sinds mijn overschakeling van "oude" abonnementen (vast, internet en mobile) naar één pack, zijn mijn punten verloren gegaan (ca. 11.000)
Mijn vorig kl nr. 63983 en 03805716
Mijn huidug kl nr. 620089506
Antwoord
Overdragen vorige punten naar mijn nieuw klantnummer
Beste antwoord door LorentzV
Dag Quanah,
Je bent overgeschakeld van een Business klantbestand naar een residentieel klantbestand. Je kon je 10941 punten overzetten tot 15/02/2017. Aangezien dit niet gebeurde, zijn de punten van je oude klantbestand vervallen.
Groetjes,
Lorentz.
Je bent overgeschakeld van een Business klantbestand naar een residentieel klantbestand. Je kon je 10941 punten overzetten tot 15/02/2017. Aangezien dit niet gebeurde, zijn de punten van je oude klantbestand vervallen.
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.