerd. Heb audio moeten aansluiten op decoder want mijn TV heeft geen digitale audio uitgang. Het Home Cinema systeem werkte eerst niet want enkel de Playbase gaf geluid maar niet de sub woofer noch de twee play-1 luidsprekers die mee in het Cinema systeem zijn opgenomen. Sonos helpdesk heeft mij bevestigd dat het systeem goed in ingesteld. Ze hebben mij dan bij "instellingen audio" van de decoder de stereo laten vervangen door Dolby-AC3 want met stereo werkt het systeem blijkbaar niet en "surround" bestaat niet als derde optie. Bij doorsturen van diagnose merkte Sonos op dat er nog steeds stereo doorkwam op Discovery ondanks de wijziging op de decoder. Na een tijdje werkte plots het systeem wel op VTM. Sonos adviseerde mij om Proximus helpdesk te contacteren maar deze kon mij helaas niet veel helpen maar vertelde mij wel dat sommige zenders in Dolby uitzenden en anderen niet. Ze hebben ook de laatste software voor mijn recente decoder doorgestuurd
kan men via de app op iPhone/iPad van Proximus TV ook een film huren en bekijken ?? ik denk het niet , maar misschien zie ik er over ??? heb gisteren-avond één gehuurd en ben nu aan het zoeken of ik hem met de app kan afspelen..
Hallo, Bij de installatie van mijn WiFi Extender heb ik een irritant probleem ontdekt. Ik kan deze perfect installeren en alles werkt meteen nadat de installatie voltooid is. Het probleem is echter dat als ik de WiFi extender een tijd niet gebruik ik er geen connectie meer mee kan maken. De extender blijft zichtbaar in mijn WiFi toegangspunten, maar op m'n smartphone verschijnt enkel "Verbinding maken..." en dan valt de connectie telkens weg. Ik geraak dus totaal nier meer op de WiFi extender terwijl ik wel nog op de WiFi geraak van het toestel waar het signaal van versterkt moet worden. Ik vermoed dus dat er ergens in de instellingen van mijn BBox3 een 'idle time-out' staat ingesteld ten opzicht van de WiFi extender. Hier is dan weer het probleem dat ik in mijn instellingen nergens de optie vind om mijn WiFi extender constant toe te laten. Kan iemand me hierbij helpen aub? Het is namelijk niet bepaald handig om mijn extender elke dag opnieuw te moeten instellen om WiFi te
Deze morgen met de helpdesk aan de lijn gehangen, na reset modem geen verbetering. Via iphone Wifi, laptop werk (bekabeld) of persoonlijke laptop (wifi) met firewall uitgeschakeld geen verschil. Uploadsnelheden minder dan 1Mbps (0,2Mbps). De technische support wist me te zeggen dat zij vanop de modem 20Mbps als upload snelheid meten en dat het waarschijnlijk aan proxy, firewall of antivirus ligt. :? Het ligt alvast zeker niet aan hun apparatuur dixit proximus. Bij mij heb ik testen gedaan met 3 apparaten - met dezelfe output. Iemand een idee?
Worden waardebons (aangekocht met premium punten )afgetrokken van de prijs als ik een telefoon toestel zou kopen,is er een beperking op de waarde van deze bons.Wat als het toestel al in promotie zou staan,mag men dan ook nog waardebons inleveren.
Mijn GSM nr is 0470 285781, zoals u vroeg.
Waar kun je terecht om een fout in de tv-gids te melden ? Voor vanavond op Nederland 1 staat normaal gezien Midsomer Murders om 21.25 u Deze staat nog altijd geprogrammeerd voor uitzending volgens alle vindbare online (en teletekst) tv-gidsen. ALLEEN DE PROXIMUS TV-GIDS vermeld plots andere programma's om dat uur vanavond?! Dus waar kan men zoiets melden in de hoop dat het op tijd kan worden gewijzigd.
Al 2 dagen internet problemen - voetbal niet om aan te zien. Steeds haperend beeld. Wie heeft deze problemen nog. Ben dit beu en overweeg om over te stappen.
Mijn GSM nummer is 0470 285781 De eerste keer laadde ik 10 € bij die zonder te gebruiken verdwenen was, zag ik na twee dagen. Ik laadde terug 15 € bij, en ik kreeg weer een bevestiging dat hij bijgeladen was, ik laadde ook nog voor 1 € bij om mijn simkaart te registreren, en na enkele minuten terug alles verdwenen zonder te gebruiken. Wat is er aan de hand ? Dank bij voorbaat. Jacques Berben
Ik heb een nummer geblokkeerd en nu krijg ik op het icoontje van voicemail een melding dat er een bericht is. Wanneer ik voicemail beluister krijg ik te horen dat er geen bericht is. Hoe komt dit?
Bij wachtwoord herstel instellingen van MY PROXIMUS loopt alles vlot tot dat je bij het alternatief e-mail adres komt daar geeft hij continue " please enter the valid email address " blijkbaar erkent hij de extensie vlaanderen niet . Eigen mening ik begrijp niet dat zo een groot bedrijf als PROXIMUS daar nog moeite mee heeft, en ik vraag mij ook af of ik de enige ben in België die een andere extensie heeft !!!
Vorige week ben ik in een Proximus winkel gegaan om 2 nummers te laten verwijderen, GSM en mobile internet nummer. Vandaag krijg ik bericht dat het verkeerde nummer is verwijderd!!!! Ik belde zonet naar de 0800 lijn en krijg te horen dat ik 15€ ga moeten betalen voor dit nummer terug te activeren. Dit is ongeloofelijk en volledig onaanvaardbaar. Proximus begaat de fout en ik moet er voor opdraaien. Daarbij komt nog dat de persoon aan de telefoon zegt dat ik contact moet opnemen met de Proximus winkel waar de wijziging is gedaan, terwijl iedereen weet dat men telefonisch geen enkele winkel kan bereiken. Hopelijk is er iemand bij Proximus die zijn werk wel goed doet en antwoord op mijn bericht en de zaak oplost. Met dank
OP 03/03 zijn we Familus geworden We zijn nu 10/03 nog steeds geen code ontvangen. Enig idee wanneer we die gaan ontvangen ????
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.