Beste
Tot mijn ongenoegen heb ik net vernomen dat mijn afspraak met de installateur 'ongepland' stond maar de activatie vandaag wel inging. Dit heb ik via de telefoon zelf moeten achterhalen.
Wat ik niet snap is dat ik 2x voordien gebeld heb om zeker een afspraak te hebben en beide keren zeiden ze dat die effectief gepland stond??!
Ik ben een nieuwe klant, overgestapt van telenet, maar eerlijk gezegd begin ik al te twijfelen aan mijn keuze. Ik heb voor mijn simkaarten ook al miserie gehad, eerst te horen gekregen dat het dagen zou duren vooraleer dit geactiveerd was. Ik bel de volgende dag opnieuw en dan was het doodleuk binnen de 5min. geregeld en zegt de mevrouw aan de telefoon dat de vorige collega eventueel nieuw is en het niet goed wist of gewoon geen zin had.. Ongelooflijk..
Ik moet morgen zelf terug bellen en een nieuwe afspraak maken... Ondertussen zit ik al een dag zonder internet. Telenet heeft natuurlijk alles al afgesloten omdat ik doorgegeven heb dat proximus vandaag ging komen. (Daar ging ik toch van uit na 2x bevestiging) Maar ja toch is het fout gelopen.
Ziezo, even mijn frustratie en ongenoegen hier ingepropt.
Ik zie wel wat erna gebeurt..
Met vriendelijke groeten
Benjamin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.