Skip to main content
Antwoord

Overdragen vorige punten naar mijn nieuw klantnummer

  • March 27, 2017
  • 11 reacties
  • 377 Bekeken

sinds mijn overschakeling van "oude" abonnementen (vast, internet en mobile) naar één pack, zijn mijn punten verloren gegaan (ca. 11.000)
Mijn vorig kl nr. 63983 en 03805716
Mijn huidug kl nr. 620089506

Beste antwoord door LorentzV

Dag Quanah,

Je bent overgeschakeld van een Business klantbestand naar een residentieel klantbestand. Je kon je 10941 punten overzetten tot 15/02/2017. Aangezien dit niet gebeurde, zijn de punten van je oude klantbestand vervallen.

Groetjes,

Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 27, 2017
Dag Quanah,

Je bent overgeschakeld van een Business klantbestand naar een residentieel klantbestand. Je kon je 10941 punten overzetten tot 15/02/2017. Aangezien dit niet gebeurde, zijn de punten van je oude klantbestand vervallen.

Groetjes,

Lorentz.

  • Apprentice
  • March 28, 2017
Bij ons gaan de punten ook vervallen aangezien ik mijn email adres al maanden niet kan ingeven door "een technisch probleem". :?

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 28, 2017
Beste Lorentz V,

als je de hele historiek van mijn aanvraag bekijkt, dan merk je dat ik de overdracht (incl. punten!!) in september 2016, oktober 2016, december 2016 en januari 2017 heb aangevraagd. Dus kom nu niet af met te laat op 25/2/2017.
Kan je dit rechtzetten?

groeten

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 28, 2017
Dag Kendy,

Kunt u ons alvast de klantgegevens bezorgen?

Ik kijk het alvast graag eens na, wat had je wensen om te ruilen? Kan steeds in PB bereiken via nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Oprechte excuses voor de hinder.

Mvg, Nicky

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 28, 2017
Dag Quanah,

Bij het bekijken van je klantnummer zie ik geen documentatie staan omtrent dit onderwrp. Hoe heb je deze aanvragen dan gedaan?


Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 31, 2017
Beste Lorentz,

deze aanvragen zijn allemaal elektronisch gebeurd via jullie interface. Waarschijnlijk vind je ze terug onder mijn oud klantnummer: 63983 (CATAM)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 31, 2017
Dag Quanah,

Ik heb inderdaad 2 dossiers kunnen terugvinden waarin je dit had gevraagd, maar waar dit niet werd gedaan. Heb even de bevoegde collega's hierover gecontacteerd die mij zo snel mogelijk meer informatie kunnen geven, in de hoop jou alsnog de punten te kunnen geven op je nieuwe klantnummer. Het referentie nummer hiervan is 42096840.

Groetjes,

Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 31, 2017
Bedankt, dit klinkt hoopvol

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 31, 2017
Ik beschik helaas niet over de volledige kennis van Premium/Bizz Club dus heb ik het door gecommuniceerd naar de bevoegde dienst om jouw situatie zo professioneel mogelijk te behandelen, zonder dat je zelf nog eens contact moet opnemen. Sorry alvast voor het lange wachten!

Groetjes,
Lorentz

  • Apprentice
  • April 4, 2017
Paar jaar geleden ( zeker al een jaar of 4-5 geleden) werd ik gebeld of ik lid wou worden om punten te sparen. Ik moest geen verdere actie ondernemen. Ik heb toen toegezegd maar niets mee gedaan. Nu wou ik mn punten raadplegen, bleek het account van mn ouders aan mijn account gekoppeld dus ik kon geen punten checken. Heb daarnet een medewerker aan de lijn gehad en die verzekerde mij dat als ik op nieuw account aanmaakte, dat mijn punten werden overgezet. Nu heb ik een nieuw account aangemaakt en is mijn saldo 0. Gaat dit nog worden overgezet worden? Of heb ik echt 0-punten?

Met vriendelijke groeten,

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • April 4, 2017
Dag Evy,

Ik kijk het alvast graag eens met je na!

Kan je mij de klantgegevens bezorgen, via een privébericht? Dit kan je starten door op de volgende link te klikken nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky