Skip to main content
Vraag

MyProximus niet alle producten te zien + Netflix code

  • April 5, 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Beste,

op 20 maart zijn ze alles komen installeren voor Tutimus (overstap van telenet naar proximus voor huistelefoon, internet en tv). Tot gisteren had ik nog problemen met de vaste telefoon. nu is een technieker langs geweest en er was blijkbaar iets misgelopen met de overdracht en mijn order stond in hold. Nu werkt de telefoon.
In my proximus zie ik wel nog niet al mijn diensten staan. geen vaste lijn en tv. Wel het internet en mijn gsm abonnement.

Ook mijn gsm abonnement is nog niet aangepast. ik moet normaal 2gb data krijgen en heb nog steeds maar 1gb.

Ook de netflix code heb ik nog niet ontvangen.

De tv applicatie op de gsm of tablet werkt ook nog niet.

Kan je dit allemaal eens nakijken en in orde brengen aub.

Thanks!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 5, 2017
Dag Nicolas,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr en contactnr)

Dan kijk ik het graag voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Martin
  • April 5, 2017
voor meer uitleg van het niet ontvangen van je netflix code lees je best eens wat op deze link uitgelegd staat